5.6.07

Haljinica

Upoznao sam je jednog sparnog prepodneva. Po običaju nisam upamtio ime, jer mi u tim trenucima čulo sluha po pravilu zabaguje. Seli smo u odvojene prostorije, ćutali smo se sa različitim ljudima. Sunce je peklo sve jače i jače. Morali smo ubrzo da krenemo zajedno, ali rastavljeno. Pratila nas je šuma.

Na samom početku našeg poznanstva beše gužva. Cveće je padalo s neba i muzika je bila znojava. Potoci vina po kojima se brćkaju paunovi i trapave patke. Pratio sam je stepenicama do vrha. Između nas je bilo nekoliko prepreka. Moj početak je bio njen kraj. Čvrsti guzovi su bljeskali kako je zalazila za ćošak. Samo za moje oči. Samo na delić sekunde. Nisam štedeo oči. Pogledam i padam u čežnju. Zategnuti listovi i vlažni prelaz ka butinama. Sve mi je bilo crveno, čak i njena svetlucava bela ramena.

Setio sam se haljine koju sam nekada davno poklonio. Nemam prava da budem umoran. Setio sam se i da nemam čega da se sećam, jer ne videh je nikad na njoj. Ne videh ni nju. Nikada. Sem ponekad...

Ovo će se završiti drugačije. Druga su vremena. Druga je boja.

Od mene si draga, dugo krila
da si drugog duso zavolila
a ja nisam nista znao, nista znao
al sam nesto duso osjecao

Osecao da si neka druga
iz oka ti izgubi se duga
ukrao je, uzeo je drugi
moje srce udavice tuga

Ref.
Haljinicu boje lila
ti si duso oblacila
kad si isla da ga ljubis
da ga ljubis
a moja si ljubav bila

Od tebe sam dragi dugo krila
da sam tebe duso prevarila
nevarna sam dragi bila
al se nisam zaljubila

Ja se nisam dragi zaljubila
al sam nesto duso osetila
osetila, zazalila
haljinicu sto sam oblacila

U rudara krvave su ruke
dete place u vihoru rata
nema tebe nema ni haljine
hoce li nama sunce ikada da sine

6 comments:

spirit said...

u poslednje vreme ovo je pravi svadbarski hit, i ti se to spremas za tu vrstu lumperaja? :)

tole said...

dobra je stvar,jebi ga.....nije lose,meni drago kad cujem....

Sekula said...

Ja bolje da više ne komentarišem pesme.
Sećaš se kako se poslednji put završilo?
Hahahaha... strašno.

slavoljub said...

prvi put sam procitao ceo tekst
:-)
au, kakva seča

Arsa said...

jes vala.
bilo na svadbi sad za vikend.
a sve ostalo poricem... :)

film gde je nastala pesma mi je onako, bljak, ali mi se svidja numera.
u stilu mi je "prostakuso i plemkinjo moja" :)

spirit said...

mudro :))
nikad nista ne priznati ;)