5.6.07

3K

tri hiljaditom gostu biću sexualni rob preko vikenda.
Srećna dobitnica je...?

13 comments:

leposava lepa said...

ja?!

Arsa said...

jos samo jedna poseta!

spirit said...

o pa ja meni ovo druga nagrada kod tebe...
mada koliko se secam ni onaj disk sa muzikom nisam dobila koji je bio nagrada za neku okruglu posetu isto :)))

Arsa said...

Draga Spirit, cestitam!!!

Disk stoji spremljen, ali sam morao da sacekam novu okruglu brojku kako bismo imali povoda da ga preslusavamo.

sifra: dok se note ne rastope

slavoljub said...

ja sam bio pre spirit, no prepustiću nagradu :-)

spirit said...

sad mi pesnik pokvari slavlje,osecam se kao da sam pobedila na namestenom takmicenju
nista,oces Slavoljube da podelimo nagradu - ti uzmi disk :D

Sekula said...

Hrabar si ti mladić Arso.

Zamisli da je Slavoljub bio 3.000 posetilac.

Ili...

Arsa said...

eh sad, ja sam ovo, ja sam ono...
spirit i gotovo!
ostali sacekajte 4K :)

gazdarice, imas e-mail, pa naredjuj :)

tri točke se kaže :)

spirit said...

dobro, odoh sastavim listu zapovesti....bice to dugacak mail :)))

andjelijanapast said...

bas nemam srece u tim izvlacenjima :(((


ZEEEEMLJOOOO OTVOOORIII SEEEEE!!!

i daj mi strpljenja za poker sledece nedelje.

slavoljub said...

uzi sve što ti život pruža :-)

lepa said...

kad je sledece izvlacenje, da nabacim jos par novih nikova, mora neki od tih da ubode :))

Arsa said...

vidim svidelo vam se...
mada i meni prija kako se otimate o me :)

evo vec smisljam sledecu.

spirit, da li da planiram nesto za vikend ili... ?

diskove stancujem i uskoro delim!