2.5.07

Znoj

Antrirespirants, iliti protivznojači izazivaju rak dojke zahvaljujući aluminijum hloridu, svome sastojku. Zatvranje pora ne bi li se sprečilo znojanje. Suludo, s obzorom na to da organizam upravo preko znoja izbacuje izvesne tokside iz sebe. Ovako se otrovi zadržavaju u limfnim žlezdama i nastaje pičvajz. Za sada su to samo pretpostavke, glasine, zaključci na osnovu experimenata nad životinjama i sl.

Lično ne volim dezodoranse zbog pritiska u bočicama, sjebavanja ozona i ponajviše zbog toga što me nerviraju jaki mirisi koje udišem dok se neko šprica. Pogotovo pre ili posle spavanja! Grrr...
Počeo sam da cenim ona maziva na rolanje ili mackanje.

Vodim veoma računa o svojim mirisima. Prvenstveno zbog sebe, a i zbog drugih. Ustvari samo zbog sebe. Jer ako zdibam neću biti poželjan, a to je onda moj lični neuspeh.

Postaje sve toplije ovih dana i mogu samo pretpostaviti kako je u autobusima. Sećam se tih groznih trnutaka kad te rasanjuje činjenica da se mnogi oko tebe odavno nisu kupali.

Znoj mu dođe i neka vrsta afrodizikaja. Beše neki experiment gde su žene udisale muški znoj i gde im se povećavao nivo hormona, te menjalo raspoloženje, sexualno i psihološko uzbuđenje, kao i porast određenih moždanih aktivnosti. Tako da su možda ti smradovi po autobusima ustvari neviđeni švaleri :)

Pre više godina sam došao do jednostavnog recepta u sprečavanju neprijatnih mirisa. Naravno, redovno kupanje pod brojem jedan :) Nakon toga naneti malu količinu soda bikarbone pod mišku. Veroavali ili ne, na taj način po ceo dan mogu da menjam agregatna stanja i to bez posledica! Za sada ne znam za negativne posledice. Nek me neko prosvetli.

Znojmo se ljudi.
Zajedno!

6 comments:

~ dirty danny ~ said...

Ja kao hipohondar br. 1 znam odavno za taj aluminijum hlorid. Sreca pa ima prozivoda protiv znojenja koji ga ne sadrze pa sam bezbedna. Ali nije samo on problem. Tu su i kremice sa parabenima i raznim drugim s*anjima kojima se mackamo svaki dan... Zalosno je sto to sadrze i neki proizvodi za bebe. Prirodna kozmetika je hit u svetu, ali ovde se jos uvek smece najbolje prodaje.

~ dirty danny ~ said...

Nisu saznali samo na osnovu eksperimenata nad zivotinjama, u 90% uzoraka tumora dojke su pronadjeni sastojci kozmetickih preparata.

spirit said...

i ja sam citala za deo da antipesperanti nisu dravi,posebno recimo nanosenje odmah nakon izbrijavanja pazuha,pa na sveze obrijanu kozu,kad se naprska,samo cekas kad ce se pojavi neki zadebljali limfni cvor,al'....

neko mi je jos pricao za tu foru sa sodom bikarbonom,ali je nisam isprobala,ja se drzim Niveine kozmetike ko pijan plota.

~ dirty danny ~ said...

Ja sam zbog toga presla na Sebamed, dez. je bez aluminijuma ali ne "drzi". Posle sam pronasla neku kamencugu, kristalni dezodorans, koji nije stetan, on mi je za sada najbolji koji sam probala. Mnogo dobra stvarcica.

Ovde ima da se kupi Alverde kozmetika po dm prodavnicama. Nije skupa, ali je prirodna. Svi je hvale. Ne sadrzi nista stetno.

Alisa said...

Ajd da malo reklamiram, a ne placaju me nista, tjah... Taj kristalni deodorant u vidu kamencine je proizvod firme Lush (pod kreativnim nazivom Crystal)
BTW, aluminijum hlorid sadrze i ovi spricajuci, koji usput buse i ozonski omotac, ali i roll-on varijante...
Srecom, ima ih i bez doticnog sastojka, cak i Niveinih..

~ dirty danny ~ said...

Lush, Bekra, Balea, Sante...