4.5.07

Sorry, I must fly


Čak se i Merlin (the Lizard) sa baščaršije žali da nije Supermen. Možda i jesi jarane, ali ti dubine Jadra nisu dozvolile da razviješ svoje nadljudske moći! Ne tuguj, ima nade. Sada kada kamen odnesu u zemlje daleke na proučavanje eto nama NLO sa zavesom.

Šalu nastranu... na stranu, mora da je stvarno kulerica leteti i ovo gledati pod sobom. He, sećate se dela kad heroj ode u qrac sa živcima pa opiči dvadesetak krugova oko planete da se smiri :) Mogli bismo i mi preuzeti taj recept, ali u minimalističkim okvirima. Oko zgrade za početak. Vidiš samo jednog dana ceo Beograd u galopu. Maraton van sezone. Svi nasmejani i iscrpljeni.

Neki delovi deluju zbilja hladno.

18 comments:

lepa cana said...

slabo struje u srbiji a vidi vegas kako sija sunce moje slatko :)

salu na stranu...honey ja letim non stop jer ako stanem odoh u q...znas vec.

lepa cana said...

ili to nije bila tema tvoja uopste?
javicu se sutra, da zavrsim utakmicu prvo gooooo warriorss :))

slavoljub said...

ja leteo prošle nedelje do podgorice :-)
čuj, leteo... munja jedna!

tole said...

Letenje zmajem (ili kako se zove ta sprava gde se gotovo lezi potrbuske a imas krila pozadi) dosta lici na Supermenovu situaciju u vazduhu....
(Ja nemam te sklonosti, uopste....).Sasijes veran kostim,probas i onu pozu sa pesnicom,poneses i neki kamen i gledas ga povremeno.....moze,moze....navaris se pre toga.....

Arsa said...

pokusavanm vec danima da naucim sestricinu da zauzme tu pozu dok je ja vozim po gajbi! pevusim i temu iz filma, ali dzaba. kao da zna da cu da se smejem :)

fly Robin fly...

spirit said...

ja bih sad mogla malo da poletim :)

slavoljub said...

tole, može da odletimo na pivo negde? :-)

tole said...

Mogli bi veceras,imam poziv za jedan brodic na kome se svira funk (?)

slavoljub said...

može!
kad?

tole said...

Cujemo se predvece....

tole said...

Cana:....a vidi Vegas kako sija,Sunce moje slatko.......he,he,heeee......

Arsa said...

a ja kao nisam zedan.
nek umrem...

slavoljub said...

hahahah
šta ćemo s njim, tole?
jebi ga, ja ga ne bih vodio, da mi kuka o ženama :-)

tole said...

Ajde da ga vodimo.Pa nek kuka.Mozda mu se i ja pridruzim,evo bas jutros sam odbijen (ima decka),ali uz komplimente.....heh....
Cujemo se svi predvece.....

Arsa said...

ne bih kukao da me nisi podsetio :)

evo, ko pomene bedak placa turu!

pa da vidimo ko ce da prevlada u meni, jesha il' latino :)

slavoljub said...

braćo, onda niste za mene :-)

Arsa said...

Ej Cvrle, jel nismo mnogo smarali?

:)

Meni se sklopilo lose, izvinjavam se sto ispadoh picka...

Arsa said...

toliko sam vas razocarao da me necete udostojiti ni kritike. pa braco, ispao sam iz fazon!