11.5.07

Reci ne

Relativno brzo me Sunca okreči. Održi mi se nijansa čak do sledeće sezone čvarenja. Moram priznati da se mnogo sviđam sebi kad pocrnim. Kada se procrnčim. Volim i kad devojčice potamne. Postanu opaljenije. Volim, kako se sad zovu, te bikini linije i ostale zapostavljene površi. Volim šljasteća dupeta i grudi. Obično je celo telo vruće od celodnevnog sunčanja, dok su ti beli delovi veoma rashlađujući.

Svi ti kupaći kostimi više otkrivaju no što skrivaju. Ne bunim se. Pa ja znam šta se krije iz tanke tkanine. Ne samo što znam nego u većini slučajeva nazirem i vidim. Tako naglašeno skrivanje golotinje je društveno prihvatljivo.

Kad napravim pauzu sa odlaskom na more previše pobelim. Dve godine nisam išao na more. Kupao se jesam u moru, ali sve je bilo usput. Još osećam slano sa Verudele i Bečića od pre dve godine. Onako usput. Mislim da dugo neću više ići u CG. Umorila se od mene. Ne vidim ni da će mi so i ove godine posedeti malje.

Eh ti predeli sa uspavanim pigmentima . Prelazi, nijanse, miris kože i krema, svetlucavo opijene oči, umorni pogledi, vlažne usne, znojav vrat, zaostala zrnca peska na bradavicama, hladan bostan, "more od olova i nebo od borova, udaljeni glasovi koji se mešaju", DJ cvrčak, smeh, vino, pa opet te usne...

Skrenuo sam u bedak, a pred očima mi i dalje sve same sise i dupeta :)

Kupao sam se nag mnogo puta i veoma preporučujem retkima koji to još nisu činili.
Neverovatno opuštajuće, oslobađajuće. Kao da sam u vodi bio po prvi put. Ponesem frizbi i metem ćegice u njih. Plove moje gaćarone, ljuljaju se na talasima, dok mi kita mlati, pravi odsjaje po morskome dnu i mami kako sitne tako i ribe one krupne.

Sunčao sam se gologuz na mojoj plaži, dole u kamenu. Crveni pjesak. To je ona uvalica gde se Milena Dravić ubada na ježa u filmu "Nije lako s muškarcima". Zajebala je džukela zaljuljavši čamac. Sitan kamen, ne bode tabane i leđa. Dolazi se samo čamcem ili poprilično zapizdastom putanjom koja zahteva penjačko-ronilačko-leteće veštine. Postojala je mala verovatnoca da nas neko snimi sa puta, ali nismo marili. Jadničak moj, tolike milje prevalio, a sunca video nije. Nisam smeo da preterujem, da mu ne pozli. Nirvanu su nam prekinuli neki ljudovi sa čamcima.

Kakva li je atmosfera kad su svi oko tebe naturale? Postane normalno i ne obraćaš pažnju? Ma kakvi, ne verujem. Ja sam siguran da bih reagovao kao ovaj jadničak na slici. Koliko samo puta legnem na stomak, mislim na poplave, zemljotrese, kolone izbeglica i čekam da se situacija smiri. Ne verujem mu da je zaspao ni kad iz ledene vode izlazim.

Vruće mi, žedan, gladan, ali nema ustajanja dok uzbuna ne prođe. Ćuti sad i trpi kad si znao da pumpaš. Taman uzrok nedaća isčezne iz vidokruga, kad eto zamenice. Sve tako u krug dok čvrstina karaktera ne preuzme kontrolu.

Moram da naučim da kažem ne, kaže meni moj prijatelj...

5 comments:

Sekula said...

Dobra tema. I mene je uvek zanimalo kako se oni silni nudisti kontrolišu. Da budem iskren meni je ponekad frka i sa gaćicama.

Ajde nek se javi neki nudista ("profesionalac")da nam ispriča svoje "tehnike". Na šta li oni misle u tim trenucima?

lepa said...

"Relativno brzo me Sunca okreči"

a meni suze na oci jer....

relativno SPORO me sunce okreci...

srecom nisam musko (kad je bilo kakva golotinja u pitanju) jer cini mi se da bih se stalno svadjali
ja njemu DOWN DOG
a on bi meni UP YOUR SELF
down
up
down
up

....

njivice su moja plaza bila, neki kamenjar sa drugaricama pre njivica, ali su se vojnici redjali na vrh puta da gledaju i neki ronioci sa UP stvarima izronjavali. ne moze covek na miru da se sunca, a bile smo tako mlade.

bas sam sinoc otisla na suncanje, ma nista. dzabe dajem pare.

lepa said...

kad smo kod mora, posto sam morsko dete, omiljeno mi je tragovi soli na kozi, bela kosa od sunca, ufrckana i skoro bele obrve.

pogled na uvalu herceg novog mi je zacrtan i u malom i u velikom mozgu. nista mi ne nedostaje osim tog mirisa i pogleda.
(grozno je sto ovo kazem, ali stvarno se tako osecam)

slavoljub said...

prošle godine sam bio mesec dana na adi bojani
pisali smo scenario za film :-)
sekula, voda je čudo
super hladi
:-)

slavoljub said...

vežbaj, arso, vežbaj... :-)