22.5.07

Uobraženko

Šta je to po meni prijatelstvo? Život. Ko su moji prijatelji? Ljudi koji me trpe? J

Ja sam poprilično samoživo i asocijalno stvorenje. Ne znam odakle to, ali oduvek sam ga šiljio na neke društveno prihvatljive šablone ponašanja. Nisam nikada imao "ekipu" = skupina pripadnika muškog roda koja je zajedno proživela sve značajne životne momente, od prvog drkanja, pa do prvog deteta. Tada je obično početak kraja pomenutog termina.

Previše sam individualac. Solista. Sam sebi dovoljan. Posedujem mnoga poznastva, kao i nekoliko velikih prjiateljstava. Sve to zahvaljujući raznim aktivnostima kojima sam se "mlatio" u prošlosti. Imam nekoliko društava i relativno su nepovezana i kadkad nespojiva. Kao da se brzo zasitim jednih pa skačem do drugih i tako u krug. Koliko god to bezobrazno zvučalo… Vrhunac zadovoljstva sam doživeo više puta usled divljenja "trećih lica" o osobama koje me okružuju. Koliko god to samopohvalno zvučalo.

Oduvek sam voleo da se družim sa pametnijima od sebe. Nije me nikad privlačila uloga tutora, već učenika. Želim oko sebe ljude od kojih stalno mogu nešto da naučim. Tu sam sebičan, ali pretpostavljam da i oni pokupe koju sitnicu i od mene.

Prva asocijalcija na prijatelja jeste smeh. Sa prijateljima se najbolje provodim i veoma uživam u njihovoj blizini. Kvalitet na prvom mestu, nikako kvantitet. Druga misao na temu prijateljstva jesu i suze. Neverovatno sam srećan što oko sebe imam likove koji će mi u većoj ili manjoj meri reći i ono što ponekad ne želim da čujem. Spuštaju me na zemlju kad preteram ili me dižu u oblake kad sam skroman. Slušaju moja kukanja pa me posle izbegavaju nedeljama J

Prijateljima se ne ustručavam govoriti svaku pikanteriju koja mi je u glavi, koliko god ona bila bolesna, šokantna, nekonvencionalna, suluda. Sigurno se čudite da li preostaje nešto za podeliti pored ovog bloga! Uuuu, ne možete ni da naslutite J

Zamislite sada samo kolike su ljudine ti moji prijatelji kada me trpe ovakvog s kojim ni ja sam često ne mogu da izađem na kraj J

Ogroman pozdrav svima koji su se ovde prepoznali

2 comments:

andjelijanapast said...

jesam :)

tole said...

ogroman pozdrav i tebi,kao takvom!