18.5.07

Petak

Pada kiša, plaču prozori. Breza se njiše pod žestokim naletima povetarca. Golubovi se tuširaju, a vrabcima baš i nije do zezanja. Sve je sivo, sem sivog monitora.

Ispala nam je loptica kroz prozor. Juče smo jednu jedva dohvatili, a od ove smo se danas oprostili. Kao da joj je dosadilo da bude gnjavljena. Ima na ovom svetu toliko loptica.

Kroz velike prozore puštam velike poglede. Neke kapi su brže od drugih pa me dekoncentrišu... Gledam u čelične stubove koji me užasno podsećaju na one fotke gde radnici klopaju u pauzi sastavljnja silnih nebodera po New York-u il' Chicago-u. Ostaje zagonetka da li su ovi moji stubovi posledica soc-real umetnosti ili skresanog budžeta.

Vraćam pogled na monitor, blenem u onaj kod i pitam se čemu ovo. Pravim setup za aplikaciju,
ClickOnce ludilo. Prolazim kroz celu lokalnu mrežu i tražim sve dostupne instance SQL servera. Onda to zasladim pretragom svog registry-a i eto meni spiska. Pregršt qraca palaca u vidu "šta-ako". Radi! Sad ću da dodam detekciju smart kartica koju sam odradio pre par dana. Jebe vam se, znam...

Slušam Koop, Šveđani koji uskoro sviraju na Kališu. Na nekom švedskom serveru sam i pokupio
ovaj poslednji album u staroj firmi. Tekst je laganica, ali zato mjuza prava uživancija. Vrtim album u krug, kao kakva tinejdžerka. Udara bas, meni bradavice rastu, a glava pada oće
da pomogne prstima na tastaturi. Evo vam par pesama.

Drmnuh filter kafu, te sam malo živnuo. Mislim da mene više rasani odvratan ukus ovog napitka nego sam kafein :) Kako neko uživa u tome...

Petak, a ja ubiven. Tačno znam šta ću raditi tokom vikenda i već imam u glavi ponedeljak jutro.
Ne znam samo da li mu se radujem ili ne.

Nešto ovde mora da se menja.
Jedino sam siguran da to ne mogu biti ja :)

4 comments:

lepa said...

u takvim slucajevima umem da napunim kadu, ugasim svetlo pogotovu ako je jos dan napolju jer mi je pola zida od blokova stakla koja se pretacu, i da pustim klasicnu muziku. mozart je previse melodican, betoven pa ima neke partiturice koje umeju da istraumiraju, tako da hajdn mi ostane uvek kao jedino resenje. probaj, jako je lepo.
ja jos zapalim cigaru a kad sam dno dna onda dva shata tekile sipam u casu ili konjak.
voda vrelija po mogucstvu.

lepa said...

a ako ti je makedonche tu, nek nauci sta je relax massage u bezobraznom veshu.

Geg Halfrunt said...

Ijaaao! Kakav dan!

Ja sam uključio Erik Sati-a i Sigur Ros (Ružu Pobjede), savršen recept za dokusurivanje...

Ima nešto lepo u tom Islandskom vremenu... Ah, Reykjavik u Beogradu - kakva čhast!

spirit said...

i trazi povisicu zbog filter kafe ;)