2.5.07

Otkucaji

Sad je već stara pesma, ima godinu ja mislim. Nikako da mi dosadi. Nisam baš oduševljen domaćim hip-hopom i sličnim novotarijama, ali ova stvar zaslužuje sve moje pohvale. Mislim da svako može malo da se nađe u naizgled bezazlenom tekstu.




‘Ajde, najzad, skontaj sve
konto je da ne kontas klosare,
preko glave sranje doslo je, dosta je:
veza ocaj je, znas to, zar ne?
Neko mora da tornja se!
Stvarno stalno pijemo poraze,
i to je tako kad ljudi smore se,
vidim oblake, a kazem “Sve oke!”
…al’ zipa: ja nisam tvoja piksla,
treba ti tudja kita, ne jebem da te titram,
-plus, nemas muda da mi priznas da
ti si ta koja ne pravi flow,
ti si ta koja preti da je gotovo,
ti si ta koja zivi dokono, pa bi okolo
da pravi lom po svom, ponovo. K’o olovom
pucas lazima- kazi bar: “Trazim kar, masis stvar!”
Mi smo lazni par, gasis nas, gazis bas,
al’ osecas da nismo promasaj- jer,
samo ja pratim otkucaj!
Ne znas nikog ko te tao zna!
U stvari si samo prosek, u tripu da si riba-zmaj!
Ma daaaj…

Vise ne govoris.
U stanju si da me sutnes, hoces da odmoris,
neko drugi te vuce- sta su nasi odnosi?
Kazes, tesko mozes jos uvek da me podnosis, da odlazis…

Sve mi se cini da se grdno varas,
jer vec sledeceg momenta, ti si tu!
Batali poruke, spike izmedju redova!
Zelimo se k’o prvi put…
Slusam tvoga srca otkucaje,
nema niko ko me tol’ko zna, jer
tebi pripadam, ti otvoris me,
tebi pripadam, ne reci mi ne!

U slucaju prekomernih problema klinka sa klinkom izbija Hehe

[2.strofa (Marchelo)]:
I posle svega, jebiga, hodam tom istom stazom:
Marchelo de Facto- ziljavih picki degustator…
Tom trasom zaknjav’o odavno,
glavno da stalno sam s ravom,
i to ti je tako, moj bato, jerbo ne mogu s pravom…
E, pa, izvin’te me, teta-tasto, ja sam za stvarno!
I doselio bih se za stalno, al’ vam se cerka hefta na kvarno,
pa sam post’o kurajber, los frajer: sta god da je riba
mastala,
gurnem triput, isprskam, odem kuci srecan- masala,
masala!
Isto mi se vatala Hale Beri ili ona bangava s vasara:
Glava- svastara, kita- svastoed smuckam kao Nigrutin
sataras!
Al’ nece biti raskida, ti isti si skot k’o i ja,
pa dzabe treskas vratima, jer- eto te nazad, za dan-dva…

46 comments:

slavoljub said...

super stvar

Anonymous said...

dobra je,dobra je......
tole

Arsa said...

Tole bradr!!!

Secam se da si mi je ti svojevremeno nahvalio. Ne znam samo kako je prosla rock opera koju je Sky Wikhler pravio. Imas li nekih saznanja?

Usput, kad ostavljas komentar ispod unetog teksta ima "Choose an identity"! Izaberi "Other" i unesi Tole u "Name". Hvala!!!

Arsa said...

ima li ko pesmu iz "Ten minutes older - Trumpet"?

Marko Haavisto & Poutahaukat - Thunder and Lightning

Arsa said...

ovo je pesma koju trazim!

dupe dajem za istu :)

lepa cana said...

Marchelo de Facto- ziljavih picki degustator…
Tom trasom zaknjav’o odavno,
glavno da stalno sam s ravom,
i to ti je tako, moj bato, jerbo ne mogu s pravom…


molim da mi neko objasni o cemu on ovde sad peva?

jel ovo pesma o prostitutkama?

pola ga ne razumem ko da ne prica srpski.
zasto ne moze sa pravom?

ja, koja sebe ne uvrstavam u nikakve grupacije a ne podnosim feministkinje, moram da kazem da je ovo jeFtina pesma za jeFtine mase. ili ste vi toliko ugrozeni da vam se na pomen prskanja, kurave, i ziljavih pickih degustator odmah i bez razmisljanja dize.

e pa nije cudo onda sto svi nesto hoce da savataju sa strane i nabrzaka a pri tom sve mudonja do mudonje ziv se isprepada kako da pridje.

pfff...

lepa cana said...

a o tehnickom delu da ne pricam.
1 na 7 muskaraca zna (mozda) sta radi.

Arsa said...

S, ovo ce ti biti zanimljivo:

Wikluh Sky, born Đorđe Miljenović, is a Serbian rapper. Best known for being a member of Bad Copy hip-hop trio, he is also a part of Marčelo's accompanying Filter Crew, and raggamuffin group Shappa.

:)

Arsa said...

Cano, sestro slatka,
zao mi je cuti da su ti iskustva s nama muzjacima tako ruzna/tuzna :)
tebe je neko skoro iskulirao pa si sigurno ljuta. nadam se da nisam ja :)

a i uzorak ti je sitan. sedmica. daj malo pusti se u promet :)
mada onda postoji opasnost zbog sredine u kojoj smo da i tebe nazovu "ravom". dok frajer koji lupa recke biva smeker... nepravda, slazem se.

popices jos jednu kritiku u nizu. sta cekas da ti neko pridje? gde su sada musko-zenske ravnopravnosti. ne rade to samo feministkinje :)

deo pesme koji ti je nejasan:
rava = kurava, kako ja vidim.
zasto on ne moze sa pravom? ostaje nam da lupamo glavu svako na svoj nacin. kao klinac je mogao samo sa takvima i jebi ga " tom trasom zaknjav’o je odavno". jednostavno je zigosan i niti jedna prava ga sada nece.

mozda su se njemu te fine (prave) lose pokazale. mozda se plasi obaveze, oseca se neizivljeno. slazem se detinjasto, ali...

mozda ovo, mozda ono...

onda zilave picke! zar nisu to one koje ne daju? one stisnute, nekoriscene previse. mene to zbunjuje, npr.

ja verujem da se muskarci ne plase obaveze, porodice, dece, monogamije i svega sto ide uz to. ja znam da mene vecito proganja misao da li je kraj mene "ona prava"!? eto, cim sam se uvek pitao tako nesto, moguce da nisam ni naleteo na jednu takvu. slazem se da je to gubljenje vremena i nepotrebno stekanje. jebi ga, trazim, lutam. samo da mi ne bude misija na ovoj planeti u tom trazenju :)

inace, moracu te razocarati. ja u ovoj pesmi ne vidim mujsper, trpanja i bahanalije. osecam se prozvano pa moram malo da se branim :) jes da mi se dize i na blazi povetarac, ali to ovde nije bio slucaj. mozda zbog muskih vokala :)

pesma je koliko se secam posvecena svima koji se vracaju starim ribama (vezama). ja u celoj prici vidim lenjost. mozda i strah da se ide dalje, trazi bolje, drugacije. vratis se na neku siguricu i lazes sebe da ce ovaj put biti bolje.

pazi, mozda i bude, necu da budem iskljuciv. po meni je to veoma tesko, pogotovo ako je rastanak usledio zbog prevare kao u pesmi.
moras se bas potruditi i oprostiti tako nesto, ali mislim da se to onda ne zove ljubavlju :)

tako da Cano, primi ove prozivke sa osmehom, budi pozitivno isprovocirana!!!

Radujem se tvom pisanju. Hvala.

P.S.
btw, dize se bez razmisljanja. nemamo mi tu mnogo uticaja...

Arsa said...

Cana... :)

Dobrodosla natrag

Arsa said...

ha, ha... ljuta si na maloletnika sto ti nije prisao na plazi :)))

slavoljub said...

arso, svašta :-)
neka moja bratija
ti ćeš i jetija da nađeš, kako si počeo
drago mi je što nam se i tole pridružio
a i ova lepa i razočarana cana :-)
šta ćeš, cano, nisi imala sreće :-)
ne posustaj, život je lep

Arsa said...

Canu znamo S.
Opet se krije od silnih obozavatelja :)

Posle joj djavo kriv sto se zadrzala na broju 7 :)

Nadam se da ovim nisam ugrozio identitet

Arsa said...

Tole legenda!
Strpljivo cekam da se malo opusti, pa da krene sa komentarima.

tole said...

Ja mislim da reperi obavezujuce shvataju muzicki medij koji koriste (rap) i imaju predrasudu da tu mora da se mnoooogo prica,pa tu onda prodje sve i svasta (jer je uvek u pitanju bujica teksta),tako da sam ja zadovoljan ako je npr pola teksta smisleno,a jos ako ima i kakve melodije ili nekih drugih zanimljivosti (kao u ovoj pesmi) - odlicno! Arsi-nisam cuo operu.

Arsa said...

ti si mi tu skrenuo paznju na ABC "arhitekturu" pesme, sto je retko u muzickoj industriji danas.
lepo zvuci

obicno ide refren - strofa (A-B).

ova stvar ima i predrefren, prelaz, 'bem li ga kako se zove (A-B-C).

slavoljub said...

reči su tu da se nešto peva
:-)

lepa cana said...

nemojte pogresno da me razumete. nisam razocarana. tako je kako je. ali me zbunjuje njegov (marchelov) stav..da li je on muska drolja zajedno sa svojom zenskom droljom, da li je mali sadista ili pak mu je mali pa ne sme nista drugo da kara sem dronfuljica. da li su to profi ribe ili pak zove tako sponzoruse?
sta znaci ziljava, sta znaci zaknjavi'o?
ziljava rece arsa zilava ...sigurno to znaci?
nejasna mi pesma, a salje lose vibracije. dno dna ljudskosti otprilike i na to se jedino moze dici.

bilo bi mi ok da je pesma o perverziji a la bukowski ili henry miller na primer. medjutim, ova pesmica izaziva agresiju u meni. degradira i tu ribu i sebe. sta su oni na kraju? jedno veliko nista? praznina??? kada tako neko gleda svet ja se uzvek zapitam sto ne umre da ne zagadjuje okolinu i krade vazduh.

i ne mrzim muski svet, ja vas obozavam, ali zenski svet je komplikovaniji i zahtevniji. zato mu dajem prednost i zastitnicki se ponasam.

i arso, FYI od trojica su mene "smuvala" (od toga dvojica me ubedjivala ko da kupujem kola a treci ovaj zadnji :D blitz krig izvrsio nisam znala sta me snaslo), a ostatak ja sam startovala na lepe oci, osmeh i zube.

ne krijem se danas od nikog (thank god) nego mi duhovito da se zovem lepa cana :))

Arsa said...

lepa cana boli glava

Sekula said...

Pomoć Cani:
1. "prevod"

drolja; dronfuljica; riba = devojka, žena "in generale". Marčelo ih (bar za potrebe ove pesme) sve isto doživljava.

ziljava = svako ko je upražnjavao oralni seks sa cicom koja nije depilirala ribicu zna šta se pod "žilavom pičkom" podrazumeva. Cano ako ne veruješ - probaj.

zaknjav'o = zabrazdio, zaputio se na pasivan način (mimo svoje preterane volje; letargično), bez volje da nešto suštinski promeni jer stvar već počinje da doživljava "as is".

2. Moj doživljaj teksta

"degradira i tu ribu i sebe. sta su oni na kraju? jedno veliko nista? praznina???"
Koliko ja kapiram dasa (Marčelo)samo ima muda da sagleda svet onakvim kakav uistinu jeste i to još i saopšti javno. Pa izvini, ali 90% šema oko mene se može spucati u kontekst pesme. Lepa Cano, ako ti živiš u ljubavnoj idili, blago tebi. Da budem potpuno iskren ni ja već godinama nemam opisan problem i imam sjajan brak, ali to nije uvek bio slučaj. Ali bre najveći broj ljudi koji me okružuju samo se vrte u krug, kukaju na svoj ljubavni život (i partnere), pričaju mi kako im ne valja ovo i ono...a sami ne vide da rade i gore stvari. Sebe doživljavaju iracionalno kao savršene a partnera kao nedostojnog. I opet im se vraćaju! Možda bi ti rekla Jbg trude se, žele da "izgrade vezu", ili mora se nekad i praštati pa se zato vraćaju, ali ako se ti vratiš samo zbog snoške a utrčao si sa drugim namerama (što je najčešće slučaj) a sa druge strane kenjaš kako nisi zadovoljan, dolazimo do prepuštanja slučaju.
Ovaj fenomen je btw karakterističan za celokupnu generaciju koja se u devedesetim nazivala omladinom i primenjiv je za SVE ASPEKTE života a ne samo vezu. Ako je šljaka u pitanju - neću da radim koliko malo plaćaju; Kada je izlazak - neću da izađem bez kinte. Pa izvini generacije i generacije su se zabavljale bez kinte i šljakale zbog još nekih razloga osim love. Jednom rečju - realizovali su se!
Ono što je kod Marčela sjajno je što je celo ovo sranje od teksta koje sam ja načukao u ovom pasusu uspeo da spakuje u tri reda strofe - sjajno!

Pesma, priznajem, ima dozu agresije što je i normalno za RAP kao žanr. Čak je ovde ona i bitno umanjena mekoćom muzičke podloge. Ipak pazi ovo:
"kada tako neko gleda svet ja se uzvek zapitam sto ne umre da ne zagadjuje okolinu i krade vazduh." pa šta predlažeš Cano - da pobijemo ove "nerealizovane". Meni ovo zvuči 10 puta agresivnije od Marčela!

"...i na to se jedino moze dici." Cano opet ti o dizanju. Pa prelistaj malo temu i izvali da samo ti o tome pričaš (izuzev replika). Nigde u tekstu se dizanje i ne pominje. Baš me zanima koji deo pesme je tebe asocirao na isto?

I na kraju, ne mogu da se otmem utisku (obzirom na energičnost kojom si napala tekst i zgadila se istim) da si se našla u pesmi. Odnosno, dozvoli da bolje objasnim, da se pribojavaš da je tako nešto moguće i u tvom slučaju.

P.S. Ma ovaj RAP je sjajan.

lepa cana said...

sekula, da pokusam i ja mozda malo bolje da objasnim.

ti kazes marchelo ima muda da kaze istinu, brate prijatelju, marcelo nema muda da kaze nikakvu istinu jer mi je tesko da povezem lika u pesmi sa njim stvarno. moze jedino da sanja ovakvog pateticara. znas kakvo dno dna trebas da budes i da te boli kurac apsolutno za sav svet da bi bio ovaj lik iz pesme?
mali je navukao americku foru 'emotional country', klasika za svakog kad ga pitas kako si a video ga vise od dva puta u zivotu (pricam za amerikance).
ne znam da li vi sebe lazete ili volite da se palite na nesto sto nema nikakvu sadrzinu, a ova pesma je upravo to. koliko ljudi znate da se ovako ponasa? koji odnos on ima sa ovom ribom? pa jel ona kurva, da li je sponzorusa, ili on (?) sta je? kurva nece da ti kaze gotovo je, nego trazi pare, dop, ili polovan sat. sponzorusa sa ovakvim likom ne bi bila jer nema ni dinara u dzepu, preostaje jedino neka koja mnogo voli seks, a ni to cak nije jer je mali kao zec.

da bi neko karao samo drolje jer je suvise mali da kara nesto bolje

(hohoho evo i meni rima nadosla)

taj covek je jadan i bedan,... na zalost.

a sto se mene tice, i moje veze, idila je kad je suncano i toplo. cim zahladni i meni mrak na oci.


branim zenski svet, kakav god bio. izludjuje me pogan jezik i omalovazavanje slabijih. da ste prave mudonje pa da dizete zensko u visine ne bi bilo toliko zenskih klosara (ne dozivljavaj ovo licno molim te) a samim tim ni muskih probisveta...jer mi smo sekula vrlo emotivna i senzualna bica. doduse za mene kazu da sam romanticna ko wc daska.

ti generalizujes generaciju (moju) koja je totalno sjebana preko noci bila. i imas pravo jos da govoris stvari koje bas naprotiv nisu bile iskljucive. ubedi ti mene, da nema veze bez interesa.

NE POSTOJI NI JEDNA VEZA (osim odnosa roditelji-deca) DA NIJE INTERES.

"as is" (tako je-kako je) je fraza koja se odnosi na nesto sto je vec bilo i ne moze da se menja. kada kupujes kola, kupis ih na primer 'as is' sto znaci da ne mozes posle da ih vracas ako im nesto fali..vec takva su kakva su.
ne bih to ubacila u tu formulaciju zaknjavio...jer ipak ima neki tok.



meni ova pesma deluje kao neko ko pokusava da izbije iz provincije sa shock-jock fazonom... da ne serem previse, arsa ce da me zamrzi :)

Sekula said...

Samo još ovaj put (majke mi)

Ni ne znam kako Marčelo fizički izgleda, i mislim da to nije ni bitno (niti i jedan moj komentar ima veze sa njim lično, prosto pričamo o sadržini teksta zar ne).

Što se žena kao slabijeg pola tiče, lično se slažem kada pričamo o fizičkoj snazi. Ipak, čini mi se da se ovde radi o emocionalnoj snazi i raciu u čemu ste vi žene (po pravilu) jače (priznajem). Kako si i ti primetila - emotivna i senzualna bića. Dakle, po meni ste tu u prednosti i suludo je (po ko zna koji put kada nemate argument) pozivati se na fizičku slabost, koja se nigde, ali baš nigde ovde ne pominje.

Lepa Cano ta generacija je i moja, tj. i ja joj pripadam, i gotovo nikada nisam isključiv, dakle ne generalizujem. Zato sam i pomenuo da se ovo odnosi na (po mojoj proceni) 90% pripadnika joj, što složićeš se, čini većinu (čija me pomenuta ravnodušnost svakodnevno nervira baš zato što se radi i o mom neposrednom okruženju, ljudima koje volim i koji su mi dragi). Doduše nisam pominjao dobro znane uzročnike (bombardovanje, embargo, Slobu...) baš zato što to već svi znaju. Ali jbg, borba ili zombi?

E sad "ubedi ti mene, da nema veze bez interesa."
Lepa Cano, ako ja, nepoznati posetilac Arsinog bloga u to treba da te ubeđujem, u startu si izgubila! Ako do sada nisi nikada osetila suprotno, a pripadamo istoj generaciji (što znači da imaš blizu tri banke), onda se zapitaj ko su ljudi koji te okružuju.

Verovala ili ne ali postoje i ljudi koji umeju da daju a ništa ne traže zauzvrat. (ako ti ni ovo nije jasno pogledaj definiciju interesa pa ponovo pročitaj prethodnu rečenicu)

"as is" si odlično definisala. E sad cela dubina poruke je upravo u paradoksu koji ti pominješ: dasa NEŠTO ŠTO TRAJE doživljava kao SVRŠENU STVAR! Drugačije rečeno, uzima sve zdravo za gotovo, bez umišljaja da se išta može promeniti = ZOMBIE.
That's the whole point. Nedostatak VOLJE a kamoli snage da se bilo šta promeni = Apatija = 90% naše generacije (sa izuzetkom jednog značajnog dela pomenutog uzorka koji je izlaz pronašao u buljama drugih).

Nego Cano, ima tamo i par pitanja na koje nisi dala odgovore :-).

leposava said...

ja ovde uopste nisam spominjala fizicki izgled (bar da se secam) ni marchela sem da je njegovom liku o kome peva mali.
rekla sam samo da mi iz citanja i nacina na koji zeli da izazove paznju, deluje da marchelo nije iz velegrada tipa beograd, zagreb nego nekog manjeg mesta.
ja zensko uopste nisam pozivala na fizicku slabost.
mi smo drugacije navijene od vas, ali smo ogledalo vaseg ponasanja prema nama.

ja sam bukvalista, zabradio nije nije isto sto i 'as is'. sve mi se cini da ovaj lik u pesmi uziva u svom statusu a to nema veze sa nedostatkom volje.

pa sad ocemo li se ubedjivati da je svaka veza interes, ili ne? :))

koja pitanja si me pitao?
ne idealizujem sebe, vec ljude oko mene. to radim non-stop, od toga se hranim. cesto mislim kako moji prijatelji mene ne zasluzuju obzirom koliko oni ulazu u mene a koliko ja u njih. meni biti iskren nije nikakav problem sto neki smatraju uzasno velikom vrlinom pa me zato dizu (a ja mislim da to nije nista posebno).

a kod kuce imam kitu ubojitu, sirina i duzina mama mia! inace smo dva sveta. bez obzira kilo poljubaca dnevno moram da mu dam, inace nam oboma nije dobro. zivim od danas do sutra (trenutno do prekosutra), ali dok traje volim da traje kvalitetno.
ljubav je precenjenja jer mi smo ziva bica.

lepa said...

u stvari ovaj tip iz pesme je zenomrzac

Isto mi se vatala Hale Beri ili ona bangava s vasara

slavoljub said...

citam sve ovo sto ste napisali
super stvar, kao sto rekoh :-)

lepa said...

imperija uzvraca udarac:


I see ya blowin' me a kiss
It doesn't take a scientist
To understand what's going on baby
If you see something in my eye
Let's not over analyze
Don't go too deep with it baby

So let it be what it'll be
Don't make a fuss and get crazy over you and me
Here's what I'll do
I'll play loose
Run like we have a day with destiny

It's just a little crush (crush)
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing (crush)
Not like everything I do depends on you
Sha-la-la-la, Sha-la-la-la

It's raising my adrenaline
You're banging on a heart of tin
Please don't make too much of it baby
You say the word "forevermore"
That's not what I'm looking for
All I can commit to is "maybe"

So let it be what it'll be
Don't make a fuss and get crazy over you and me
Here's what I'll do
I'll pay loose
Run like we have a day with destiny

It's just a little crush (crush)
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing (crush)
Not like everything I do depends on you
Sha-la-la-la, Sha-la-la-la

Vanilla skies (vanilla skies)
White picket fences in your eyes
A vision of you and me

It's just a little crush (crush)
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing (crush)
Not like everything I do depends on you
Sha-la-la-la
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing
Not like everything I do depends on you
Sha-la-la-la
Not like I faint every time we touch
It's just some little thing
Not like everything I do
Depends on you

lepa said...

jennifer page (pesma crush, moja omiljena za brzo lecenje od grize savesti kad raskinem sa tipom....dize iz mrtvih)
nikad nije uradila spot za ovu pesmu, ali bar da je cujete http://www.youtube.com/watch?v=VZVWkuxKhCE

Arsa said...

ja još samo čekam da Marčelo i Vikler ostave svoje komantera i reše nam ove dileme :)

sjajni ste!!!

lepa said...

ko je vikler?

Zlombulo said...

uglavnom ste sve rekli... samo da dodam malo oko ziljavih pičaka pošto mislim da ste malo promašili...
http://www.vukajlija.com/ziljave+pi%C4%8Dke

inače pesma kao pesma je sranje, ono što je izdvaja je što je pevljiva za razliku od ostalih modernih hiphop/rep pesama... ima neku tematiku koja je lagana, zajebantska, a opet postoji...ma kakva da je...

preterana popularnost od nje pravi opasan mejnstrim koji je kao da slušaš narodnjake
http://www.vukajlija.com/kao+kad+slusas+narodnjake

tekst teško da je seksistički i prilično je tačan pošto ziljavih pički sve više i sponzoruša na svakom ćošku... tako da ti tipovi kao marčelo i ostali koji milse da su face mogu samo da kukaju... priča cele pesme zasniva se na vezi koja je od početka bila veza iz INTERESA... statusnog interesa bla bla blablabalbala

lepa said...

tekst teško da je seksistički i prilično je tačan pošto ziljavih pički sve više i sponzoruša na svakom ćošku

samo da potvrdim da ovde kada kazes na ziljavih picki i sponzorusa mislis figurativno muske i zenske osobe koje bi da su izdrzavane, jel? zato, pretpostavljam ti vidis da nije seksisticki.

procitajte jos jednom tekst, i da ste vi riba da li biste vi bili sa tipom koji nema banke, i ne jebe kako treba? ko je lud da bude sa takvim covekom?!?! a nije ni sarmantan nego kilav sav.

slavoljub said...

staso, jesi ikada slusala azru?

lepa said...

ne mogu organski da ih smislim. od domacih jedino ekv i oktobar
i ove klince eyesburn bas volim

Arsa said...

znaci KK princip?
Kinta i Kurac.
jel tim redosledom ili nije bitno :)


Oktobar :)
kad bi samo znala...odlepila bi.

lepa said...

sta bih odlepila?
serem i ja kad kazem da ih organski ne podnosim. nije tacno. jednostavno to nije moja muzika. kad god je drustvo zahtevalo azru i ja sam uzivala sa njima, ali to nije moja muzika. nije ni oktobar ali su bili slusljivi. jedino ekv se moze reci da je napriblizniji pojmu moje muzike. nekako sam odmalena navijana na stranu muziku.

a jel ti to oktobar zbog mitrovica? :) garant :)
ali eto trenutno kad pomislim ko bi me mozda nervirao je gile iz elektricnog orgazma.

Arsa said...

kad smo kod Gileta...
cuh jutros na radiJu da ce EO biti predgrupa Stones-ima.

navijao sam za Partibrejkrese, ali dobro...

Ustvari, nije dobro.
Mada mi ne pada na pamet ko bi tu jos mogao da dodje u obzir?

lepa said...

onaj cane iz partibrejkersa nisu mu sve koze na broju. sta je on pricao i lupetao ljudima na koncertu u cikagu, dobro je ziv ostao.

nemam blage veze sa nasom muzikom, imam par diskova taj eyesburn ali od pre 2-3 godine, pa darkwood dub. mislim da imam i disk ane stanic sa cini mi se pesmom ide nesto 'molila sam andjele da te ...' tako nesto.

sta ti slusas od muzike domace? imas nesto da mi preporucis a da nije bg sindikat koji su mi jako simpaticni ali nije to muzika. meni barem.

cula sam da imaju neke ribe punk bend i da su dosta dobre, znas li koje su? nisu iz beograda, cini mi se sombor ili subotica.

slavoljub said...

preporučujem goribor iz bora
super su mi speed limit, jazzva i lira vega
divno mi je što gile i ekipa sviraju pre stones-a
o razlozima... ko razume, razume
stašo, tole je gitarista i autor većine pesama oktobra

slavoljub said...

džoni i azra?
my cup of tea
iako stilski različiti, džoni i rundek će mi ostati kao dva najkreativnija sfrj pesnika u popularnoj muzici

arsene, duško t
izvinite :-)

lepa said...

ko je tole iz oktobra?
joj idem da iznadjem ove sto si stavio, bas sam uzbudjena da cujem kakvi su :))

lepa said...

ne mogu da preslusam nista od goribora :( .... ne nadjoh ni jedan sajtic.

ovi drugi dvoje mi se svidjaju, pogotovu su lira interesanti. jazzva me podseca na neke ranije irma projekte.

Arsa said...

eto, otkrio sam da ovde ima zvezda i sad ce poseta blogu da mi poraste na tudj racun :)

sori bradr.

Arsa said...

Volem Rundeka, Partibrejkerse, EKV, Azru i naravno OKTOBAR od starije ekipe. izvini za pridev :) novijeg datuma: Darkwood Dub, j.u.s.t., s.limit, jazzva...

slavoljub said...

http://www.goribor.co.sr
"umesto kurca, imam dušu crnca"

ko je tole? pa, čitaš njegove komentare ovde kod arse i kod mene. ili ti uopšte ne čitaš tuđe komentare, nego samo svoje
:-)

Arsa said...

Tole - šahbaz :)

nego ajde d'organizujemo razmenu muzičkih dobara, počinjem da kriziram od nenovina.

kada si Slobodan?

lepa cana said...

samo svoje :)

ukapirala sam sinoc, od nerviranja izmedju utah i g.s. u pauzama, otisla sam na net da blejim. svasta sam nasla: akud branko radicevic i predstavu rashomon na primer, pa sam nasla bend manu, preslusala .... i tako to :)