4.5.07

A moglo je bolje

Hodaš s nekim, nebitno da li žurite ili se vučete, da ne kažem šetate. Hodanje kao hodanje, ne zabavljanje. To je zagrebaćki, kaj ne? Njih dvoje hOdaju (naglasi ovo O). Kod nas se fura. Pa gde žurite, deco mila... :)

Elem, hodaš ti tako sa nekim/nekom, u vidu prelaženja destinacije od tačke A do tačke B. Na tom putu nailazite na razne prepreke. Ne zajebane, no one premostive. Mislim tu na rupu, izbočinu, baricu, fleku od ulja, kučeće govno, prosut jogurt, sladoled, povraćka, sveža žvaka, bandera, parkiran auto, slučajni ili namerni prolaznik, kolica, oluk koji bljuje vodu, ceger sa sve babom, znak, sitno dete, gradilište i sl.

Nikakav problem, kažeš sebi. Pošto je sranje na mojoj strani, samo treba kolega pešak da se shift-uje u stranu i imaće mesta da prođemo oboje, obojica, tj. obe. Da nesmetano istovremeno zaobiđemo "uljeza". Kad ono, ne lezi vraže, ima šta da doživiš. Osoba kraj tebe ne primećuje opasnost koja tebi preti. Stoli je bojko što ćeš ti upasti u zamku, zaobilaziti ili stati dok ona (osoba - ženski rod, da ne bude zabune) prva prođe. Pa da popizdiš.

Skreneš pažnju, kad ono posle par minuta opet.
Popizdiš again :)

"Nijedna suza nimalo volje, nijedna slutnja ni glas, a moglo je bolje..."

26 comments:

slavoljub said...

ma, izgazi je čim ti tako nešto ponovo uradi! da ona ne gleda gde ti ideš?! sramota!!!
đubre jedno žensko, za šta su joj oči?! zvera okolo, ha?!
iskopaj joj jedno, ako se ponovo desi da ne počisti ispred tebe

spirit said...

hahaha
vezbati hodanje sa pogledom u daljinu,pa ce bar neke hodajuce prepreke izbegavati tebe,one lezece i ostavljene,bar ces ih i ti kasnije primetiti

~ dirtu danny ~ said...

Ne vidi smece jer si joj samo ti u ocima, zaljubila se :)

Mene moj M nece ni da drzi za ruku, ne idemo jedno pored drugog, obicno se ja vucem iza njega ili on iza mene, kaze ne moramo da se drzimo za ruke jer se necemo izgubiti. Eto, ne drzi je za ruku pa ce biti mesta za oboje.

~ dirty danny ~ said...

Jao, bas me nasmejao Slavoljub!

slavoljub said...

:-)

Arsa said...

pa ne pricam o nikom konkretno!
cisto mi palo na pamet.

"kamenujte, ja i dalje pisem blog"

:)

Arsa said...

Ti Dirty D. imas najduzu kres shemu za koju sam ja cuo!

to ides iza njega jer zaostajes dok cimas gajbu ili...?

:)))

slavoljub said...

ljubim te, arso
volim što si iskren
:-)

~ dirty danny ~ said...

E, znas li da je to i meni vise puta to palo na pamet!

Ali nije to bas tako, on mnogo voli na ulici da se pravi vazan, kao on je mnogo jak frajer, nece da me zagrli i sl. On je u stvari jedan klinac. Ali je moj, to je bitno.

lepa cana said...

ne idem zagrljena.

nikad se ne zna....kad ce keanu reeves da naleti :))

samo kad smo sami idemo ko dva klosara zagrljena levo-desno. oboma su nam ruke na ramenima pa vise. cim imamo treceg nit se drzimo niti se ljubimo. nema prisnosti te vrste.

Alisa said...

Ovaj, stvarno... bas si picajzla:)

Arsa said...

alisa, gde si ti? Biraj dan u nedelji kad se druzimo!

tole said...

Ja vec jako dugo hodam sam. K'o Klint Istvud npr. Radim na tome da to promenim. Al' opet cu da hodam kao Klint,samo s njom. Ne znam kako ce ona da hoda pored mene takvog. Mozda ce, kao u CG-selima da ide dva metra iza mene,a mozda ce da odabere drugi obrazac,npr da me zagrli obema rukama (sa strane-otpozadi),dok ja hodim ne obracajuci paznju ni na sta konkretno,ne misleci nista posebno,zagledan u daljinu,bezrazlozno blago ljut.... Kad budem bas pun ljubavi i dobro raspolozen,zastacu da je pomazim i poljubim (kao Dzon Vejn,znaci pravih ledja,a glava samo malo ali dovoljno iskosena sa strane,da se omoguci kontakt,ali zadrzi dostojanstvo,(Cvrle mi je skrenuo paznju na tu pozu kod Dzona)),a onda cu opet da nastavim kao da sam sam,a ona ce da odabere neku od predjasnjih kombinacija (ili ce da iskreira sopstvenu,ako je kreativna).
U stvari sam nesto ljut,kad bolje razmislim....Ovih dana radim kao psihoterapeut za dva prijatelja (jedno musko,drugo zensko),oboje su jako zanimljivi,dobri i vredni paznje i ovih dana su zavrsili veze na prilicno ponizavajuci nacin (od strane nekih,po mojoj skromnoj oceni,veoma nezrelih persona),a razlog za takav rasplet je,po meni,gubitak dostojanstva zbog nepaznje usled zaljubljenosti....
Zato cu ja i kad se zaljubim da pripazim i da nastavim da hodam kao Klint.

~ dirty danny ~ said...

Pa sad ispalo da se svi setaju kao moj decko i ja, a samo ste meni rekli da imam kres shemu, nije u redu. Arso, cekam izvinjenje :)

Arsa said...

sjajno Tole!

:)

Arsa said...

ma svi imaju kres sheme, shvati :)

slavoljub said...

misljenje i hodanje...
filozofske discipline
aristotel je svoje ucenike i sebe zvao peripateticarima, sto bi u slobodnom prevodu znacilo
'hodajuci mislioci'
predavanja je drzao u hodu, naravno

snazna je veza hodanja i misljenja
ne bih se sad upustao u dalja razmisljanja o tome, ali mogu da kazem jedno svoje iskustvo

nekada sam hodao u skokovima
poskakivao
podizuci se na prste
sto bi rekli,
optimizam...
valjda i da budem veci
nego sto jesam
nerealna ocekivanja
posle kojih stizu frustracije

skupo kostaju fantazmi
zaista skupo

nisam odustao od snova
ali fantazme zatucem cim ih prepoznam
cim pocnem da skakucem, kazem sebi,
polako s, ne trosi badava energiju po ulici, neces videti nista vise
nista dalje
samo ti se mrda ekran
da ne vidis jasno kuda ides

lepa said...

iju, ....ja hodam sa rukama u dzepovima (prednjim) i malo pognute glave na dole. sta bi rekao za taj profil?

Arsa said...

da, da.. krv cirkulise, mozak se hrani i svasta pada na pamet.
ponekad i bukvalno...

znaci li to da su zdraviji pametniji, kreativniji? mislim zbog toga sto mogu vise setati nego oni sa ravnim tabanima, bolnim ledjima, kolenima i sl.

lupetam

slavoljub said...

to ti sama kazi, staso
sta ti mislis?

arso, evo ti jedan primer, a ti u njemu nadji odgovor
imam rodjaku malu, gluvu devojcicu
njen stisak ruke kad se zdravimo je jaci od bilo kog stiska koji sam u zivotu doziveo

lepa said...

pa ja tebe pitam :)
samo znam posto su mi ruke u dzepovima i ne mogu da mrdnu odatle, da mi najvise fizicki prija. a kad spustim glavu odsecem se od sveta i razmisljam o onome sto me trenutno zanima.


i ja imam jak stisak ruke, tako kazu. i kad mine neko posrano pruzi ruku, zaboravim tu osobu cim okrenem ledja.

slavoljub said...

a teško mi je da pričam o tebi na osnovu opisa kako hodaš
verovatno hodaš razno
ajd reci cu ti, al ne uzimaj ovo za ozbiljno

taj tvoj opis recimo govori da ima kod tebe u odnosu prema svetu malo zadrške, arogancije, odbojnosti, ali i stidljivosti, rezervisanosti,
tražiš pažnju ignorisanjem, izazivaš odbijanjem da bi privukla :-)
poza hladno mi je, ugrej me

a možda u stvari imaš bušan džep, pa maziš pipicu, što bi rekle hrvatice
:-)
a glavu spuštaš... ne znam
valjda kriješ osmeh :-)

lepa said...

nemam (!) busha dzep :))

a kad drzim ruke pozadi na dupetu? i to sam se uhvatila da tako hodam. ko tesla.

slavoljub said...

:-)
eto sama si rekla
nesto si vazna :-)

Arsa said...

ima mnogo toga u stisku ruke. ja njen kapiram u poslednje vreme kao: "vodi me gde god". da idem u provaliju mislim da me ne bi pustila. mozda preterujem iz straha :)

skoro sam procitao neku pricu da su studeti imali zadatak da nabroje 7 svetskih cuda. svi krenuse da opisuju piramide, ajfelova dostignuca, tadz mahal itd. jedna devojka napravi kratak, a velik spisak: vid, sluh, dodir, ukus, miris. jel ima jos koje?

Arsa said...

mi igramo bilijar sa busnim dzepovima, a devojcice?