2.5.07

Puvanje

Visitor Countries

Yugoslavia Serbia 182
United States United States 51
Canada Canada 8
Netherlands Netherlands 8
Saudi Arabia Saudi Arabia 2
Czech Republic Czech Republic 1
Germany Germany 1
France France 1
Austria Austria 1
Hungary Hungary 1

Živim gde me i najviše čitaju. Sve je u qrcu, ali sam ja prevazišao fazu kukanja i upoređivanja sa primerima za koje smatram da su normalni. Nisam se predao. Možda pomirio. Ma isključio, bolje reći.

San mi je da živim u NY, posle posete od pre petnaestak godina. Pojam urbanosti. Ne verujem da sam bio. Sve mi to deluje tako nestvarno sada.

Canada mi je večita backup varijanta. Čekaju me prijatelji, rodbina i jedna bivša.

Zamalo da vidim klompaše. Kažu da je finoća. Zove tetka da dođem. Možda i prošetam na leto.

Ne volim arapsko okruženje.

Pokušao sam da se domognem Karlovih mosti prošle godine. Bio sam jednom kao klinac. Lepo je. Ne odustajem.

Imam rodbinu u Nemačkoj i bio sam masu puta, što private što sa pozorištem. Malo te krvi mi izgleda dozvoljava da se lepo osećam tamo.

Želja mi je da vidim Francusku, pogotovo vinograde i stari deo Pariza, uske uličice, skrivene kutke.

Austrija je braćo i sestra kao maketa. Put kraj Dunava će mi uvek ostati u lepom sećanju. Raj za goste šljakere :)

Mađarska mi je dugo vremena bila jedino inostranstvo. Lepi momenti me vezuju za Budimpeštu. Slaviša da ključ od gajbe i par dana uživancija! Večito zahvalan.


Sudeći po mapi kliktali su me i iz sledećih krajeva: Australija, Kina, Brazil, Mexico, Malaysia, Korea, India, Španija, Italija, Britanija, Hrvatska, Turska... Uh bre. Vrti mi se u glavi!
Hoće li neko zvati u goste :)

Španiju, Italiju i Britansko ostrvo još nisam overavao, a imam u planu. Nadam se da ću posetiti Zagreb i ove godine. Rekao sam da će se akcija širenja bratstva i jedinstva tamo završiti.

Znam da su uglavnom to slučajne posete, one click only, ali prija :)
Pustite me da maštam.

Sve vas puno pozdravljam!

5 comments:

~ dirty danny ~ said...

Osam komada iz Holandije? Lepo.

Anonymous said...

Ja cu se suzdrzati za komentar sto se tice Holandije..
Iz Spanije ja kliktala. Koliko se secam zvala sam te da ides... Ali tebi se nije uklopilo... Kliknula bi iz iz Portugalije, ali stvarno nisam imala kad, a ni internet tamo nije na svakom cosku (narocito kad se smestis u dzabalesku hotel). Ovo pisem - (citaj: minus) za onaj komentar niko me ne zove (u goste)..
Tijana
Iz Ceske ja kliktala (1 put priznajem, sve ostalo ne priznajem). Bilo bi super i da sam ja kliknula iz Mexica, sa Sri Lanke, iz Indije, iz Japana, uffffffffffffff ali izgleda da je tu u pitanju neki drugi srecnik!
A onih 8 puta iz HOLANDIJE... Nadam se da nije bilo skorih klikova :)

Arsa said...

uh...

lepa said...

kako je moja tacka velika ko tvoja arso a nisam se javljala 10 dana?!

Arsa said...

to TI mislis da se nisi javljala :)