30.5.07

Dug

Ostavih vas uskraćene za neka pitanja od krucijalnog značaja za nastavak naših života. Pokušaću da vam ih pružim sa što je moguće više foliranja.

Nisam se prijavio za splavarenje Tarom, jer mi je trebala kinta za učešće za frižider. Treći u poslednje tri godine :) Nemam pametnog objašenjanja zašto.

Biljana Srbljanović je za mene ludilo. Seksualno mi je preterano privlačna. Prvo sam čuo za nju tako što sam sasvim slučajno gledao predstavu po njenom tekstu u jednom malom nemačkom gradiću. Sviđa mi se energija kojom "obrađuje" svakojake idiotizme koji nas okružuju. Ponekad pretera, ali moja slabost ka njoj joj uvek progleda kroz prste. Uživo mi je još slađa.

Naši glumci? Bata Stojković mi je bio broj jedan, a tu je i Zoki Radmilović. Noca garda? Hm... Mnogi mladi koji su mi bili odvratni na ekranu su me oduševili u pozorištu. Cvijanović, Seka Sabljić, Jelena Đokić, Karjanovićka, Miki Manojlović, Đuričko, Gordan Kičić, Brstina. Sigurno sam preskočio nekog dragog. Dopuniću čim mozak proradi.

Masturbiram skoro svakodnevno. Ejakuliram po listovima fotokopiranih knjiga sa fakulteta. Presavijem na pola, da ne probije.

Oslovljavanje sa "drugari" nije moja tvorevina. Pokupio sam to od Zorana učitelja, a on od Branka Kockice.

Neostvarena seksualna fantazija mi je felacio od strane jedne devojke i nežno ljubljenje sa drugom devojkom istovremeno.

Šta me nervira po Beogradu? Kučiće lutalice organski ne podnosim, kao ni ove što imaju vlasnike, ali ne i brnjice i povodce. Pizdim kada likovi za zaštitu životinja pene kako ih ne treba sklanjati na ulice tim i tim metodama. Nehumano? Human = čovek != pas. Pizdim još više, jer niko ne peni u ime izujedanih sugrađana, unakažene dece za ceo život. Gužva i uska saobraćajna grla. Haos u urbanizmu daje BG-u novu crtu, večne odbojnosti. Jajarenje prilikom kojeg se ulična rasveta pali uglavnom kad već padne mrak. Najviše od svega ne volim u BG-u: pregšt besnih i primitivnih ljudi. Zidove i bandere izlepljene reklamicama i kojekakvim flajerima, plakatima. Za kraj konstatacija da nemam više gde da šetam, sve dosadilo.

Volim proleće i zimu u BG-u. Kad zeleno ili belo prefarba gradsko sivilo. Volim pozorišta, stare i lepe zgrade. Prolaze između njih i zavučena dvorišta u centru. Letnje bašte. Košutnjak i Kališ. Prolaznice slatke. Fontane i parkove. Kulturne i smirene sugrađane. Najviše od svega volim zalazak sunca na Terazijama.

15 comments:

lepa said...

fenomen BS mogu da razumem. lepa je zena i verovatno kao sto ti kazes jos lepsa u prirodi....ali stav..... i ne gledam dlaku u jajetu samo da znas.

spirit said...

ja se takodjer mnogo nerviram oko pasa lutalica i onih gromoglasnih udruzenja za zastitu zivotinja, a nigde udruzenja za zastitu izujedanih gradjana.
Bas bih uvela drakonske kazne za sve koji imaju ljubimca i izvode ga napolje bez povoca, zna se koje rase moraju da imaju i korpe, i jos drakonskiju kaznu ako ne pokupe izmet za svojim ljubimcem.

E onda da vidimo ko stvarno zeli i moze da ima ljubimca,a ko ne...
ovako jerasulo u svakom pogledu

lepa said...

ja mojoj (Epanjel breton) nisam stavljala povodac i mogu vam reci da je bolji radnik od gradske cistoce. nema nikakvih otpadaka posle nje.

ovde psa na lalanje cim ujede nekog. bez pogovora. nema lutalica,nema macaka.
vecina pasa se sterilise do sestog meseca starosti. oni koji se ne sterilisu duplo vise moraju da placaju taksu na psa (nekih 10 dolara cinimi se...smesno).

Sekula said...

splavarenje je pomereno za jun zbog lošeg vremena, tako da ako si regulisao svoje učešće u frižideru...

mater said...

evo vec dva dana razmisljam...kako u srbiji ljudi manijakalno prate ovog velikog brata i kako jedva cekaju kad ce se i sta desavati,
ja za taj vrhunski primitivizam zivaca nemam!!!
al provaljujem kako jedva cekam da mi dete ujutru zapi, da napravim sebi veliki nes i citam vasa razmisljanja, osecanja, da vas zamisljam kako izgledate, kolko godina imate,....i imam li ja hrabrosti da napravim i ja taj blog
nemam definitivno!
da li sam i ja kao ti manijaci koji prate VB?
Zasto mi je vec deseti Milin ruckic zagoreo citajuci vase pisanije?

Draga Saveta pomagaj, jesam li zavisna?????

p.s. i besna sam na arsu kad ujutru nema svez tekst

ivan said...

nisi manijak i mi isto tako :)

u VB se sve vidi, a ti ovde, kako i sama kazes, zamisljas. Uposljavas sive celijice, kreativnost na delu! Kako to moze biti lose :)

sto da ne napravis blog? "zivot jedne materi"!

e sad za ovaj bes danasnji mogu samo da se vadim na Cvrleta i Toleta sto su me zapili nocas...
bio je to hitni blogerski.
Live blogging

tole said...

ja se izvinjavam.....

lepa said...

mater, ako hoces da probas, eno ti idi kod mene/nas na www.andjelijanapast.blogspot.com

ID je womatrix
lozinka je blog003

i napisi neke svoje misli. ako ti se svidi sistem, otvori svoj blog.

Arsa said...

lepo Lepa!
vrbujemo tudje musterije :)

ce bude zapamceno!

:)

lepa said...

nije bre arsice sta ti je! :))

nego nek proba prvo ako hoce...

ja sam dobrica arsoooooo :D

spirit said...

navlacis na zarazu :)

Arsa said...

da proba...
tako i drogu dele dzabe, pa se navuces, pa de muzu :)

ne daj se mater, zlo je ovo :)

mater said...

za sad cu jos uvek samo da vas analiziram sa strane :)

slavoljub said...

i ja se izvinjavam obojici prijatelja

Arsa said...

ma pusti ti mene, ja sam se lepo proveo.

ovi sto se bune zezaju :)