29.5.07

Delta

Da li vam se desavalo da se nadjete na zurci, nekom skupu, festi, gomili, gde vam je i vise bivsih devojaka / momaka. naletao sam s vremena na vreme setajuci se tadasnjom devojkom naneku staru ljubav. U pozoristu sam najvise puta bio strecan :) mali broj slucajeva i nikakavih incidentnih dogadjaja da vas odmah razocaram na pocetku. ko li je skoro pravio zurku i pozvao 4-5 bivse.

poslednji put pre par dana bese najnoviji slucaj. Bilo mi je malo cudno i pored toga sto su rasponi zabavljanja ogromni, sto je jedno bila spageti veza, druga neuspeli pokusaj iste i evo ova poslednja, kakva god. Totalno bezazlena situacija, ali "dovoljno za zur u mojoj glavi".

Stadoh tako da posmatram i merkam. Sta imaju, sem mene, zajednicko? Ama bas... nemam pojma! postrojim ti ja tako u glavi vecinu kojih sam se setio u tom trenutku, pod uticajem opijata
razlicitih agregatnih stanja.

Na parove razbrojs...! Vislje i nize, duge kose i kratke kose, sisate, a i ove ne, ukusne i mirisljave, odbojne, sa dimom ili bez, bucne i tihe, vredne i lenje, nasmejane i namrgodjene, pametne i srecne, sa svim zubima i ne, nasmejane i tuzne, inicijatorke i pasivne, obrijane i neobrijane, PMS sizike i smirene, ladni i topli tabani, ravnodusne i gadljive na mujsper, lepog i grubog glasa, vaspitane i ne, kulturne i drcne, crne i plave, ridje i brinete, koje mljackaju i koje ne, plocice i stomacic, duhovite i dosadne, religiozne i agnosticne(?), sujeverne i prakticne, ljubomorne i liberalne, pricljive i cutljive, nasmejane i tuzne, mazne i muzevne, jace i slabije, kuvarice i one koje narucuju, moje i tudje...

dodjem do zakljucka da ja ne sklapam niti jednu. cuvena prica: prva ljubav pa je trazimo u svim kasnijim. ma jok. koliko me utesi ta cinjenica toliko me i zamisli. sta to znaci, da ne biram. idem redom? imam li ja nekih kriterujuma sem... da ne lajem.

sta je u tome lose?
ako si drolja, ama bas nista :)

11 comments:

andjelijanapast said...

nisi ih razvrstao po horoskopskim znacima :)


ma polu-drolja si ali to nista ne znaci

Zuup Detoup said...

Ti bar možeš da ih postrojiš.
Ja mogu sa njima da se vozim samo u kajaku četvercu. :D

slavoljub said...

ja sam na jedan docek nove srpske (izvini vaso) doveo nekoliko riba sa kojima sam tad bio u kres semi
5 li je, 6 li je :-)

Arsa said...

ah, naravno...
znam da je primer bio iz svakodnevnog zivota.

izvini sto sam zaboravio :)

Arsa said...

kajak cetverac :)
Ester...

lepa said...

kako li je izgledala ta zurka da mi je znati?

"e, seceru, sad cu da dodjem, samo da se javim drugarici iz detinjstva"

a zamisli arso da si imao slicne devojke, pa jos i da si imao sklonost ka odredjenim fizickim predispozicijama, i onda ti drugarica napravi sranje nekoliko puta pa devojci koja se zove tamara, kaze marija, jer marija je bila prosle nedelje, pa za dve nedelje umesto da kaze zvezdana kaze tamara....od tad prestah da se obracam ribama mojih drugara po imenu.

lepa said...

sta je mujsper?

lepa said...

oooo..ukapirala sam :)

mater said...

uzmi sve sto ti zivot pruuuzaaaa
danas si cvet sutra uvelaaa ruzaaa

Arsa said...

moja baba je sve moje devojke zvala Miro :)

ime prve

Sekula said...

Sorry