14.5.07

Bol u najavi

Nadam se da Marija i njen uspeh na onom vašaru kičeraja neće uskoro svima izaci na nos, jer sledeci dogadjaj organizuje nase selo. Ne omalovazavam uspeh. Sjajno! Kome to znaci nek uziva. Jos da mozemo putovati slobodno po svetu i da se kurcimo tom titulom, pa da me nesto i dotakne. Ovako, ogovaramo i pljujemo druge bez istih. Nije mi zanimljivo. Ovde vec svi znaju da smo mi najbolji, najpametniji, najskolovaniji, najuspesniji, najzgodniji, najlepsi, najkuratiji...

Naime, rukovodeca garnitura rts-a je iznenadjena sto ce za ovih godinu dana morati da modernizuje tehniku za sta je planiran period od pet godina. Evropa cepidlaci i smeta joj kad je slika onako malo bledunjava. Oni nasm drze lekciju o kontinuitetu i doslednosti, a nama je taki kvalitet vec decenijama. Zvuk da ne pominjem. E pa na qrac... Hoce li oni nama ikad sjahati s grbace? Svu kintu ulozismo u detektore ratnih zlocinaca, sad nam bas treba i ovaj izdanak.

Znaci, povecanije danka u najavi!

To je povod da se ja opet priupitam gde idu moje repa?
Daleko od toga da je "ona" jos i lepa, te da me zabole...

Ne da placam vise tu pretplatu!
Da gledam tamo depigmentisane crtace i serije iz mladosti svojih predaka. Jedno vreme su zivnuli, da ne gresim, dok je onaj Nemecek uz'o stvar u svoje uruke, ali je i ona ubrzo shvatio da tamo nema srece.

Zasto je to obavezna stavka kucnog budzeta? Sta ako sam ja alergican, recimo, na tv ekran? Da ne pricam za novinare sa te drzavne televizije. Sta ako ja godinama tamo nisam nista pogledao? Sta ako i necu sledecih par godina. Zasto placam duplo, ako imam kablovsku? Zar oni ne daju neku nadoknadu rts-u? Zasto se niko ne buni? Zasto su nam zapusena usta sa izgovorom da sve normalne zemlje imaju tu pretplatu? Obratiti paznju na koristen pridev uz rec . Gde je tu trziste? Nek se sami izdrzavaju ako su sposobni, ako nisu nek propadnu. Ostale TV kuce koje vise gledamo i vise nam pruzaju su za DZ.

Onda i prica sa objedinjenom uplatnicom gde je i struja! Neverovatno. Da li se uplacenim iznosom namiruje prvo struja, pa sta ostane ide za TV? Videcu u sledecem racunu. Moj bojkot do skora je bio sto sam na uplatnicama za svrhu unosio: "za utrosenu el. energiju i shugavi tv program".

Pitam ja svoje, odgovorne penzionere, kako se ponasaju. Ne placaju...
Sad mi kazete :(

Kako vi podnosite ovu glupost?

6 comments:

spirit said...

uh, sad bih mogla...
ali provereno,(drug advokat koji bojkotuje TV pretplatu), kad uplatis zdruzeni racun, prvo se namiruje utrosak za struju,ako pretekne onda za TV pretplatu...tako on vec godinu dana uplacuje samo onaj prvi gore iznos,ovo mu se gomila i bas ga briga.

Takodje placam kablovsku, i te kanale i gledam,bezobrazno je za 2 kanala traziti 300 din. a za onih 60-tak placam 525 din. doplatila sam i za HBO tako da ni filmove vise ne jurim na RTS 1.

Da im je program dobar, pa da covek se i ne buni,svuda se drzavna placa i kontrolise placanje, ali ovo nase...

lepa said...

ne bih gledala tv.
sve se moze naci na internetu a dvd
s da se iznajme.
ako nemas tv, ne mogu te terati da placas zar ne?

lepa said...

a to ponasanje nije strano nigde. monopol ...
u onoj pustinji od vegasa, samo jednu kompaniju imash za internet. deru po usima u odnosu na nas ostale.

slavoljub said...

"vaše pravo da znate sve"
to je slogan rts-a

sve?!
hej SVE?!

pada mi na pamet gomila pitanja...
život posle smrti, npr?

servis nebeskog naroda
servis bogova
znate, oni znaju sve
taj rts
čudo jedno

samo, kad je mlada reprezentacija srbije igrala protiv hrvatske odlučujuću utakmicu za odlazak na svetsko prvenstvo, to nisu najavili, iako je utakmica počinjala u roku od petnaestak minuta.
jer je prenos bio na pinku.
te se valjda ceo događaj onda i ne događa.

od tada, ne računam tijanića u novinare
skoro sam imao nove slučajeve

kurir
neki sat posle izbora famoznog tomislava n. na funkciju ps i obećanja da će srbija da se nađe u drugom stanju, poludeli su i kurs, i berza i pregovori i šta sve ne. u kuriru su odmah zvali stručnjake koji su za jutarnji broj objasnili da kurs dinara pada jer stranci vrše pritisak na kurs?!, da je berza veštački održavana i da je ovo njeno pravo stanje, da je pravi kurs dinara 140 ?!, a da je ovaj sadašnji zbog naroda i...
i ja više ne čitam kurir

politika
izvestavajući o završnoj reči zvezdana jovanovića i ispovesti da nije ubio premijera, izostavila njegovu opasku da mu za čedu jovanovića ne treba nož, već samo gumene rukavice. nije mogla duša, istrčala se.
no, tu su kolege da isprave.
takva izjava se u politici nije našla.
jedva sam kupio novi broj
žuti karton

blic
u ovim novinama ne postoje srs i sps
a i kad ih ima, to je kao da je 5. oktobar
i to mi je malo...
al kupujem :-)

moji ne plaćaju pretplatu
kao što spirit reče, ovi otimaju od onog što ostane od struje
zato moji daju u paru tačno

ja ne plaćam rts
plaćam sbb koji plaća i rts

Arsa said...

The kreten

slavoljub said...

žasu.