2.5.07

Alien Life Form

Oduvek me je zanimalo ko se to krije u Alf-u!

Serija koju smo svi voleli kao klinci. Možda zato što je bila jedna od retkih. Simpa je ideja. Ostalo mi je u sećanu scena gde pokušava da zadrži dah što duže i kreće sve nervoznije da lupa prstima, pa onda i dlanom o sto. Sjajno...

Vidim reprizira se na nekom programu i podsetilo me da me je ta misterija veoma izluđivala svojevremeno. Nije bilo interneta i sve što je dolazilo do mene je bilo na nivou rekla-kazala.

Misterija odgonetnuta. U kostimu je bio Mihaly "Michu" Meszaros, a glas mu je pozajmio Paul Fusco, koji je bio i producent serije. Michu je bio Alf kad god je on hodao, trčao ili stajao. Na Wikipedia sajtu sam proćitao da je u prvoj epizodi pomenut Beograd i Jugoslavija! Da li se neko seća toga?

Ja ga pamtim i po jednom privesku koji mi je poklonila jedna Maja, još u osnovnoj školi. Čuvam ga i dalje, kao i njen lik, izraz lica u tom trenutku dok mi ga je davala. Veoma upečatljiv momenat. Krajnje neočekivano.

Haaaaaaa

No comments: