23.4.07

Tromesečje

Da vidimo kakvi smo bili nakon prvog tromesečja!
Koliko smo naucili, kako smo se vladali i da li smo se savladali.

Matematika
Nema problema. Ne ustrucava se da posegne za novcanikom. Za sada su mi na listi beogradjanke najvece stipsare i sponzoruse. Putni troskovi znacajno smanjeni za razliku od prethodne "skolske godine".

Srpski jezik
S obzirom da njen maternji nema padeze rezultat je sjajan. Izgovor pracen pravilima je cak ponekad i bolji od nacina na koji to radi prosecan korisnik - ovdasnji domorodac. Ja ispravljam svaku gresku i dobronamerno sam shvacen. Saradnja ostvarena.

Fizicko
Prozivljavam neke momente o kojima sam samo mastao. Ne pamtim da sam se osecao toliko zeljenim. Sjajan osecaj. Ima i nekih drugih...

Likovno
Par fotki. Svidja mi se kako su ispale.

Muzičko
Ja kolutam na njen ukus, ali i ne pustam svoje stvari. Znam da ce patiti. Nema muzike uopste, ali zato ne manjka njenog glasa. Neverovatan izbor tema i dubina analize beznacajnih stvari. Neumorno stvorenje. Okrakterisan sam kao mutav u njenoj blizini.

Geografija
Vise nego dobro. Od samog pocetka delimo silne zajednicke kilometre te i masu zanimljivih koordinata.

Istorija
Svako ima svoju, kao i nacin na koji izlazi na kraj sa istom. Ja sam poprilicno stavio na led svoje duhove i napokon shvatio da nema smisla zalivati uvele ruze.

Fizika
Kucka gravitacija sve jace utice na mene. Da li se gojim sto jedem od nervoze ili zbog toga sto nema potrebe da izlazim na trziste mesa. Nju i dalje nosim u jednoj ruci :)

Hemija
Sudovi, ciscenja, sredjivanja... prosto mi neprijatno vise da govorim "dosta".

Strani jezik
Stran bio, stran ce mi i ostati. Preveo sam par pesama, zakljucio da su neke recenice koje godinama upotrebljavam krajnje nepravilne i to je to. Nedostatak motivacije.

Biologija
Postuje i svidja joj se sto sam ljubitelj prirode. osecam da pored mene i ona pocinje da gleda svet oko sebe drugacije. Ne baca vise papirice po ulici ili iz auta, vec ih cuva u dzepu do prve kante. Nije znala da isto vazi i za zvake, ali danas joj je skrenuta paznja :)

Osnovi domacinstva
Moje godine samackog zivota su ipak preostra konkurencija :)

Prva pomoc i zastita
U zivotu nisam popio lekova koliko ona za poslednjih mesec dana.

Tehnicko
Nije bilo prilike u kojoj bi kreativnost dosla do izrazaja.

Vladanje
Bez incidenata. Dva tri izleta koja nisu ni vredna za pominjati.

Prosecna ocena 3.15
(bilo mi fuj da ostavim ocene, pa vi procenite koje su bile)

4 comments:

slavoljub said...

lepa ti knjižica
:-)
je l ovo tvoja ocena za sebe ili za oboje ili za nju?

Arsa said...

za oboje

slavoljub said...

bolje da ponavljate :-)

~ dirty danny ~ said...

Lepo, lepo, iznad proseka!

Polugodiste ce biti jos bolje!