29.4.07

Top 5

Od kad znam za sebe imao sam u glavi svoju malu top listu riba. Na spisku je bilo uvek pet devojaka sa kojima bih voleo da budem. Duže ili kraće, zavisilo je od perioda života i faze u kojoj sam se nalazio.

Poredak je pravljen po jačini želje za blizinom kandidatkinje. Sa prvog mesta je moguće bilo nestati na dva načina. Biti ili ne biti sa mnom :) One koju su mi postale devojke su ustupale prvo mesto narednim pozicijama, kao i one koje su me otkačinjale. Naravno, lista je u zamrznutom stanju dok je ozbiljna veza u toku. Nisam baš toliko bezdušan.

Pratio se princip FIFO (fist in first out). Dešavalo se, ali retko kad, da neka nova sojka koja zaluta u moj vidokrug, automatski skoči na neku višlju poziciju od petog mesta. Ipak su prethodnice tu duže na listi, a želja za istima jača vremenom i dobija na težini. Doduše na neutemeljenim i istripovanim efektima moje mašte, ali to nikad nije uzdrmalo ovaj sistem.

Ono što se dešava u poslednje vreme je to da je lista neverovatno prazna! Dobro, prvo mesto je zauzeto, ali ni izbliza tako sveto kao nekad. Nema tu moć da me izbaci iz orbite. Ne motiviše me dovoljno da kandidatkinji oduzmem titulu prvenca. Bez obzira na ishod.

Ostala mesta pustara.
Šta je to? Zašto klonuh?

12 comments:

~ dirty danny ~ said...

Godine Arso, godine... :)

Anonymous said...

...pa u glavi fosna....

lepa cana said...

ja nemam listu :((

mada bih sebe stavila na prvo mesto bez obzira.

Arsa said...

na prvo mesto moje liste?

:)

svidja mi se...

lepa cana said...

jok bre, na prvo mesto moje liste :)

lepa cana said...

a nemam nista protiv i tvoje :)

kad je beg bio cicija :D

Sekula said...

Zato što, ko šta radi, ti po ceo dan sediš za tim računarom i čukaš ove tekstove. Od moje poslednje posete blogu sastavio si jedno 15 "pismenih radova" (a to nije bilo tako davno). Pa zar ne misliš valjda da te neka cica preko neta može toliko inspirisati da je odmah kokneš na top listu? Nema bre tu njihovog mirisa, načina hoda, onog finog dodira meke kože, "slučajnih" pogleda ispod obrve, montiranja u polje tvog vidokruga i svih drugih stvari zbog kojih se "primiš", odlepiš, stavljaš na liste.

Idi bre čoveče malo među ljude!!!

Arsa said...

da, da.
ovo sam i napisao kao samokritiku na tu temu.

provalio si me ;)

Arsa said...

usput, Ricoh nije prijavio bagove vec 3 nedelje :)

sad mogu da planiram bahanalije :)

jos samo onaj avansni da uradim...

:)

Sekula said...

Je l' ti stvarno misliš da je to kraj?

Arsa said...

pusti me da mastam...

Arsa said...

ureko si me.
magacin nesto zeza :(