24.4.07

Penis Bonus Pax In Domus

Već sam više puta u svome kratkom postojanju čuo izjave svojih ženki za koje ne znam kako da ih kapiram. Na prvi pogled ne izgleda ništa toliko duboko, ali kad se zamisliš može da bidne. U suštini kad se udubiš u bilo šta, naježiš se od preteranog tumačenja. Makar to bila i vremenska prognoza.

Na samom početku bih hteo da kažem da ovo nije oda mome udu. Nemam nameru da ga krasim ili preuveličavam njegove poduhvate, kao ni da mu dodajem ili oduzimam nešto od ovih 25 centimetara :) Bez zezanja, prosek, malo ga vadi obim možda. Lagana povijenost na gore i blagi izvij u levo. Ništa što bi zahtevalo dodatno balansiranje. Kao što rekoh, sve sa mericom i ukusom. Mislim, tako kažu za ovo poslednje :)

Zapravo o čemu se radi.
Ponovo slušam ovih dana izjavu da "ako se ikad rastanemo kako ću ja bez njega. Ma šta da se desi, ostaćemo kres šema?" Deja vu... pardon! Déjà écouté!

Da li i vi delite / primate ove komplimente?
Jel to možda samo jedan od šablona koje devojčice uče u školi podilaženja suprotnom polu?
Jel treba da poradim malo više na usavršavanju intelektualnih sposobnosti ili da zapnem na polju tehnike? Da li treba da se plašim?

Mother, do you think they'll try to break my balls?

16 comments:

slavoljub said...

arso, o tome bi mogao da procitas jednu stasinu izjavu (da ih ona ne brise kao manijak)
ako se ne varam, napisala je da je nas alat mnogo lepsi od njihovog
+ odusevljenje
:-)
ni ne sanjas koliko ga vole i koliko im treba
ili sanjas :-)

~ dirty danny ~ said...

Uh, ja tako nesto nikad ne bih izjavila, ja bih posle raskida prekinula svaki kontakt. Ne pristajem na sex bez obostrane ljubavi.

Bas sam klinka :)

Geg Halfrunt said...

Jao, negde sam juče - prekjuče čuo taj latinski izraz... Video ga negde na netu, ili video na TV-u i pomislio kako bi bilo strava da malo pišem o tome i da tako nazovem post... Mnjah... Sad neću!

Bez ljubavi nema dugog maženja, a baz dugog maženja nema dobrih fluida a ni podmazanog seksa! Dakle - nema veze - nema ljubavi... Sad samo da to spojim u jednu celinu, pa da zaokružim mis'o:

Dakle, nema veze - nema... ne, ček ček... aaaaaaaaa!

Arsa said...

ma niti jedna pristaje, samo trabunjate da nam lakse padne :)

Arsa said...

da li su godine u pitanju ili sta vec, ali pocinjem da verujem u to.

nema dugog sexa bez ljubavi :)

ja said...

mozda jos nisam u tim godinama, ali ljubav opterecuje nevidjeno. barem mene.
prvog sam obozavala ali samo sto se nismo poubijali, ovaj drugi, nosila bih ga na sisi ko bros po ceo dan, ali mi dusu izvadi saa prohtevima a lenj u tri lepe.
za par snosaja citavu listu moras da odradis. htedoh da kupim vibrator u njegovoj velicini ali ga ne nadjoh da vidi da mogu da budem bez njega.

i dajem kompliment...u stvari to nije kompliment nego takvo stanje stvari.
ima onu stvar najmirisljaviju, najlepsu i najzgodniju od svih prethodnih tipova.
i cinjenica je da sam hooked up na Njega....

za razliku od danny uvek sam (sem u jednom slucaju) nudila prijateljstvo posle raskida. ali niko od njih nije pristao na to. zato kada me vide posle izvesnog vremena izjasu me ko konja od silne radosti sto me vide, pa jos i da se cujemo...ma nemoj...daleko od ociju daleko od srca. dobro im se imena setim. za prezime vec malo teze.

~ dirty danny ~ said...

Jao Andjo, ti si stvarno muskarac u zenskom telu! Blago tebi. Ja bih morala da prekinem kontakt da ne bih vrisnula od tuge. Zamisli raskinemo, ostanemo u kontaktu, ja ga volim a on mi prica o novoj ribi. Ma ne dolazi u obzir.

Sa ostalim bivsima sam u ok odnosima, ali njih ni ne racunam jer nije bilo sexa, pa je to meni kao da nismo ni bili zajedno. Kad nema sexa sa M, osecam se kao da se nismo ni videli. Bas sam dirty, hehehe

ja said...

tuga traje dok se ne isplace dusa.
meni je uvek vise odgovorala da budem ostavljena nego da ih ostavim. grize me savest, bojim se da cu tako nekako da ih povredim, jer muskarci su mnogo vise osetljivi nego mi. svaku rec ti mere, pamte, vrlo se lako iskompleksiraju. ovako, zagorcam mu malo zivot kako bi me otkacio, on raskine meni super....more potencijalnih na raspolaganju :)))

cesto se razmisljam bez obzira sto fizicki nisam u prometu da li moj stav ima veze sa potencijalnom promiskuitetnoscu?

gde ce mi dusa :))))

Sekula said...

Danny, po svemu što si napisala ti si sve osim "dirty".
(šta ću, morao sam)

Arsa said...

ma folira se!
dobro si joj rekao :)

Anonymous said...

Hm, da li da vam rušim iluzije:)
Ma, hoću:
Moje je mišljenje da se to samo tako kaže, kao fazon tvoj je nenadoknadiv, naaaj i bla-bla-truć... i to se kaže dok osećaji ili makar hemija ferceraju, čisto da se tipu stavi do znanja koliko ti se sviđa, a pri tom se preskoče sladunjave priče... ali se baš ne misli tako bukvalno:)
Mislim, jesu jedinstveni, kao otisak prsta.. ali sumnjam da ijedna devojka zaista misli da baš je bilo koji nenadmašiv, nađe se već nadmašivač i ne oplakuje vaš cenjeni:)

Arsa said...

ne rusis nimalo, samo potvrdjujes neiskrenost zensku :)

Sekula said...

Eto koliko je meni lakše.
Ja ZNAM da sam obdaren ispod proseka, pa se samim tim i ne zanosim takvim izjavama (znam da lažu).
A inače dokle god cica dolazi na "repeticiju" ne vidim zašto bi se "mužjak" trebao brinuti.

Sekula. said...

A što se ženskih emocija tiče, receptura je jednostavna: dok one traju (emocije ne ženske) traje i njihova oduševljenost tobom i svime na tebi, čim one prestanu ispod svakog si proseka bato (samo nije ranije htela da ti kaže da te ne povredi);-). Važi.

P.S. empirijski ispitano

Anonymous said...

Toliko gorčine prema ženama, da se pitam da li su autori određenih stavova na blogu i u komentarima ikada kresnuli nešto.....

arsa said...

Oho, anonimna jebacica!
Izvini ako smo te pecnuli svojim mislima, ali svaka slicnost sa realnim svetom je puka koincidencija.

Mada se ne mogu oteti utisku da je vise ovaj tvoj komentar posledica nejebice no nasa debata ;)