15.4.07

Na tanane

Još nisam završio proces "gubljenja" objekata nasleđenih iz prethodnih veza, kad eto životni prostor biva obogaćen novim, budućim uspomenama. Proces se izvodi hronološkim putem i skoro je obavljena neutralizacija 2005-e godine. Ja poslujem malo kao gradski zavod za urbanizam koji trenutno uknjižava nekretnine po zahtevima podnetim 1996. god! Primer lošeg uzora.

Izgubim tako s vremenom neke sitnice koje podsećaju na duhove iz prošlosti. Često i poklonim neku stvar dalje, te od moje stare uspomene napravim tuđu novu :) Prosto je neverovatno kako vezujemo emocije za pišljive predmete. Poslednja velika čistka je bila 2004. kad sam par meseci živeo u Sopotu. Tada su selidbe ponovo posle par godina bile u modi, pa mi je kroz ruke prolazilo sve i svašta.

Primetio sam poslednjih par godina da sam se napokon oslobodio tog robovanja stvarima. Diskovi, odeća, obuća, igračke :), nameštaj, parket, tehnički aparati, knjige, pa evo i auto. Svi biste mislili da se izbezumim kad ga negde čuknem, ogrebem. Ma jok, čak se smejem svemu. Naravno, i dalje ne volim kad se pozajmljeno ne vraća, ali to je stvar principa, nema veze sa ovime.

Zapljunut sam još pre mesec dana kad mi je u auto intalirano srce sa natpisom "najboljem frajeru". Impnovalo mi , kako da nije. Sve do trenutka kad mi je neko skrenuo pažnju da sam tim činom zapišan! Dobronamerno žensko, nije neka paranoična muška svinja :)

Prošlog vikenda čuh ideju da bi bilo fino da se kupi jedna četkica, da stoji tamo uz moju, jer mogućnost zaboravljanja iste postaje sve veća! To je prvi pokušaj upada na godinama dobro čuvanu samotnjačku teritoriju :) Nisam još naleteo na "zaboravljeni" uložak, čarapice, gaćice, brus itd. Jebohte, sad mi pade na pamet... Pa danas sam skrenuo pažnju na upaljač dok je ona izlazila is gajbe. Imao sam i jesenas "incident" sa gelom za tuširanje, koji sam morao da vraćam za Novi Sad. Uh bre, kako mi sad nadolaze fleševi...

Pre par dana sam dobio priznanje ortakove devojke o namernom ostavljanju cipela, majčica i nekih sitnica na njegovoj gajbi. Potvrdila je i druga prisutna predtavnica ženskog roda. Ubrzo nakon toga su počeli da žive zajedno. Kako ste samo kvarne :)

Šta je to po sredi? Jesmo li muški toliko uplašeni nekog zajedništva? Nagle promene trenutnog stanja. Da li smo samo nesposobni to da izrazimo i formulišemo rečima, pa nam vi samo malo pomažete i pokažete kako to u stvari i nije toliko strašno?

Ja kapiram kao jednostavno pitanje praktičnosti kojom ste ukrašene više od nas?

15 comments:

stomme koe said...

Ko bi reko da si musko? Manje analiziraj a vise uzivaj.

Nije to zbog prakticnosti, niti zbog namernog ostavljanja tragova – i ti bi ostavljao stvari da ides stalno kod nje u stan. Na primer, mene najvise nervira kad pravo posle posla dodjes kod njega (ili u tvom sucaju nje) prespavas i ujutro rano moras da ustanes ne bi li pre odlaska na posao svratila (u tvom slucaju svratio) kuci da obuces ciste gace. Taj `dupli' zivot je pakao (narocito za zaboravne ciji sam upecatljivi predstavnik ja), pa je jednostavnije imati neophodne stvari na oba mesta.

U svakom slucaju, na kraju ces se toliko izludeti (od zaboravljanja gaca, dezodoransa, cetkica, gumica zo kosu..) da ces doci u situaciju: ili se uzimamo ili raskidamo!

~ dirty danny ~ said...

Jao, sto puta sam htela da ostavim papuce kod njega, da mi ne bude hladno kad se izujem. Ma nema sanse, nece da dozvoli da ih ostavim. Bolesnik.

Evo, sad je kupio novi stan. Uselice se u maju. Ja mogu tek u novebru. Sta ce on da radi do novembra sam, nemam pojima, da hoce da kara druge zene, ne verujem, jer sto bi to radio samo do novembra...

Kaze mogu da budem kod njega pre novembra i danju i nocu, ali ne smem ni jednu stvar da ostavim. Stvari mogu od novembra. Nista mi nije jasno.

I naravno da cu izludeti od duplog zivota - na dva mesta. Moracu ja da smislim neki pakleni plan da ubrzam to malo!

andjelijanapast said...

kakva glupost. o cemu vi muskarci razmisljate :)))
a i razmazili ste se.
ja sam koristila vase cetkice za zube, vase gace tj. sorceve, majice, trenerke, parfeme niko mi nista nije rekao. pa me tako vratite sa stiklama na nogama.
doduse nisam nikad isla sa namerom da cu da prespavam kod vas, jer rano sam prestala da planiram kud ce zivot da me odnese.
a i ko god se omasio da spava kod mene i da je ostavio nesto ne bih razmisljala o tome da je to neka vrsta vezivanja.

andjelijanapast said...

danny taj tvoj ili je izuzetno inteligentan i zreo decko ili bi nesto da smuva. ali stvarno mislim da je ovo prvo.
izgleda da je savrseno svestan i sebe i svoje pozicije i ne zeli da se kaje ikad u zivotu da je preuranio sa zajednickom selidbom. ovako ima 4-5 meseci da bude sam i oseti tacno sta zeli od zivota.
svaka mu cast. to je mala cena draga da ne bi kasnije bilo picvajza i ti 'zbog tebe sam ovo ili ono zrtvovao'

~ dirty danny ~ said...

Pa to i ja mislim, njegov je stan, neka ga oseti tih par meseci, da ne bude posle to sto si rekla.

Jeste zreo i inteligentan, nije sto je moj, ali stvarno jeste :)

~ dirty danny ~ said...

A jednu sobu sredjuje samo za mene! Jedva cekam

andjelijanapast said...

jel i on programer?

andjelijanapast said...

~ dirty danny ~ said...
A jednu sobu sredjuje samo za mene! Jedva cekam


----
sredjuje u kom smislu? pazi da ti ne ostavi metlu i djubrovnik, najnovijiji usisivac i ostale pizdarije kako bi "cenila" vase gnezdo :)))


salim se :)))

blago tebi sto imas nekom pokVonu da se nadas :))))

Arsa said...

svidja mi se da je vidim u mojim stvarima.

a bre Danny, od tog tvog se ima sto sta nauciti :)

~ dirty danny ~ said...

Anjelija, ja sam tek sinoc provalila da se vise ne durim zbog tog novembra. I to samo zato sto si mi ti u 4 recenice objasnila ono sto on pokusava vec nedeljama. Ja se samo durila i gunjala, a kad si mi ti juce napisla, shvatila sam za 2 sec. Eto, bas si divna, spasila si jednu vezu :)

slavoljub said...

hehehe
ja nikada nisam imao ništa protiv ostavljanja stvari niti sam o tome razmišljao
kad prekidam, ništa me ne može zaustaviti
:-)
i obrnuto

spirit said...

cc...ja nisam nikada ostavljala nista svoje kod drugoga,ali se moj dragi tako uselio kod mene...rezervna majica,sorc posle Ade, parfem i laganica sve rezervno imao kod mene pre nego sto se uselio.
Iskusno je to izgleda primenio po nazivu zensku taktiku? :))

andjelijanapast said...

mic po mic, po mic i pravo kod tebe u tvoje toplo gnezdo :)))
do jaja mu taktika ahahhahaaaa :)))

volela bih kada bi ovi muski napisali par tema o tome kako raskidaju sa ribama :)))

please?

spirit said...

a ha,a pazi jos foru,da ne bude upadljivo,nikada nije pitao ono "Da mi nije kod tebe ostalo... (nesto)"
sve je bre odmah kupovao u duplikatu cini mi se sada :))))

slavoljub said...

ja sam rekao tj. ispričao
brzo i jasno