24.4.07

Mali jastuk

Da li ga imate u svom krevetu?
Ja do pre par godina nisam mogao da zamislim spavanje bez istog. Zašto? Neobjašnjivo. U jednom trenutku je samo počeo da mi smeta. Ne znam sa čime bih to povezao.

Pored maloga, društvo mi prave dva veća jastuka. Preko zime nemam klasičan jorgan, već onaj tanji, moderni. U prelaznim dobima je tu frotir i jedno ćebe, koje uglavnom samo tu stoji u nekom delu kreveta, za svaki slučaj. Kad su baš vrućine samo jedan čaršav.

Nervira me tvrd jastuk. Može biti od previše perja, komada sunđera. Nervira me i uštirkan jastuk. Mnogo ga muljam u toku noći. Čak i zimi, uvek nalazim hladniju stranu da je stavim pod glavu. Osveženje.

Kada legnem tabane ostavljam još malo na mesecu. Da se smrznu pa kad se zavuku sa ostatkom mene... Milina. Volim i dok mi tabani vise sa kreveta. Nema pritiska ni na pete, ni na prste. Bestežinsko stanje. Kao da se jedino tada moji prstići odmaraju.

Moji roditelji imaju neverovatno velike jastuke. Malte ne metar sa metar. Frtalj do dupeta. Ispod toga joši običan jastuk i obavezno mali. Probao sam par puta i nisam mogao ni par minuta da izdržim. Jedan je dovoljan.

Jastuk okrećem tako vrat stavljam na njegovu stranu koju zovemo "debljina". Glava potone, a krajevi koji se podignu i štrče mi delimično pokriju uši. Znam često drugi jastuk da držim među nogama. Uh, kako lepo hladi u vrelim noćima. Pomaže i da održi noge razdvojene i spreči dodatno znojenje.

Nekako uvek budem pokriven preko noći. Ostajem zapanjen kad se ujutru probudim sa ćebetom koje je sinoć bilo uredno složeno u nekom ćošku kreveta. Spavam u boksericama i majici. Ne volim ove popularne budilnike što deru uši po pijacama i podzemnim prolazima. Naleteo sam jednom slučajno na jedan čiji zvuk alarma počinje kao na mobilnom telefonu. Postepeno. Poklonio sam taj sat misleći da će uskoro i mene buditi. Greška. U nekoj selidibi sam zaplenio ono čudo što aktivira radio umesto dreke, ali sam nešto prestao da ga koristim. Budi me mobilni.

Mali jastuk je i dalje tu. Jedini momenti kada ga koristim jeste kad spavam s devojkom. Kada je zagrlim glava mi bude u visini njene, pa mi samim tim njene kose otežavaju disanje. Jedino tada mali dolazi do izražaja i uzdigne me koji santimetar.

Baš mi ne da mira taj mali jastuk.

7 comments:

~ drity danny ~ said...

Ovo sa kosom mi je poznato, svaki put prvo pomislim da me mazi po glavi i da uziva, a on u stvari sklanja moju kosu i nervira se, heheheh! Moracu da mu nabavim jedan mali jastuk!

ja said...

nemam mali jastuk ali imam igracku sa kojom zaspim :)
malo loze plasence i kada treba negde da idem, a decko mi spava obavezno mu stavim kod vrata i ruku mu prebacim da ga cuva.
nema lepseg prizora kada se vratim kuci a on i dalje spava sa njim kao da su zagrljeni :)


jel ti devojka ima hladne noge?

~ dirty danny ~ said...

Jao, ja imam hladne noge i M pizdi zbog toga!

Arsa said...

ova nema.
ja sam uvek kao furuna topao, tako da sluzim kao grejac.

ja said...

sto devojke imaju hladne noge?

well arso ta toplokrvna je retkost :D

Arsa said...

vidis dobro pitanje za tu 'ladnokrvnost.

gde vam ode sva ta krv?

nisam naleteo niti na jednu koja je bila hot hot!

misterija

ja said...

hot hot :))


isisate nam krv there you go :D