17.4.07

Dan prvi

Sinoć sam celo veče proveo u Zemunu, na keju kraj Dunava. Išao na vodo-šetačko-pivsku terapiju. Valjda sam smirivao tremu pred današnji nastup. Provedem Malu kroz stari deo i odlepim po ko zna koji put za viđenim. Selim se onde :) Zaspao sam ispred TV-a, premoren od one iste vode, šetnje i piva. Nisam nešto ugrabio od sna, kada eto sat zvoni. Jutro.

Krenuo sam optimistički preko sajma. Užas! Narod je stvarno stoka kad trpi takve gužve. Od kad znam za sebe tu je pičvajz. Posle 15 minuta stajanja u mestu kod Ade, rešim da budem zalutalo jagnje, te opičim polukružno i pravac most kod Ostružnice. Put je duži jedno 20ak kilometara, ali stigoh za 15 minuta. Izađe se kod aerodroma, pa natrag za Beograd.

Prvi dan na poslu, stižem par minuta posle 8h. Dobrodošlica, malo uvoda u način funkcionisanja tvrtke, lagana tura po prostorijama, upoznavanje. Sve sama prijatna iznenađenja. Mašina u delovima čeka me na stolu. Sklapam je u rekordnom roku, poteram par instalacija i eto je, spremna za umetnost. Naravno, zaboravih fajl sa vašim mail-ovima, ali nije ni bilo vremena za kuckanje. Biće malo udarno sledećih par nedelje, pa se nadam da vas neću zapostaviti.

(početak dela za kompjuteraše)
Odmah sam već prvog dana "check in" - ovao svoj kod :) Uh, Team
Foundation Server koji se koristi na malo ozbiljniji način (MSF); Solution-i sa preko 20 projekata i to mnogo njih; kupljene GUI kontrole da ti bale krenu kako izgledaju; arhitektura softvera krajnje dosledna; paterni pršte na sve strane. Mreža i mašina su mi podosta bolji nego u prethodnoj firmi, ali je zato internet go qrac u odnosu na ono na šta sam navikao.
(kraj dela za kompjuteraše)

Prostorije su nove. Imam istu stolicu, sa sve krilcima. Kujina prostrana, ogromna trpezarija sa 3 stola, soba za pušače, frižider sa soci i vodom. Ime kancelarije mi je "Las Vegas". U "Chicago"-u mi sedi pretpostavljeni :) Nečiji trip, nemam mišljenje. Mogli su i neka srpska sela da metu, ali ne bi ostavilo tolike žmarce klijentima. Ustvari bi, ali ne one željene vrste.

Ekipa deluje OK. Puno je FON-ovaca :) Ima i ženske.

Dobih elektronsku karticu kojom se uz prijavljivanje / odjavljivanje i otvaraju vrata. Za to još ne znam koliko će mi se dopasti :) Kao da ulazim u neko Top Secret odeljenje! Sekretarica prođe oko 11h sa menijom sa kojeg se može naručiti klopa. Jedino je moja ekipa izgustirala tu akciju i ostala verna oklonim kafanama. Znam ja gde da upadnem :)

Sve u svemu, odlično za prvi utisak. Mislim da nisam pogrešio. Naravno, tek sam zagrebao površinu. Biće tu dosta učenja, cimanja i rada, ali to je ono što sam i tražio.

Pa drugari, evo mi ga na!

28 comments:

andjelijanapast said...

o pa ti si promenio posao :))

cestitam i good luck....

nemate sobu new york?

~ dirty danny ~ said...

Kakve GUI kontrole?! Ja se ubila ovde samo da kalendar dovedem u red... Popizdela sam i napravila sama svoj!

Sam si morao da sklapas masinu? To mora svako ko dodje ili je tebi slucajno zapalo?

Sekula said...

Ma testiraju ga da vide da l zna šta je tamo hard disk.

Čestitam bata Arso. Zavidim ti na kartici. Još od devete se palim na te špijunske filmove (samo sad nema bežanije).

Šilji slike.

Arsa said...

Naziv prostorije 1 (Mare i ekipa):
Paris
Naziv prostorije 2 (Darko i Sladja do nedavno):
Jerusalem
Naziv prostorije 3 (Janko i ekipa):
Rome
Naziv prostorije 4 (Bojan i Boris):
Amsterdam
Naziv prostorije 5 (Milance i ekipa):
Las Vegas
Naziv prostorije 6 (Aca i ekipa):
Havana
Naziv prostorije 7 (Pedja i ekipa):
Honolulu
Naziv prostorije 8 (sala za sastanke bliza ulazu u prostor):
Geneva
Naziv prostorije 9 (sala za sastanke koja ima svetlarnik):
New York
Naziv prostorije 10 (Šone i ekipa):
Dubai
Naziv prostorije 11 (Bane i ekipa):
Sydney
Naziv prostorije 12 (deo velike prostorije bliži mokrom čvoru):
Shangai
Naziv prostorije 13 (deo u sredini velike prostorije):
Rio
Naziv prostorije 14 (deo velike prostorije bliži komunikacionom reku):
Mexico City
Naziv prostorije 15 (prostorija gde su smesteni komunikacioni uredjaji):
Tokyo

Aleksandra said...

Pozdrav, uz pitanje umem li se uopste ovde prikljuciti? Al' ne odoleh tvojim opisima Dunava i novoga zaposlenja. Kraj Dunava na keju zivim poslednjih, skoro, godinu dana. Dejan pati sto nam pogledi sa terasa i prozora ne gledaju na Dunav. Jedino se iz kuhinje moze ukrasti malo te lepote, pa se on neretko tu nadje da gleda i uziva. Ja se jos uvek navikavam na taj miris. To je neki poseban trip. Nije cudo sto zemunci insistiraju na tome da su zemunci, sve mi je jasnije zasto je to tako. Ali se zato ja, jos uvek navikavam. Most je cudo. Za mene su to dva sveta. S one strane i s ove strane. Ima razlike. Kad smo poceli da se zabavljamo on me je nedeljama setao po Zemunu i ubedjivao me kako je to najlepsi deo sveta. Morala sam da predjem ovde, to je bio jedini nacin da veza opstane. Ipak, ja zavrsavam poslove ''preko bare''.

E super zvuci ta tvoja promena posla. Uzivanje mi je da citam kako neko, tako nekako lako, o tome govori. Ljudi su ovde, bar oko mene, uglavnom u frci sa poslom a tek sa promenama istog...uh! Uzivaj i uci. To je super, bas super.
Pozdrav!

Geg Halfrunt said...

Čestitamo na novom poslu!
Zvuči ozbiljno!

Svi senior developeri ovoga sveta - Zavidite Mu!

~ dirty danny ~ said...

Pa jeste, treba hrabrosti, meni je bilo mnogo tesko kada sam promenila posao, ali su mi svi pomagali, valjda zato sto sam zensko, znali su da mi je prvi ozbiljan posao, a neke sam i poznavala. Bacila sam ja oko na tu tvoju novu firmu jos pre godinu dana, ali se plasim da konkurisem. Cini mi se da je mnogo tesko tu kod tebe. Kakvi su ti programeri, svi sve znaju ili ima i smrtnika?

slavoljub said...

:-)
lepo je što se raduješ
čestitam ti!

Tanja said...

au, što reče aleksandra, ima li tu mesta običnim smrtnicima, evo ja ću da brišem prašinu u 13'ici ako treba, životna želja mi je da odem u rio :)
čestitam u svakom slučaju, ja eto radim u fantomskoj firmi pa nemam ni kartice ni dozvoljeni minus a kamo li aparat sa soci, al dobro, ja vidim dunav sa terase, i to je nešto :)

Arsa said...

hvala na podrskama!
ej mantakore, imam i ubruse i duvaljku za ruke u klonji :) nema vise peskirce...

~ dirty danny ~ said...

Ma kod mene je najbolje! I kartice i ubrusi i ogromna kancelarija i besna masina i nema pusenja i velika terasa ali ISTICE UGOVOR a novih projekata nema za programere JOOOOJ! Iskopaj mi resenja za testove za tu tvoju firmu pa da se pridruzim :)

andjelijanapast said...

a kako se zove ta firma?

United nations? :)

spirit said...

e lepo, stvarno ti pozitivni utisci prvog dana
sto nije bas cesto,tako da...
Zelimo ti jos pozitivnije utiske i saldo na racunu u novoj firmi :))

~ dirty danny ~ said...

Blizu si. IMG

andjelijanapast said...

interesantno da su vecina muskarci tamo....danny ti bi trebalo da imas prednost pri aplikaciji :))

Arsa said...

pexim.co.yu

prijavljujte se!
non stop je konkurs.

širimo se...
u svakom smislu :)

Arsa said...

btw, dobrodosli novi drugari!!!

andjelijanapast said...

e ako je ovako dobro ko sto pricaju ovi sto su zaposleni onda ima da uzivas.
mada meni i dalje nije jasno sta ces sa onim drugim? (glumom)

Geg Halfrunt said...

Hvala Arso.
Dobrodošao i ti!

Geg Halfrunt said...

BTW kada je bio "otvoren" konkurs u Peksimu i kada sam slao CV, samo sam dobijao server error!
Šatro Crko Mail Server! :D
Nije lako ni poslati prijavu, a kamoli se zaposliti!

Svaka čast još jednom!

~ dirty danny ~ said...

Ja znam neke koji su pozvani na razgovor i pali test!

Jelena said...

E pa čestitam,

~ dirty danny ~ said...

Ti si se bas uobrazio, mi ovde postavili milion pitanja, a ti ne odgovaras, nego pozdravljas nove drugare, verovatno su oni sa novog posla. Sram te bilo Arso, zaboravio si nas! :)

Anonymous said...

cepulja :))

~ dirty danny ~ said...

Tako je, Arsa cepulja! :D

Arsa said...

promakla mi pitanja...
evo idem da smisljam fensi odgovore

Tijana said...

Menjam subject ovog pisanija u "Dan poslednji"... :)
Dagi nam prijatelj arsa je otpoceo novo poglavlje u svom zivotu i ostaje bez slobodnog vremena za blogerske aktivnosti...
Jesi li se upoznao sa dragim mi prijateljem Igorom (koga ni jedan jedini put nisam videla od kada je poceo da radi za Pexim) ali smo uspeli da se cujemo? Pozdravljam vas obojicu...
U svakom slucaju rad oplemenjuje! Drzim ti palceve i imas moju punu podrsku. Cmok :)

Arsa said...

gluma...

???

zaboravio sam na to.