26.3.07

Zašto

"Te večeri Beograd je bukvalo goreo. Pogodili su kinesku ambasadu, dve zgrade na početku Kneza Miloša. Prolazim pored sajma, nema struje, nema žive duše, u oba smera niti jednog auta. Vatra još više dolazi do izražaja u onoj tami. Sa kolegom sam krenuo do radnih prostorija. Naredio generalni da se svi direktori pojave u svojim poslovnicama nakon najnovijih dešavanja. Vredi li komentarisati. Devet sati uveče, teram Jugića, probijam zvučni zid. Vektra je brža i sigurnija, ali nisam hteo da je teram iz razloga ako budu srušeni mostovi. Bolje ovaj auto da ostane s druge strane reke. Ne verujem o čemu razmišljam. Rekord oboren prilikom prelaženja Gazele. Samo sam prokomentarisao pogledom sa kolegom prelaženje mosta i stao na gas.

Kako sam se približavao hotelu Jugoslavija pala je prva bomba. Tačno u kuhinju i njene pomoćne prostorije. Ona je trenutno hranila dobar deo vojske, te je zbog toga i bila meta. Kažu da je sutradan nađena WC šolja u dvorištu zgrade preko puta tog bulevara! Naše kancelarije su u sklopu hotela, te smo pažljivo prišli toj strani zgrade ne bismo li se uverili da je sve u redu. Nema štete. Lampama smo malo snimali i krater što stoji na mestu kuhinje.

Stajali smo i ćaskali jedno 15-ak minuta kad je neko primetio avion kako se obrušava i kreće ka nama. Džada & Bežanija! Poljana ka Zemunu, što te brže noge nose. Drugi nalet, nova bomba. DAMMM... Ispao mi je pištolj u trku, ali sam ga kasnije pronašao. Ko zna šta mi je govorilo da ga ponesem. Ko zna kakva sam sve scenarija imao u glavi. Valjda isti trip koji je nasledio i onaj moj klipan sa nogicom od hoklice. Zar nije dovoljno što je moj deda zaradio Albansku spomenicu, nego sad i ja treba da se mlatim, a za koju godinu i ovaj moj "umetnik"?

Nije mi bilo dozovljeno da se javim kući, da sam u redu, a vratio sam se tek 24 časa posle toga. Pet godina stariji...

Drugi dan slave. Đorđe svetac me je spasao, ništa drugo."

10 comments:

womatrix said...

zasto si stavio tekst pod ""?

~ dirty danny ~ said...

Jezivo

Arsa said...

moj stari

spirit said...

uh...

~ dirty danny ~ said...

Ja sam provalila da je tata po "Valjda isti trip koji je nasledio i onaj moj klipan sa nogicom od hoklice". Hehehe, Arsa klipan :)

Arsa said...

pa tu sa namerno sakrio vezu.
sad se vidi ko pazljivo cita :)))

sranjoprav said...

ovaj moj "umetnik"

Ima veza koliko hoces.

womatrix said...

pa sto umetnik pod "" kad je i on umetnik? :)

vish iver ne pada daleko od klade

sta ti je cale pandur?

Arsa said...

ma jok!
bio disha voznog parka Beobanke.

womatrix said...

pazi, pazi.
pa odakle mu pistolj?
mom caletu nisu dali a imao barem 4-5 pusaka sa dozvolim. ali pistolj nisu. a kevi jesu. zastavu 765.