23.3.07

Vikend Ica

Samo da vam "zasolim" vikend :)
Lep provod!!!



uh...

13 comments:

womatrix said...

vish koji si ti sovinista...samo gledas tvoju i slavinu guzu....a nas (spirit, danny et moi) ko sisa!

daj nam neko musko sa lepo izdefinisanim ali da se naziru samo misicima, ili savrsenom guzom k'a david mikelandjelov.

womatrix said...

btw, odlicna fotografija sto jes jes

spirit said...

brza S. pa to ti je
sve je rekla :))

womatrix said...

i jos jedna stvar:
ako ti, slava i spirit mozete da se ulinkujete jer mi tako lakse da skakucem sa bloga na blog, umesto da odem do mog pa do spirit i isto tako nazad.

i muzicku zelju neku [sada cete vec da me gadjate jajima :D]

slavoljub said...

ja ne znam [to sad meni padaju bezobrazne misli na pamet :-)
je l ovo njeno telo, arso, djubrivo jedno?

Arsa said...

pati, necu da ti kazem... :)

ulinkovao sam se sa svim drugarima!

znao sam da cete se buniti sto nema penisa. evo, odoh da trazim...

spirit said...

to nesto dugo treje,mislim trazenje :)

Arsa said...

Kriza, a:)

slavoljub said...

ne mož da ga nađe
mališa :-)
more, arso, ako te dovatim, polomiću te za sve ove blogove
nemoj ovo sa makedonkom da zasereš, polomiću te
:-)
a znaš koliko te volim

~ dirty danny ~ said...

Dobila sam info kako je gradjena, mislim da je to ona!

Arsa said...

o svemocni TAG user'u :)

~ dirty danny ~ said...

Meni se svidja mladez!

nemoj ovo sa makedonkom da zasereš, polomiću te
I ja, svemocni user tagova (hehe, dobro zvuci) cu da te polomim!

Arsa said...

Trudicu se, obecavam