2.3.07

Starac Fočo od stotine ljeta

Imam godina koliko i zelena salata cenu! :)
Ko pazari po hipermarketinma misli da sam na pola osnovne, a oni sa kvantaša mi daju početak studija. Znam da ste svi vi, ogromna većina, privrženi gradskim pijacama te znate istinu :) Pričamo o kvalitetnoj salati, ne onoj što stoji tamo danima oklembešeno :) Sve u svemu i dalje zelen, ali mlogo manje no starac Fočo.

Okruglo bato! Tri banke. Ej! Kad sam punio 25 pričao sam četvrt veka je za mnom :) Sada je malo nezgodno sa onim silnim trojkama. Moram da nađem neku asocijaciju.
Eh... sevaju mi blicevi u poslednje vreme u stilu "da mi je ova pamet i ...". Ha, ha!
Nokti i dalje zarastaju, ali zglob zalečen, koleno ne boli više kao ranije, 2 plombe u ustima od prošlog leta, malje na broju, što ne važi baš i za pametnu glavicu, nedovoljno testirana pojava hrkanja (samo jedan svedok za sada, proces eliminacije u toku), seksualni nalog još jači, dok su mogućnosti i dalje na zavidnom nivou, glasovne i stasovne mogućnosti u stalnom napretku... Pa i nije tako loše, a? Sigurno danas skidam nekoga sa liste najpoželjnijih neženja :) Ha, ha... Fuj.

Ranijih godina sam obozavao sa Jevtom da teram šegu i pravim spisak ljudi koji su me zvali i čestitali rođiš. Njemu je za otprilike 2 nedelje. Uporedimo spiskove, čiji je duži i na tome se završi. Čisto sportski. Shodno tome danas bi trebali mnogo više ih upoređujemo, ali ne! Izgleda da me je zaobišla ta opsesija gde sam, šta sam, koliko sam doprineo blagostanju naše planete i slična palamuđenja koja ulaze u paket krize tridesetih. Možda je ipak još rano da komentarišem i možda je ovo deo govora za desetak rođendana od ovog :)

Šta sam poželeo sebi? Da poželim nesto! :)

Kako Dab-ovci kažu, život počinje u tridesetoj!

izgubljeno vreme, uspavana mladost,
suviše ljudi, zaboravljena lica,
hladan kao kamen u vrtlogu mira
treperi svetlo, igra senki,
korak bliže gubitku svesti,
tragovi nemira u vrtlogu mira

sve što vrtlog mira krije
kao da se nikada dogodilo nije

22 comments:

Sekula said...

A možda je baš to kriza tridesetih.

Srećan rođendan Arso.
(i ovako javno)

Anonymous said...

arsice srecan rodjendan ti zelim :)

da nam budes plemenit i zdrav,
da nam budes seksi i prav,
da nam budes nasmejan i srecan
da nam budes lep i bericetan.



i jeste, sa 30-tom tek ti stoji ludilo...videces :)



s.

Arsa said...

Salje mi kolega iz svedske sledecu poruku: Here's a great movie I recommend for the day:
http://imdb.com/title/tt0074812/

odem, bacim pogled, nije mi jasno. vratim se malo posle i procitam tigline:

Logan's Run (1976)

Welcome to the 23rd Century: A perfect world of total pleasure, With just one catch...

The only thing you can't have in Logan's world is your 30th birthday. Unless you run away.

Anonymous said...

nisam gledala...bar se ne secam.


eh...ja i godine nikako se ne slazemo. od rodjenja tako.


s.

Arsa said...

ne, slika nije plagijat, napravio sam je godinu dana pre nego sto je izasla knjiga gde ste je videli!

:)

womatrix said...

kakva knjiga?!

slavoljub said...

srecan rodjendan, arso!
propustio sam veceru, ali poklon ces da dobijes :-)

Arsa said...

HVALA!

knjiga je "Sve crvenkape su iste" od M.Vidojkovica.

Moja slika datira od prosle zime (2005-2006), a knjiga je izasla na poslednjem sajmu knjiga.

vecina ne bi ni primetila, ali eto dovoljna je barem jedna picajzla :)

Jelena said...

Ah da, zaboravila sam... Sad si opet stariji od mene ;)))

Arsa said...

uvek!

Arsa said...

dosadila mi dvojka, moram priznati.
ovako sad delujem ozbiljniije, a i mladje jer je nula odmah posle :)

womatrix said...

a sto bi ti bio u toj knjizi?!
da, za nas preko bare, ime i prezime doticnog nista nije znacilo, a onda sam otisla na blog 92 i videla super napusavanje izmedju njega i njegovih obozavatelja. odlicna terapija mamicu mu pokvarenu.
koliko je on literalno kvalitetan, nemam pojma, retko citam knjige i stvarno se ne razumem.
ali svideo mi se kao lik....malo drugaciji i siroviji u pozitivnom smislu...ili je mozda totalno svestan kako trziste funkcionise i zna da manipulise.....u stvari, onda mu i tu skidam kapu...ko ih/nas jebe kada smo glupi :)

~ dirty danny ~ said...

Oooo, pa srecan rodjendanac!

Arsa said...

Sto bi Cvrle rekao: nit odvratnijeg tipa, nit bolje knjige :)

Lik je sirov i surov! Prvo sam procitao "Kandze", pa onda sve ostalo. Kupila me je knjiga iskrenoscu, realnom opisu svega i svacega. Tema je takodje veoma interesantna: nada, materijalizovana u devojci sa istim imenom, dok u pozadini hronoloski opisuje dogadjaje sa studentskih protesta 96-97. Malo je porazavajuci kraj, ali jebote realan!

Ova nova knjiga "Sve crvenkape su iste" je dosta otvorenija i vise udara u glavu. Samo sam je jednom procitao, ali ipak prva ljubav zaborava nema.

U liku prepoznajem svoj bes, svoje nedoumice, odnos prema svetu kao i svoju nadu :) Voleo bih i Nadu :)

"Kandze" poklanjam svim cicama. Postale su mi default present :)

Secam se da kad sam je poklonio jednoj zagrepcanki, slusao kikotanje do kasno u noc dok je upijala prve strane. Toga jutra sam otputovao i od tad je nisam cuo... :)

Jelena said...

Nisam čitala Crvenkapu, pa bih je ovom prilikom rezervisala za čitanje. Moraću da počnem da kupujem samo proverene knjige, opet više nemam mesta za držanje, pa stoje u gomilama na podu.
Što se Kandži tiče, stvarno je dobra knjiga i preporučujem je svima. Meni je ostavila rupu u grudima za koju mi je trebalo malo vremena da je zalečim. Stvari postaju mnogo realnije kad se napišu. Nekako sa sećanjima mogu da se zavaram, ali kad pročitam sve se vrati, osećanja koja sam potisnula, mirisi, boje, zvuci... Još uvek ne želim da se sećam svega. Verovatno zato i ne mogu u nekoj većoj količini da čitam domaće savremene pisce.
Mada je Hobo kog si mi poklonio za rođendan stvarno odličan.

Arsa said...

"Hobo" je veoma simpa! Ćirić mi je bio otkrovenje pre ovog Vidojkovića. Jebe redom na malo višem nivou, ali efekat je isti. Odavno nisam čuo ništa o njemu. Povukao se u Nišvil :)

Čim dobijem Crvenkape natrag tvoje su. Treba ići u NS... i pasti za kulturu :)

Arsa said...

Kandze - odlomak

Crvenkape - odlomak

Jelena said...

Imam neki osećaj da ti to padanje za kulturu neće pasti teško :)

womatrix said...

znas, moram da priznam da je ova dlakava fotka mnogo zeznuta...stalno mi mami oci da se priblizim ekranu sa nadom da ce da izviri nesto lepo....hmmm...dobra ti fora.

Arsa said...

Pridji malo blize, slobodno.
To prolaziš tek kroz prvu fazu: gledanje. Uskoro ulaziš u onu kritičniju gde ćeš poželiti da pipkaš :)

Ne zavidim ti ni malo. Kažu da je veoma zajebano... :)))

womatrix said...

"it's not you, it's me" :)))

Anonymous said...

врло занимљиво, хвала