15.3.07

Put za jug

Odoh na malo putovanje. Idem po mladu :)
Ha, ha, gorko se on nasmeja. Ovo je klasična akcija tipa "da mu dupe vidi put"! Zašto idem? Zašto kad ne želim da se udulbjujem u celu priču. Zašto kad mi je provedeno vreme zajedno bila potaman merica. Možda me privlači sama posmisao na suludost acije.

Ona menja grad, menja zemlju, menja jezik, ona menja krevet, zubara, menja frajera. Kakav bih ja bio, a da ne poželim dobrodošlicu i to već s one strane grane. Kako da je pustim da sama dođe? Kako i da je razumem ako ne vidim odakle dolazi, mislim beži.

Tripujem da ću joj ubiti želju za promenom ako budem skroz iskren. A jesam, bio sam, i to više puta. Kao da ne dopirem do nje. Ne mogu joj to učiniti, valjda mi je poznat osećaj. Nije za porediti, slažem se, ali ipak. Ma opasnija je od mene. Ja sam taj koji je najebao.

Ne bih se nećkao ovoliko da nisam prošlog vikenda upoznao devojku sa grinjama. Zamišljao sam je svuda oko mene. To mi se odavno nije desilo :)

Odoh ja malo na jug, možda me i prođe...

P.S. Primetio sam svoje inicijale na dnu čaše. Imam je godinama. Tek sad...


Partibrejkers - Put

Rodjen sam u zadjem vagonu
Na pruzi za jug
Nije bilo mesta za mene
Dan je bio vreo a put dug

I bio sam svugde
I radio sam svasta
Svako mi je bio dobar drug
Na svom sam dlanu trazio tajnu
Video samsamo besnu oluju

Pa-pa
Pa-ra-pa
Put put put za jug

Pricao sam price o brdu zlatu
Svoje sam telo video u blatu
Moj duh sada slobodno seta
Videces ga na putu za jug

7 comments:

slavoljub said...

ma ti si bre blesav
srećan put!
nemoj slučajno da mi se javiš sa problemom, jer ćeš dobiti po pičci :-)

womatrix said...

gde ide ovaj ne razumem?

ipak ide sa onom cuvenom da se vidi? ili sa makedonche?

slavoljub said...

ma sa makedonkom
prosi je, a da to i ne zna

womatrix said...

uuuu...je :))

gori mu sveca izgleda, userao se :)
hoce sto pre pred oltar i da potera rode.

hmmmm...

~dirty danny ~ said...

Kako samo ja ne znam za tu ribu iz Makedonije? Kad sam to propustila i gde? :( Ja znam samo za onu iz Vojvodine

Arsa said...

upravo se vrno!

Pun utisaka i otisaka.
Projekat "B&U" (brotherhood and unity) se uspesno nastavlja :)

veceras detaljnije...

Arsa said...

jeco, tićo, odakle nam ovi kuponi?