15.3.07

Pat i Mat

10 comments:

~ dirty danny ~ said...

Ti imitiras nju ili ona tebe? :)

Mala je secer!

Jelena said...

Moj ujak uopšte nije bio tako zabavan...

slavoljub said...

hahahaha

womatrix said...

ni moj. ja mom pevala touch me, touch me od samante fox, on imao u kolima kada je dosao da nas poseti iz amerike, i samo nesto gundjao kako ne bi trebalo to da pevam (nisam ni znala sta znace reci). mojoj mami rekao da se ja ne mogu vaspitati!


arso bas si slatka na drugoj slici :)

i sestricina naravno :) mala pLinceza :)))

~ dirty danny ~ said...

Moj ujak je nikad veca faca! Covek se u sve razume, programira, sije, kuva, gaji cvece, radio kao profesor... I doneo mi je iz Amerike naaaajlepse farmerke na svetu kad sam bila u osnovnoj skoli!

spirit said...

e malecka ima drzanje pravo... :))

Arsa said...

moj stari je stalno pita "gde je uja?". ona kaze: "radi".
"da grdimo uju?".
juce je prvi put rekla "da".

nagrabusio sam veceras...

~ dirty danny ~ said...

Kupi joj nesto pa ce da zaboravi :)

~ dirty danny ~ said...

Kupi joj nesto pa ce da zaboravi :)

~ dirty danny ~ said...

E, smara ovaj Net, ja mislim nije otisla poruka, kliknem opet i tako ostavljam duple... Nisam ja kriva, obrisi ovu drugu Arso, da se ne brukam