21.3.07

Obilazak

Po dolasku odmah pred komisiju. Nestrpljenje u rezidenciji roditeljskoj. Upoznajem mlađu sestru, matorce. U roku od 2-3 sata smenjuju se drugarice, komšinice. Postadoh atrakcija. Uspaničim se pomalo kad Mala izade iz sobe. Još uvek mi treba prevodilac. Uglavnom se smeškam ko tenkre i to za sada pije vodu. Opipavam, operzno progovaram, ne smem odma' da krenem sa kojekakvim glupostima. Zahvalna neka familija, samo melju, ne daju mi prilike da ja nešto kažem. Finoća.

Negde oko devetke zapalili smo iz topline porodičnog doma i opičili laganu šetnju po centru. Mala živi blizu gradske skupštine tako da je sve tu na par minuta. Raspalli smo glavnom džadom, overili park gde je spomenik nedavno nastradalom predsedniku u avionskoj nesreci. Imaju teoriju da su ga namerno oborili, jer je bio previše za Evropu. Odakle mi to zvuci poznato?

Nakon šetnje vodi me domaćica na večeru. Odmah mi na početku saopštava da neću potrošiti niti jedne pare dok sam tu. Hm. Sviđa mi se stav :)

Počinje neki vetar da smara, a i polako me savladava umor. Ne spavamo kod njenih, idemo kod tetke koja živi sa babom. Baba je nepokretna, ne izlazi iz kreveta, nagluva, suši se jadnica. Soba u kojoj je non stop se greje i mora da ima preko 30 stepeni. Tetka je tu sa njom, dok smo nas dvoje dobili sobetinu zvanu ledara. Debeo jorgan, jedno ćebe i dva uspaljena tela bila su dovoljna da se minus ne oseti :) Akcijašenje je počelo u 23:15, da bi se bez pada tempa okončalo u 12:55 što je ustanovljeno analizom koja je usledila sledećeg jutra. Osećao sam se kao terorista! Malo mi je bilo trulo zbog babe, ali šta ću.

Pred zoru krene da je zeza želudac. Ceo taj dan joj je bilo loše. Par puta smo išli do bolnice, tako da sam imao i neplaniranu turu po zdravstvenim ustanovama. Da vam ne pričam. Naše bolnice onako šugave su Holivud! Inače, ima problema sa stomakom od ranije, čak je imala i neku operaciju. Nije moje guslanje od sinoć uzrok kao što ste odmah pretpostavili. Priznajem i ja sam pomislio na to u početku. Taj prvi dan smo se uglavnom razvlačili u sobi njene sestre koja me je iskoristila da joj sredim komp. Ionako nisam imao ništa pametnije da radim. Ova moja skenjana od bolova, samo leži i kuka. Smirila se do večeri i jedino čega smo mogli da se setimo je odlazak do tetke i babe. Odmah smo zaspali.

Sutradan smo zapalili do nekih vodopada u okolnim brdima. Uživao sam u šetnji po prirodi dok mi je ona pričala dogovštine vezane za sve na što smo naletali usput. Usledila je još jedna tura po starom delu grada i moje oduševljenje kada sam ugledao natpis ulice koja nosi ime kao i ona u kojoj sam odrastao. Ispade Straško Pindžur ("uplašeni ajvar" kako ga je neko zvao) iz tih krajeva. Krajnje suludo! Pazario sam neke slatke patikice za 20e i odmah ih obukao. Kao oni bogatuni koji na odmor idu samo sa karticom i kupuju šta im je sve potrebno na licu mesta. Ha, ha... Mnogo mi se sviđaju tike, ali to oblačenje je bila greška. Zapucali smo malo iznad grada na brdo gde je neka stazica od par kilometara koja vodi do crkvice Sv.Ilija. Očekivao sam barem neki proplanak, neki sadržaj, nešto više kao nagradu za trud jednočasovnog pentranja. Jedino što sam zaradio su žuljevi od novim gilja :) Jedva se spustih... Do mojega.

Gospođa majka nas je sačekala sa ručkom, sestra sa osmehom, drugarice sa znatiželjnim pogledima. Ćale se iscimao još sinoć da mi omogući da uteram auto u dvorište. On je isto bio nešto kilav sa zdravljem tih dana, tako da su ostali ukućani u čudu pratili akcije koje preduzimao. Kod njega mi je test najduže trajao :) Ne, nisam moj druže popio žestinu sa njim. Valjda me to onda oslobađa dela obaveza. Inače, matori je Srbin i tek su ga posle X godina čuli da priča srpski s nekim. Odrekao se bojkota zbog zeta u najavi :)

Mala je stranački bila aktivna i cela njena ekipa je u gradskoj skupštini. Svakako da se nije mogla izbeći mala tura po pomenutoj ustanovi. Ni manje in više sokić kod šefa kabineta gradonačelnika. Tu su raspičili takav dijalekt da ja nisam ni klimao glavom... Cevčim sok, blenem po zidovima, snimam detalje i učesnike / učešnjakinje u razgovoru. Neke malo više od drugih :) Uopšte mi nije smetalo što nisam učestvovao u većem delu zezanja. Ionako sam doveden samo na pokazivanje. Nisam mogao da odem bez dva tri kalendara, upaljača, olovke, šala, brošura... Za'valjujem.

Ostatak dana sam proveo u polu ošamućenom stanju dok se ona pakovala. Malo blejim u TV, malo je podjebavam za stvari koji će nositi sa sobom, malo me štreca pomisao na celu akciju koju sprovodimo.

Uveče je planirano izlaženje. Cela ekipa je naoštrena, samo nama dvoma duša spava. Ipak odlazimo u čuveni Select klub. Ljudi... Onoga nema u BG-u. Na sedam nivoa pičvajz, isto toliko šankova, igračice, prepuno. Cirkam "Skopsko" i svlačim pogledima. Uh, nije bilo lako. Snimi me Kaća, malo kulira, ali na kraju kroz zajebanciju mi daje punu dozvolu uz uslov da ne pipam. Prevrćem i ja sve na zezanje da bih se izvukao i malo je dodatno peckao. Ubrzo se povlačimo, sutra nas čeka puteševstije. Pranje kose ledenom vodom i poslednje razvaljivanje kod tetke. Baba je odavno zaspala.

Jutarnje priče me zaista smaraju, a bilo ih je pregršt. Kad malo bolje razmislim, večina stvari koji doživljavam poslednjih godinu dana sa devojkama i njihovim porodicama su me ranije izvodila iz takta neviđeno. Prosto ne mogu da prepoznam sebe u poslednje vreme. Generalno, manje se nerviram no ranije. Opet mi je kao u ranoj mladosti sve ravno...

Uspeli smo da se organizujemo do 11h, potrpamo sve u gepek, što stvari, što poklona za drage nam beograđane, oprostimo se od matoraca bez suza i lagano zapucamo putem severa.

"Ne brinite, ovde advokat Hadžitonić, vaša kćer je u sigurnim rukama..."

24 comments:

slavoljub said...

pa ti si išao po mladu?! :-)
ja ne znam ljudi, je l sam ja blesav ili šta?!
ovaj se ženi, je l da?
ili nije normalan :-)
ja ti, arso, čestitam od sveg srca, a ti kako 'oćeš!
samo nemoj slučajno da mi kažeš da ovo nije ozbiljno, jer neću s tobom da pričam... dugo, dugo.
:-)

spirit said...

pa ti se bas dobro proveo u tazbini :)))
grad,priroda,javne ustanove sve obisao.
Sto kaze Slavoljub,gresis ako je ne ozenis,znas koja je verovatnoca da ce i sledeca tazbina da ti bude toliko daleko i da ne moze svaki cas da svraca?! :)))))

~ dirty danny ~ said...

Opa, pa ona je ovde! Koliko ostaje? Vidim ja da ce da padne i prica o tome kako je upoznajes sa roditeljima!

Nadam se da ce uskoro da stigne nastavak!

Arsa said...

e moj Slavo, nemoj tako.
znam da si mi rekao pazljivo sa ovom, ali mladost, ludost.

nemoj bas skroz da me ignorises...

Spiritka, sjajno zapazanje! Iskustvo progovara iz tebe. Razdaljina definitivno ulazi u kriterijume :)

Ostaje... pa valjda do kraja zivota :)

womatrix said...

pa sta me zezas onda sa 'zeni nam se vukota'?
vish da je istina :)

a sto nju jebe taj zeludac ne volim to kada su ljudi bolesni? daj dijagnozu mozda mogu da nadjem neki prirodan lek.

womatrix said...

spirit opet ti ne radi blog

slavoljub said...

boleo je želudac od nervoze
:-)
ona se zaljubila do ušiju
sad ili nikad
a ovaj moj... ako se zajebavaš sa njom, arso, pa znaš šta... stvarno neću da pričam sa tobom 100 godina!

womatrix said...

ti mu dodjes kao neki tata a? :)

slavoljub said...

:-)
video sam devojku...
taj udarac bi preživela jako teško
moj utisak, možda grešim

a ti, stašo... mislim da si nepogrešiva kad treba uleteti u sranje :-)

womatrix said...

sta sam sad uradila?! ili nisam?

womatrix said...

ja bih da se vratim na zeludac....cisto reda radi da proveri da nema neki cir ili je zaradila HP bakteriju....

Arsa said...

ima cir, jednu operaciju iza sebe i sexy ožiljak na tibi.
muku muci godinama.
jadnicak.

womatrix said...

metronidazole, tetracycline, clarithromycin, amoxicillin


to njoj treba. cir moze da se zaleci, ako pazi na ishranu PH neutralnu hranu da jede...aloe gel odvratan da pije....
nisu trebali da je operisu.

womatrix said...

jadno devojche stvarno pogotovu sto njoj taj cir mozda izlazi na nervnoj bazi. arso (!) nemoj da pravis probleme da se dete sekira

Arsa said...

Nikako!
ja sam tu da lecim :)

melem

Ljudi, lutam, trazim.
Ne osudjujte me ako sam neozbiljan i nemam namere odredjene.

Nisam se do sada zabavljao sa slicnom devojkom. Sve mi je novo. Totalno razliciti svetovi bez dodirnih tacaka.

Stasha me urekla da sam jos i zaljubljen u sebe, pa mi i to ne izbija iz glave :)

Ha, ha... da mi je malo duzi pa da jos i kresnem samog sebe :)))

~ dirty danny ~ said...

Bravo Stasha, konacno da naletim na nekoga ko nije apotekar a razume se u antibiotike. Mene svi bledo gledaju kad krenem da nabrajam... pa da objasnjavam zasto ne moze svaki sa jogurtom, uh...

Aloa gel meni ima ok ukus, ima i neki sa ukusom borovnice. Nego Arso, ja sam cula da je ekstrakt od kombuhe odlicna stvar za cir. To da joj kupis, da se preporodi. I nemoj da je nerviras! Prica se da nemas ozbiljne namere, stvarno nema smisla, sram te bilo! Kako ti nije zao da je vratis u Makedoniju u te uzasne bolnice?

Arsa said...

Ej ljudi, aman!!!
Zasto mi nabijate grizu savest?

Znaci li da sad sa svakom sa kojom se zabavljam moram da imam zelju da je zenim? Koji vam je?

Znam je tek 2 meseca. To sto sam otisao po nju ja ne vidim kao prosidbu, uzimanje mlade i sl. Jednostavno sam joj pravio drustvo da dodje vamo, uz obostrano zadovoljstvo. Ja sam joj vise puta rekao i ona je toga svesna da je ovde dosla zbog SEBE, a ne zbog mene! Naravno da sam i ja deo razloga, ali ne glavni. Nista ja nju ne zavlacim, nit obecavam kule i gradove. I nije da imam trip da sam nespreman za nesto vishe ili da sam istraumiran prethodnim iskustvom ozbiljne veze.

Hocu da se dajem, hocu da volim, da usrecujem. Neverovatno sam toga zeljan! Sad se postavlja pitanje da li to usmeravam ka pravoj osobi i da li je greh ako nije tako?

Jednostavno sam tu, ona je tu. Dok traje, trajace. Ako bude islo ici ce, ako ne: kud koji mili moji.

Nisam znao da su ove 30-e ovoliko zajebane. :)

Rikverc...

~ dirty danny ~ said...

Pa dobro, malo smo preterali, priznajem, nemoj da se ljustis odma' bwe! Ja sam povodljiva, cim neko krene ja za njim! :)

Necemo vise, obecavam! A bilo je zabavno!

~ dirty danny ~ said...

Pa prijatelji postoje da bi zajebavali, zar ne?

Arsa said...

Ma to vas Slavoljub zapalio, jer hoce sto pre da se skrasim kako ga ne bih vise smarao svojim nedoumicama! Moj glas razuma.

:)))

Cvrle dusho, seti se ipak samo koliko je vishe smeha bilo na tim nashim "seansama"!

Pa ko ce te onda uveseljavati sa svim tim glupostima? Bice ti dosadno.

:)

spirit said...

tek dva meseca????
pa vi se bre ni ne poznajete jos :)))
lagano,ja stekla dojam da je to nesto duze ipak.

evo u tvoj prilog ide ona narodna:
ko se brzo zeni,kaje se na tenane :))

Arsa said...

:)
Evo sad mi i Sranjoprav skrece paznju da je samo putesevstvije veoma hrabro. U pravu je, pre se moze protumaciti kako ja ne zelim.

2 meseca i od toga vise od pola je ona bila dole.

spirit said...

to ono sad me vidis,sad me ne vidis

to je mozda taktika da je se uzelis :)))

womatrix said...

ma dosta je i dva meseca. nek je prizeni odmah, a kasnije nek se opipavaju.
ko pa skim moze odmah? valjda vidi da li je riba psihopata ili ne?

znate drugarice, i drugovi, ja sam skoro bez ikakvih kriterijuma. i nije mi lose ni malo po tom pitanju.
veze danas traju ko sibica.
prema tome, nema potrebe razmisljati nego dovedi mladu na gajbu i pocnite se prilagodjavati....e to je vec jebeni proces, evo kod mene to jos traje. ne mogu da se prilagodim u potpunosti nikako.