8.3.07

Horoskop

Ne verujem. Dnevni, mesečni, godišnji, životni... Ma daj! Mislim, prija da čuješ tu i tamo neku karakternu osobinu koju bi prisvojio. Manje il' više ima svega u svakome. Ne znam. Pa sad odjednom i novi znak. Ha! Pa koliko je sve to bilo tačno do sada?

Ja sam Ribe. Valjda se tako kaže, jer su uvek nacrtane 2 ribe. Ko je još množina? Bliznanci, da. Propade mi nastavak priče... :) Po kineskoj varijanti sam zmija. Zmijuga loma. Ne volim zmije, plašim ih se. Inače, podznak Vodolija. Podznak počinje da deluje negde na po života. Ja sam valjda sada u toj "prelaznoj fazi". Da li da se otimam ili ne, a?

To mu i nije neko gatanje. Neka vrsta sudbine. Ne verujem. Pomisao da mi je sve predodređeno i da sam ja tu samo lik iz igrice koga vozi ko zna ko... ne mi se sviđa.
Glasam za slučajnost! Sviđa mi se ponekad, ali ne znam da li bih mi i prijalo to da mi neko kaže: desiće ti se to i to, proživećeš s tom i tom, ovo i ono... Hoćemo svi da znamo šta nas čeka, ali šta sam tim saznanjem onda? Da li će nam pomoći da se bolje pripremimo. Ne verujem. Možda samo da nam pobije nedoumice po pitanju da li se naše lutanje ovde završava, da li da se skoncetrišemo na neke druge stvari, da li... Nema tu gušta, gubi se smis'o.

Jednom davno sam pročitao da se idealno slažem sa Škorpijom! Ne znam zašto, ali sebi sam zacrtao da će ona prava biti Škorpija. Ne verujem da podvučem, ali eto tako.

Bio sam sa jednom Škorpijom. Bili smo mnogo mladi. Bio sam mnogo izgubljen. Zvao sam je iz Grčke da joj čestitam rođendan. Treći dan u mesecu. Provodili smo trenutke uz "Stealing beuaty" soundtrack. Glavna glumica malo podseća na nju. Visoka je, ima pune usne i taj predivan osmeh. Stalno me je prozivala za neke sitnice. Znala je kada pretera i odmah se izvinjava kroz smeh. Prosto sam se prepuštao njenim rečima. Prijalo mi je neverovatno. Retko sam se posle toga osećao onako shvaćenim, a i provociranim. Bila je viša za pola glave od mene. Uživao sam u tome. Uhvatio sam njenu siluetu na zidu svoje stare sobe. Povredio sam je. Samo sam nestao, prestao da zovem. Kao i siluetu, ostavio sam da je neko drugi obriše. Zašto? Ubi me... To me je godinama proganjalo. Priželjkivao sam je mnogo, mnogo puta posle toga. Ljubio sam je još jednom. Ne zaboravljam povratak iz banatske varoši, mi na zadnjem sedištu, a posle na hodniku zgrade te, uz strepnju da nas neko ne vidi. Zašto? Ne smem da kažem. Poslednji put varnice su prskale pre par godina. Sve je počelo plesom. Sve je trajalo pogledom. Sve se završilo osmehom. Odlučili da sačekamo neki drugi život. "Čamac na Tisi" su nam cigani svirali tih dana. Ispratila me je u vojsku. Imao sam osećaj tih dana da se opraštam od ovog sveta. Opet me je razumela, a meni još to nije pošlo za rukom :) Pustila je suzu kad sam joj rekao kako sam. Pamtio sam danima zagrljaj na rastanku. Videla me je i u uniformi. Suludom spletu okolnosti ušao u neku radnju kod Pravnog da pitam gde je fotokopirnica u kraju. Samo se okrenula i nasmejala. Nisam mogao da verujem. Nisam skidao kez celog tog dana. Danas ima kraj sebe predivnog momka, s kim je skoro dobila devojčicu. Preslatku bebicu. Mnogo mi je drago što je srećna! Ne, nije ovo kajanje, nostalgija, samosažaljevanje. Ovo je dičenje, ponos i zadovosljstvo što je i dalje imam za prijatelja!

Još neko je Škorpija. Mislim da znam. Javiće se...

Ima taj momenat vezan za horoskop, kad napraviš neku glupost, manju il veću, prelistaš zvezde i planete, a one ti kažu: pa da Majmune, tako si i trebao da postupiš!

Uteha?

Religija po meni isto pruža utehu, ali mi je nespojiva sa horoskopom. Ipak možda i ima veze. Bogovi su stvorili samo Zemlju i sve na njoj. Okolina, bliža i dalja, nije bila u njihovoj jurisdikciji :)
Možda astrologija na mala vrata spaja religije cele galaksije. Priprema nas za viši nivo svesti :)
Ili je jednostavno naručena od strane nekog nevernika poput mene? Čisto da i on ima zanimaciju kad svi zapale Nedeljom pre podne u klupice. Molim vas, horoskop za poneti...

Hm... Ne verujem.

43 comments:

slavoljub said...

kažu da u horoskopu ima 50% istine. samo ne znamo kojih 50%...

astrologija... kad bi zaista radila ono na šta pretenduje, ne bi nam trebala ni jedna druga nauka. jer one su zbog toga i nastale. što nam zvezde, pasulj, kugle i sl. nisu pomogle. a to što se ni nauka nije pokazala baš...

ima ludaka po televizijskim kanalima što zajebavaju ljude u nevoljama: šta kažu zvezde, da l će ćerka da se pomiri sa mužem, da l će da se izleči majka, da l će snaja da rodi i sl.?

podjebavanje budala u nevolji
za pare
strašno je to

evo , npr. ja
ja sam svojevremeno gledao u dlan... ženama :-)
uzmem joj dlan i pričam... linija srca, linija glave, linija guze...
obrazi se zacrvene, dlan se oznoji, oči uznemire... :-)
i meni i njoj

znale su da nemam pojma o hiromantiji, ali svaka me je pažljivo slušala. jer su znale da pričam ono što zaista mislim o njima.

womatrix said...

od svih 12 znakova, ja sam nekako ubola da 75% tipova sa kojima sam bila budu skorpije. dva puta po dve duple, jedna od njih moja prva ljubav, a druga je bio psihopata vaterpolista (to je onaj sto gasi svetlo pri ljubavisanju).
valjda zato su svi oni imali izuzetnu konstituciju, impresivnu a ja volim (citaj pazljivo VOLIM) musko telo, divim se toj snazi i moci koju prikazuje (a u sustini go q).
anyway, mogu reci da sam penicilin za skorpije. garant me je svaki odlicno upamtio, verovatno pola njih bi me golim rukama zadavilo :))
ne zezam se....tako sam ih socno nervirala jer su obicne kuronje i kukavice a meni moj zenski ego nije mogao da dozvoli da njihov trip da sam im ja konkurencija bude ostvaren. u svakom slucaju, bili su dobro prodrmani i mozda su nesto od svega toga korisno naucili.
sto se tice riba skorpija, apsolutno razumem musku opsesiju sa tim istim ribama. hormoni i stav koje ove devojke imaju su svakako zanimljivi. ali i one ne daj boze ikom. ni jednu ne znam da je normalna. sve lete nesto u nebo, planovi kurci palci, opsesivne a cini mi se da u stvari ne pruzaju dovoljno zadovoljstva muskarcu.
kako god da okrenes najbolji su lavovi zenski naravno.

i ja u horoskop neverujem ali sam ovo napisala jer imaju neke zajednicke crte sto jes-jes.

womatrix said...

e, da a sto se tice buducnosti...stvarno ne znam sta da kazem.

kazu ljudi da znam da gledam u solju....onu od kafe naravno.
za mene je to zajebancija, jer mislim da manipulisem tim ljudima. e sad sto me usralo nekoliko puta to je mozda zato sto su neke slike bas bile ocito....pa slucajno se ispunile.
banalan primer.....ogroman zub i mojoj drugarici sutra natekne zub koji su morali da izvade na kraju.

Jelena said...

Što se horoskopa tiče, verovala nekad, dok sam bila mlada i naivna. Doduše, tada sam verovala u sve i svašta pa što da ne i u zvezde i sudbinu. Sada kad takozvanim samozvanim stručnjacima za horoskop kažem koji sam znak, uglavnom dobijem komentar "UUU pa to je zajebano". Ma nemoj, pa ja moram da živim sama sa sobom, valjda ja znam koliko je zajebano. Inače, juče sam na EMM kanalu (valjda se tako zove) opet videla ono budalu. Više ne nosi togu i zlatnu kajlu, prešao je u navijački fazon. Prljavi, pokvareni prevarant što reče Tijana.
Što se škorpija tiče, ja sam od takvih davno digla ruke. Mislim, ja bre volim kad mene muškarac zavodi, kad mi pokaže da me želi, a sa škorpijama sam uvek ja morala da se trudim. E sad pošto sam lenja davala sam im jedno mesec dana da se sete šta treba da urade i za to vreme ni jedan nije uradio ništa. Stoga sam odlučila da dignem ruke jer me stvarno mrzi da čekam. Ma uostalom ja ipak najbolje funkcionišem sa mojom ribom(ili ribama pošto se uvek crtaju u paru ;)))

womatrix said...

ja sa svima i sa nikim. ne mogu sebe nekad da podnesem. ribe nisu moja hemija ...samo blizanci, lavovi i bikovi. skorpije su zabava. a ova navedena tri mogu da me dovedu u red i da nam svima bude super lepo.
vage ne podnosim.

slavoljub said...

vidim da se u horoskop ipak veruje :-)

Arsa said...

kazem ja, svi negiraju, a vamo ceo zivot usmeren po zvezdama :)))

nego Slavo, kad imas malo vremena da mi pogledas u dlan?

:)

womatrix said...

ne verujem, samo generalizujem svoje slabasno iskustvo...sta da radim kada ste tako bili koncentrisani!


koju boju ociju najvise volite?

slavoljub said...

:-)
izgubismo imena i postali znakovi

arso, tebi ne mogu da gledam u dlan :-)

Arsa said...

"oci boje duge..."

neka te neka slavoljube!

Jelena said...

Pa sad, neke generalne stvari možda i mogu da prođu. Nisu džaba kinezi bili onako veliki i pametni dok su računali horoskope, a sad gledaju kako će da se najedu američke piletine i koka kole. Ali brate, niko ne može da me ubedi da u zvezdama piše da ću ja danas imati problema sa saobraćajem ili da ću imati problema sa stomakom ili nešto slično (nikad nisam videla da piše, kako ću imati fantastičan dan i da ću dobiti neke velike pare). I to ne samo ja nego nekoliko miliona nesrećnika rođenih krajem juna, početkom jula.

Arsa said...

meni je jednom pisalo da cu imati sjajna sex sa nepoznatom cicom i stvarno, cim sam procitao hosroskop, zazmurio... sve je bilo kao sto je propovedano

:)

Jelena said...

Bolje da si gledao reklamu za Komercijalnu banku ;)))

Arsa said...

sta sam propustio?

Jelena said...

Nisi ništa propustio, ali zašto žmuriti kad možeš da gledaš lepo žensko koje ne poznaješ (lično, o snovima ne pričam...)

Arsa said...

nista od gledanja, sem ovog osipa koji izadje medj rogove s vremena na vreme na nervnoj bazi :)))

~ dirty danny ~ said...

Nekada me je astronomija jako zanimala (imala sam vremena), tako da ne mogu da dozvolim sebi da ozbiljno shavtim astrologiju. Ali, ono sto se stalno ponavlja - problemi sa Skoripijama. Uh, ne podnosim ih. Vise puta mi se desilo da me neko toliko nervira da tek kasnije saznam da je Skorpija.

Ako ima istine, Vage su zakon! Nisam Vaga, da ne bude da se hvalim.

I sta bi vi, koji se razumete rekli, da li je neko ko je rodjen 19.februara, Vodolija ili Riba(Ribe)?? Do sada nisam utvrdila. Cas pise jedno, cas drugo...

Arsa said...

taj nit smrdi nit mirise.
Bezi! :))

womatrix said...

de si dirty nema te sto godina...svi nesto putuju brate lepo se zivi kod vas :))))

a ja kad odem u vegas ima samo sa bazena da vam saljem slike cisto da mi onako iz srca i duse zavidite :))
a za arsu cu da pruzim samo malo nozicu u objektiv da covek ima o cemu da masta :)))))


a sta si ti danita girl u horoskop sto bi rekao sojic :)

slavoljub said...

za mene se slikaj cela
ja nemam maste

womatrix said...

ha! cush ti nemas maste :)))
rechnik ti se sastoji samo od skidanja a mene (kao) sramota :)))

trenutno nemam neko telo...celulit na sve strane..ali ako bude ista valjalo, naravno cu da se reklamiram :))) nisam egoista za dzabe :)

Arsa said...

otisla masta do vraga s pojavom interneta. sada bez 20ak extra virtuelnih cica dnevno - kriziram :)

Master of Bacija

slavoljub said...

samo se ti slikaj, ja cu da utvdim stanje
:-)

womatrix said...

dadoh li vam ja sajtic sa dobrim fotkama golih riba i ponekog nesrecnog pedera?

www.photosig.com
pa u category
pa u erotic
pa promeni rate na -10 i stavi da hoces G general viewing

slavoljub said...

arso, ona nista ne razume
to je kao da bi ti da jedes ribu, a ja ti nudim prase
meso je meso :-)
tebe hocu golu
je l sam ovo jasno rekao, arso?

womatrix said...

o
sad mi je jasno.
khm, khm...pa sad...ovaj...ako ih budem pravila morala bih dobro da razmislim da li da ih bacim u promet....puritanska zemlja ova amerika

e bilo bi lepo kada bismo svi bili goli :)

Arsa said...

"da je sramota, ljudi bi se radjali obuceni..."

ja sam vec go, par strana unazad :)
nije da nisam i slavoljuba vid'o. bar do pola, onako za mastu :)

jes slavoljube, bio si jasan i ne moz' bit direktniji. ja kao vlasnik ovog bloga ne smem da vrsim pritisak i sugerisem ponasanje vas drugara.

sad da li bih i ja bacio pogled ili dva na te slike...

mada, i ovo "psiholosko skidanje" koje upraznjavamo ovde je ponekad incidentno, a zamisli tek "fizicko".

uh

vidi ovaj, stašo!?
ej.

:)))

slavoljub said...

:-)
sto bi rekao rundek:
skidaj se, skidaj se...

~ dirty danny ~ said...

Za sve koji su primetili da me nije bilo (womatrix) veliki pozdrav :)

Nisam bila na putovanju, dohvatio me neki virus pa sam bila kod kuce, a tamo me smara net, pa kuckam samo na poslu.

Da odgovorim na pitanje: ja sam Jarac, ali nisam bas mnooogo uzasna kao sto pricaju za Jarceve, jer imam simpa podznak - Vaga.

~ dirty danny ~ said...

Womatrix, sad sam videla da si pljucnula na Vage :)

Pa dobro, svakako ne verujemo u horoskop, pa sam ja ipak divna, bez obzira na podznak :)

womatrix said...

danas danny pljujem i na sebe...glupa sreda, napolju hladnije....
slavoljube jos ces stvarno da me skines :))

arso..to sto si se ti skinuo iza onog kaputica dlaka to se ne vazi...prvo si metn'o onu kameru tamo gde ne treba, a posle si is pticije perspektivo se sliko...ja lupu da stavim na monitor ne mogu da vidim krasuljak :))))
boze...kako je vas organ mnooooogo lepsi od naseg!

~ dirty danny ~ said...

Hehehe, ja sam mislila da sam samo ja gledala da li se nesto vidi dole. Ubacio ga (sakrio) u wc solju pa se ne vidi!

~ dirty danny ~ said...

Hehehe, ja sam mislila da sam samo ja gledala da li se nesto vidi dole. Ubacio ga (sakrio) u wc solju pa se ne vidi!

~ dirty danny ~ said...

Arso, nisam kliknula 2 puta da ostavim 2 iste poruke, ne znam sta se desilo

slavoljub said...

naravno, stašo
jednu za mene, makar samo na onaj naš mail :-)
uzvraćam :-)

Arsa said...

da vala, bilo bi bas fino da izrazmenjujemo golisave slike, pa da se upoznamo onako, do kraja.
da nema vise tajni medju drugarima.
ta poslednja malogradjanska barikada da napokon padne medj bliznjima!

:)

womatrix said...

ako vi meni posaljete vase gole slike, poslacu i ja vama moje






mozda :)

womatrix said...

mada mislim, da je mnogo lakse da se vidimo na njivicama u avgustu :D

slavoljub said...

:-)
na njivicama
da kopamo malo :-)

~ dirty danny ~ said...

Pa vi ste potpuno poludeli! :)

womatrix said...

dirty it's not funny anymore :))

pridruzi se slobodno, a ne bi bilo lose i da preuzmes palicu :D

Arsa said...

ANTI-HOROSKOP
16. 03. 2005.

Ovan - bahati gadovi, uvek moraju biti šefovi i glavni u svemu. Uzrok je, verovatno, mali penis ili male sise.

Bik - samozadovoljne ćutljive seronje, dosadni kao klub filatelista.

Blizanci - glavni ogovarači i trač-babe, izdajice i prevrtljivci sa dvostrukim merilima koja se menjaju svakih 10-15 minuta. Valjda je i sam Juda bio blizanac.

Rak - posesivni ludaci, uvrede se ako im dobro jutro niste zaželeli u pravilnoj intonaciji, menjaju raspoloženje kako im padne na pamet.

Lav - arogantni, večni podcenjivači, puni velikih planova za sve koji na kraju koriste samo njima (kao da ih je i briga za druge)

Devica - opsesivno-kompulzivni neurotici koji se stresa oslobadjaju čisteći stan, slažući garderobu i kineski porcelan, prezahtevne cepidlake kojima ni previše nije dovoljno.

Vaga - narcisodini šizofrenici, ogledalo im je najbolji prijatelj, treba im nedelja dana dok se odluče hoće li naručiti Coca Colu ili Pepsi, toliko su lenje da je pravo čudo kako uopšte ustaju iz kreveta.

Škorpija - samosažaljevajuci autodestruktivci koji svoju jagmu ne mogu podneti sami pa moraju povući još 100 ljudi sa sobom, da je sutra kraj sveta oni se ne bi šokirali, verovatno sudelujući u sado-mazo orgijama.

Strelac - raspikuća i kockar, uživa soliti pamet, a entuzijazam im je toliki da je i oživiti mrtve sasvim moguce - naravno - samo ako oni to rade, užasavaju se priznati da znaju za osećaj tuge.

Jarac - pravi pravcati goniči robova, veruju u sudbinu do zadnjeg slova, reč"oprostiti" ne postoji u njihovom rečniku, prodali bi guzicu za drustveni status.

Vodolija - vulgarni i nepristojni perverznjaci, večita zabadala u privatni život drugih, verovatno ne iznenadjuje činjenica da je po statistici u CIA najviše špijuna upravo u znaku vodolije.

Ribe - samosažaljevajući dosadnjakovići, čekaju da ih neko uteši, ne mogu se ni popišati bez tudje pomoći, i najmanju sitnicu vide kao vrhunsku senzaciju pa gnjave ljude okolo. U pauzi kad su dobre volje bave se tudjim problemima, pa opet padnu u depresiju - i tako u krug.

Geg Halfrunt said...

Čitao sam svaki dan dnevni horoskop od Tobića Tobića - Idola Mladih! Njemu sam jedino verovao.

To valjda govori dovoljno o mojoj veri u Hororskop. :D

Ja sam Ribe. Ja sam Zmija. Takođe. Kada si spomenuo svoju bivšu, da kažem da sam slično stavio tačku na jednu 7.5 godina dugu vezu (pre tri godine) i da je do sada ni jednom nisam video.

Užasno se plašim da ću je videti. Ne znam kako će moja hemija da isprska mozak...

BTW, pre par meseci sam saznao da se Prelepa Zemunka udala i meni su pala oba kamena sa rubova usana... Nisam prestao da se smejem taj dan. :D