26.2.07

Serbia, you don't have to put on the red light

Mora da je i vamo drago što niste genocidni i to zvanično od danas! Neću ulaziti u to kako su se neki možda osećali do čitanja presude. Ne mislim samo na redovne masturbatore...
Velika stvar, ako mogu dodati. Ogromna odšteta je bila tražena. Svi do jednoga bismo se morali žešće prokurvati ne bi li otplatili suludo ugašene živote i spasiti naša pokolenja od te rabote i bruke. Znači, tejk it ize for nau...

Da li pozitivan ishod ove političke šarade ipak ostavlja gorak ukus u ustima? Za guzu da ne pitam. Naravno da da. Mene ubija što smo uopšte i došli u situaciju da smo na optuženičkoj klupi. Ovo je bio kao svetski sudski presedan da se nekoj državi uopšte sudi za genocid. Čak je i Nemačka nakon WW2 bila preskočeta. Ubija me i činjenica da jedni zlotvori štite i štekaju druge. Ubija me što izvestan broj zlotvora šeta slobodno mojim gradom, što su sa mnom u redu na semafor, u prodavnici, bioskopu, pozorištu, parku... Ubija me što ću strendžerim do kraja života da objašnjavam šta su budale radile u moje ime.

...you don't have to wear that dress tonight

9 comments:

Andjelija said...

ceo moj sistem vrednosti se zasniva na pravdi i fer igri. i tek sada, posle 30 godina meni jednostavno se predoci da to ne postoji. bez obzira sto cu ja i dalje da delam po nekoj svojoj pravdi (prema prijateljima) jer drugacije i ne bih mogla zato sto to nisam ja. i to ocekivanje drugih da znaju i budu fer?!?! ne postoji. apsolutno moramo biti svesni da se odmah krene sa manipulacijom celog drustva i negiranjem. napad je najbolja odbrana.
uopste necu da detaljisem (jer ni ne znam dovoljno) ko je kriv, svi koji su ucestvovali na ovaj ili onaj nacin nose odgovornost.
i dobro je sto je ovako izglasano inace bi bilo kao sto si rekao arso..unuci i praunici bi placani danak a to je po meni neprihvatljivo cak i da je srebrnica kao genocid potvrdjen.

Arsa said...

Whaz so civil 'bout war anyway?

Arsa said...

jezim se od argumenata tipa: "njihovi nisu povatani, njihovima se ne sudi, njihovi pomrese neokaljani..."

Arsa said...

moze se reci da je povezano pa cu ovde rezati i na ove sa kosova sto zakrcise grad juce.

ladno je ulica, koja se spusta do US ambasade, bila blokirana od ranog jutra, jer se jelte postavljala bina sa koje ce se voditi protestni miting ispred pomenute ambasade.

kao koncert!

pun mi kufer sto zivot u gradu mora da ispasta zbog kojekakvih "buntovnika".

slavoljub said...

svidja mi se tvoj naslov

Arsa said...

:)
bas sam se pitao ko li ce ga prvi snimiti i povezati! jos sam i nacrtao u jednoj recenici :)

kruzi neka peticija protiv nezavisnosti koja ce gistro na kraju biti prosledjena americkom kongresu il' senatu. Prva pomisao mi je gde se potpisuje ona druga?

Naravno, kad bi sve to imalo mikroefekta :)

Mohinder said...

http://www.glas-javnosti.co.yu/danas/srpski/A07032101.shtml

Prevedi gornji tekst pa podaj strancima koji bi da im se pravdas i slicno... To sto neko nesto ponavlja kao papagaj ne znaci da nemas pravo da razmišljaš i zašto da ne, braniš se zdravom logikom i potisnutim činjenicama. Ne znam da li si i sam postao papagaj ali ako misliš da ti ovo pišem da bi opravdao streljanje onda si u velikoj zabludi. Ne postoji iskljuciva krivica samo jedne strane ali nije lose znati hronologiju desavanja pa onda doneti sopstvene zakljucke. Čini mi se da si upao u naturene matrice, potpuno bespotrebno. Ili bi sopstvenu guzu toliko rado dao samo da si odobren od sveta pa ti sve ovo nije ni važno pogotovo što se danas papagaji-istomišljenici lako pronalaze...
p.s.
mislim da olako ispaljuješ beee92 matrice te počinjem da se brinem za tebe. Nastaviš li tako deo bloga u kojem obrađuješ političke teme će postati deo urbanog šunda kojim dotična stanica bombarduje male ljude svakodnevno.. to već postaje onanija

Mohinder said...

tekst se zove "Lična karta Srebrenice" ako ne radi onaj link

Arsa said...

Hospitalizovati!
Hvala