26.2.07

Gužva

Inspirisan jednim komentarom pade mi na pamet ta čuvena, barem kod dečaka neizostavna, opsesija ka sexu sa 2 ribe, tj. 2 frajera. Šta je tu toliko privlačno? Ne mešam to sa situacijama dugih brakova, kada se supružnici međusobno zasite, pa traže zajedno uzbuđenja sa strane.

Mogu pokušati naći odgovor samo iz ugla pomenute grupacije. Žena simboliše nežnost, lepotu, dobrotu, strast, bezbrigu, sexualnu energiju i ostala intelektualna zadovoljstva (bez vrežanja za redosled - takva je tema :) Sad sve to kad dupliraš: ludilo! Po meni, kad razmislim, real i nema potrebe za tim. Često nismo u stanju da izvučemo sve to niti iz jedne predstavnice suprotnog pola. Zamisli sad dve il' više. Pa di ću pre, na koju stranu? Sama pomisao više pali nego što bi to tehnički pridonelo ošamut. Ja ovo namerno negiram ne bi li nekog isprovocirao i naterao da me razuveri :) Ha, ha... Inače, ako nekome baš dune da me obraduje na ovaj način, reći ću da je meni želja ljubljenje i BJ istovremeno :)

Moguće da lezbo gejstvo zato "društveno prihvatljivije" :) Pa stvarno, ko može da im zameri? Pomisli sad na dva tipa koja se znoje! Ima li razlike? Razumeš o čemu pričam.

Varijanta na jednu ribu dva il' više tipova. To mi i nije nešto privlačno. Kada bi i bilo, ne verujem da bih mogao to sa neki poznatim ortakom. Smejao bih se k'o nezdrav i ode koncetracija. Daleko od toga da sam homofobičan il' slično. Ne bih ni sa nekom ribom do koje mi je stalo, naravno. Ne volim da delim ni čokoladu, a kamoli... Prethodna varijanta bi možda smetala devojci. Da me gleda sa drugom. Ma ista priča.

Prošao bih slično kao jedan drugar pre par godina. Zvao ga ortak u sobu gde je prethodno izmorio svoju simpatiju, te odluči da malo obraduje i gosta. Seda moj drug na krevet pored gole ribe, merka, pipka, balavi. Pita ga ortak ima li kondom, na šta on pretura po torbici i napokon ga nalazi. Pruža ga ortaku, da bi iz senke začulo samo "pljas!" - udarcem dlana u čelo ortak izgovori: "pa ne meni...".

16 comments:

Andjelija said...

ja se izvinjavam ali kad god vidim ovaj post bas se uzbudim. ima li neko pitanje konkretno da treba da se odgovori ili su samo misli what if?

Arsa said...

nista narocito, samo navedi vreme i mesto :)))

provokacija kao takva. za ili protiv? zasto. iskustva, price, urbane legende...

nek olovka pise srcem :)

Andjelija said...

hmmm...... :))...no comment

a ja se razmisljam kakvo je zadovoljstvo sa dve ribe kada ne mozes na dve strane odjednom?
znaci tebe pali da ti njih vidis zajedno a ne toliko da ih obe zadovoljavas?

Arsa said...

ne bas. razmiljam na glas kako bi to izgledalo u praksi. nema nista od gledanja!

priznajem, sebicno sam zapoceo temu misleci samo na sebe. zadovoljiti 2, pa to je izazov.

sirimo vidike!

Andjelija said...

pa kako nije :))

smorio bi se ne bi ti palo na pamet vise :))

Arsa said...

vidim ja, vec se tesimo u strahu da se nece skoro desiti :)

Andjelija said...

ja sam se odavno isteshila :)

ali i dalje stoji u malom mozgu :)

sta ces, zensko :D ..tu jedino burgija pomaze..

Arsa said...

nema tu para da zavrti u zamenu... :)

Arsa said...

HA!
Sinoc sam procitao pricu od Bukovskog: "Moja majka debelog dupeta", gde se opija i kreshe sa dve ribe i pizdi sto ne moze da ih uzme istovremeno :)
Ima i momenat kad ih pita koju ce prvu, a one istovremeno: "mene, mene...".

Radio tresti, oni skicu i vicu, te ima dolazi murija, a on sa dignutom alatkom otvara vrata, koliko sigurnosni lanac dozovljava, i kaze da igra karte sa majkom i sestrom i da ce utisati radio. Na pitanje koja mu je majka, on odgovara: "Ona sa velikim dupetom..."

Anonymous said...

a ruzan ko pseto bio :)

taj covek je znao zasta zivi, doduse i bio je mnogo vredan.
svaki dan je pisao, svaki dan je slao novinama, izdavacima...to se zove predanost a ne mi sto lelemudamo :)))

pa zato ti kazem...tip sa dve ribe nista nije u poredjenu ribe sa dva tipa. lepse izgleda u snovima nego na javi....a za djevojke...eh...ko zna kako je to rabljeno.


s.

slavoljub said...

ja bih ovu temu preskočio
:-)
da se ne sablažnjavamo, je l tako, arso?
:-)

Arsa said...

delimicno je zbog tebe i postavljena, ali ako ti tako hoces...

:)))

Arsa said...

DVDA.
setih se danas te gluposti. film Orgazmo...

ajmo, skrviena nagradna igra!!!
sta je to DVDA?

:)

womatrix said...

ne znam

slavoljub said...

ne znam

Anonymous said...

"..nisam homofobican blablabla..."

pa sto onda ne budes vagoncic? onaj srednji?