19.2.07

Dan Z

Jednom sam napisao pisamce za dan zaljubljenih i odlučio da ga sam odnesem. Išao sam u drugo naselje, putovao busom 20ak minuta. Došao do zgrade, ubacio ga u sanduče i taman da vatam šturu, kad ono starija joj sestra izlazi iz lifta :) Mislio sam da je bilo previše romantično pa sam poslao i telegram kojim sa ublažio izjavu. Nije shvatila i nije pričala nedeljama sa mnom. Odustao sam.

Jednom sam pisamce, pošalicu - poruku za taj dan, uglavio na vrata stana. Bilo je to u sasvim drugom delu grada ovaj put, kod zoološkog vrta. Prestali smo da kontaktiramo. Tu i tamo čujem da je sve ok. Video sam joj roditelje pre par godina na istoj plaži gde smo se i upoznali. Njena majka se družila sa Nešom leptirom i uvek je plakala kada čuje pesmu "Umiru jeleni". Kaže da ju je pisao znajući da umire.

Jednom sam dobio čestitku za taj dan. Nisam znao sta piše, jezik je bio stran. Prevela mi je i svidelo mi se. Ma mogao sam i iz silnih srceta da shvatim... Držao sam je mesecima, koliko mi je praznik i trajao. Pala je karta za frižider.

Ove godine sam bio u pozorištu. Ljubav između dvoje iz različitih svetova, preljuba, patnja, nerazumevanje. Okretala je glavu par puta pokušavajući da mi da do znanja da je pojedini delovi užasno podsećaju na mene. Nije mi se svidelo što uzdiše naglas, kao da daje okolini do znanja da je dosadno. U tom pozorištu sam nekad davno i ja nastupao. Mnogo je lakše glumiti za stotinak ljudi...

4 comments:

slavoljub said...

nije loše, pišeš pisma, a?
:-)
ja, evo, treću godinu za redom, pišem reklame za milku za dan zaljubljenih
pa ti vidi kako mi je...

Andjelija said...

najromanticnija stvar sto mi je neki decko uradio je kada mi je moja prva ljubav pustila pesmu preko telefona (jer mu dopizdelo sto me ne vidja po kraju a i spustene roletne od stana su mi bile da ne moze da me spijunira kada sam kuci)
pesma je bila "I miss you" od haddaway i ide ovako:
I know if you could hear me
You'd say there's always two sides to every story
Here's mine I've found out
I can't live without you

Loving you was easy and being true was hard
One too many lies and you were gone
I didn't want to face up to the nights
I'd done
I thought
I'd be alright
but I was wrong

I miss you!
Oh
I miss you
I'm gonna need you
More and more each day
I miss you
More than words
Can say
More than words
Can say
More than words
Can ever say!

Saying that I'm sorry isn't good enough
I need to show you
show how much
I've changed cause girl
If you could seen what I'm goin' through
You wouldn't be afraid to try again



nikad nisam dobila cvece, niti otisla na veceru kao zvanicno, godisnjica ne postoji jer ne znamo kada je (od silnog seksa na pocetku izgubili smo pojam o vremenu), ni to ne slavimo...ponekad samo otputujemo ili uzmemo hotel sa spa kurcima i tu se kao castimo.
trudim se da svaki dan unesem dovoljno zabave i ljubavi (vi ste nepresusan bunar veciti megalomani). pored njegovog stola samo stoje pizdarije sto mu ja poklonim (moje pesmice, nacrtana srca i poljubci, baloni sa I love you i nece covek da baci :D - tako i znam da mu je stalo do mene)

Arsa said...

jednom sam napisao pisamce, kratko i slatko, iscepao ga na 4-5 delova i slao svaki deo u intervalu od par dana :)

simpa zonfa, a?

slavoljub said...

jeste, vala!