5.2.07

...



17 comments:

slavoljub said...

saopštenje

naš ljubljeni i voljeni bloger je ponovo, po ko zna koji put (zbog nje) u sebi preminuo.
glede toga je i blog pretrpeo određeni redizajn. sada je europskiji, moderniji, te čitljiviji. što će reći iskreniji. ako ne i najiskreniji.
toliko.

ps.
za sve neupućene, pogledati konverzaciju you dont fool me.

~ dirty danny ~ said...

jbg

~ dirty danny ~ said...

I ja sam se bezveze osecala kad sam procitala... zato sto je ispala smrad, a sad glumi zrtvu. Ja bih lepo izbrisala celu temu ili bih je pozvala i napusila najstrasnije... Ali dobro, ja sam zensko...

P.S. Arso, izvini ako preterujem, ali to je moje misljenje.

Andjelija said...

dobro a jel moze iz ovog crnila da se izadje za nas sto imamo kokosije slepilo jer nista ne vidimo!

~ dirty danny ~ said...

Arsice, skidaj crnilo.

Anonymous said...

crrrno je goreeee, crrrno je doleee, tu su se sreli nebo i moreee! eto, sad i nije sve tako crno :)

Andjelija said...

teatralno nema sta :))))))))

hahahhaha :))))))))))))

izvini sto se smejem ali mi je stvarno smesno :))))

Andjelija said...

za ruzzu belu u crnu pozadinu sto si metnuo pricam :)

~ dirty danny ~ said...

Arsice, jesi li ti ljut na nas? :(

Napisi nesto

Mita said...

Bice Arsa dobro, ne brinite, od jake je on sorte

Jelena said...

Hmmmmm...
Nije me bilo neko vreme na poslu, pa nisam bila u toku. E sad sam u toku, jebi ga. Javi se, našla sam točeno pivo u kraju. Vodim te na piće

Andjelija said...

ja se nadam da ga necemo cekati 40 dana :)


ajde arso zivo, zivo!

Alisa said...

Mrak... u svakom smislu... sjajna fotka...
Samo MORE, NE PREMINJUJ BOGA MU POLJUBIM... dosta više, daj budi drug, uzor, pruži primer ostalima nama mračnima...i vaskrsavaj POD HITNO!
Ne damo 40 dana... brzaj!

Alisa said...

Jeee, izostane čovek s blogovanja ovog dve nedelje (evo usput se posipljem pepelom... i šta se sve izdešava...
Nego, još nešto da ti priopćim:
1. Maja je, koliko se ja sećam, bila jedno zaista fino čeljade. Stoji. Sorry, al ne mogu se priključiti pljuvačini sveopćoj;)
2. Ti si, a toga se jako dobro sećam (iako te u stvari ne videh nekih 100nak godina - to da se menja;) more div čoek, hrabar, duhovit, renesansno talentiran...bla,bla, truć, da ti ne hranim baš preterano ego:)... i ukratko,ako je istina ovo što ovaj odje slavoljub zbori, znaj: NIJE VREDNO/A tolikog mrcvarenja & upokojavanja na rate tebe takvoga...zato
3. Na noge lagane! i kači dalje te fine fotke...

~ dirty danny ~ said...

Ako sada mi okacimo golisave slike, da li bi se vratio? :)

Arsa said...

ostani od reci Danny, daj te slike!!!

:)

~ dirty danny ~ said...

Samo da ih sredim malo Photoshopu i saljem :)