24.1.07

You Don't Fool Me

Noć. Zaboravljene ulice. Napuštam Bežanijsku kosu na začuđujuće jednostavan način. Auto put. Samo ja, bele linije i kiša koja me prati. Kiša koja je do malo pre svirala po krovu automobila i čuvala nas od tišine. Večita dilema: šuma ili sajam. Gde li večeras patrola pravi zasedu. Ma uvek je izbor onaj prvi, šta se foliram. Čisto volim da imam izbor, makar ga nikad i ne iskoristio.

Cele noći sam se smejuljio, gledao, slušao, posle dodirivao, mirisao i po običaju malo pričao. Ma divio se i uživao.

Ceo grad ošamućen. Alo bre, diž' te se, hoću s nekim da podelim ovo. Čak su se i semafori ulenjili pa me ignorišu. Prolazim preko šina, podvožnjak i eto me kod česme 'ajdučke. Počinje pesma "Ne zaluđuješ me ti". Pojačavam do kraja, spuštam u drugu brzinu. Milim. Ne pokušavam da se uspenjem uz brdo što je moguće pre kako inače radim. Niko me ne juri, niti ja ikoga želim da stignem.

Ne ide mi se kući. Sedim u kolima još par minuta, slušam pesmu do kraja. Hoću ponovo da proživim ovo veče.

She took me and broke me...
Ba ba ba ba bap bap ba baah
La la la la la lah



You Don't Fool Me
Queen

You don't fool me
You don't fool me...
Da, da da da dah
Da da da dah
Da da dah...

You don't fool me - those pretty eyes
That sexy smile - you don't fool me
You don't rule me - you're no surprise
You're telling lies - you don't fool me
Mmm, mama said be careful of that girl
Mama said you know that she's no good
Mama said be cool, don't you be no fool
Yup bup ba ba ba ba da da da dah!
You don't fool me
You don't fool me, you don't fool me
She'll take you
You don't fool me, and break you
You don't rule me, you don't fool me
You don't fool me, she'll take you
You don't fool me, and break you
Sooner or later you'll be playing by her rules

Baby you don't fool me, yeah
You don't fool me, you don't have to say 'don't mind'
You don't have to teach me things I know
Sooner or later you'll be playing by her rules
Oh, (fool you) oh, (rule you) she'll take you (take you)
And break you (break you)
Yeah

Mama said be cool
Mama said she'll take you for a fool
She'll take you, and break you
Ba ba ba ba bap bap ba baah
La la la la la lah
You don't fool me
You don't fool me...

22 comments:

Andjelija said...

ehhh...

http://www.youtube.com/watch?v=n9bt8QldjPc

Andjelija said...

arso a sto ste raskinuli ti i onaj krik devojka?

Arsa said...

ukratko: nisam imao drzavljanstvo jedne zapadno evropske drzave, nisam bio perspektivan u datom trenutku, nisam pohadjao doktorske studije, nisam krenuo na vreme da se pakujem, nisam pruzao utisak sigurnosti i samostalnosti.
someone else did...

ja verov'o da duzina uda presudna, kad ono mucak :)

mozda neko moze drugacije to da definise. slobodno izvol'te!
ja sam izgleda jos pod utiskom :)

Andjelija said...

da si rekao sirina pa i ajde :)

hmm...devojka nasa ili strankinja? a kako si uspeo bas toliko da odlepis za njom a da ne vidis njene principe? nemoguce je da je mala bolja glumica od tebe. ili si previse bio zauzet njenom pojavom ...

Arsa said...

kod mene obim = duzina, pa cesto mesham :)

zaslepljen sisama moja Andjo! Ja sam skroman decko, ne gledam "dublje" u zenku :)

Andjelija said...

znala sam :)

i sta ti je sad problem? da se oporavis od kopacke? pa budi zadovoljan covece, jos ti je ucinila uslugu! zamisli da provedes ceo zivot pored osobe koja ce da ti zvoca kako si joj ti ovo ili ono. riba ti je emotivno kratka, pogresno vaspitana.

Anonymous said...

RASOMON ili-ti Serendipity

Ziveli su odvojenim zivotima vise od dve godine... Postali su stranci... Vise se nisu razumeli... Kao da jedno prica na kineskom a drugo na finskom... Udaljili su se... Ona je POKUSAVALA da zivi SAMA 1500km DALEKO od svih koje voli... A sta je on radio? Pitajte ga. I na kraju... Poceo je da zeli druge (cak joj je i slao njihove slike)... I ona je pocela da zeli druge...

Jedina je razlika je sto ona sada nema blog na kome njega ofira za siroke narodne mase...

:)

P.S. Ono za doktorske studije je najupecatljivije... pa ona se umalo nije udala za automehanicara! :-)

Andjelija said...

a sta si ti radio arso?


[lepo kazem spanska serija ovaj arsa :)]

ja imam blog na koji moze da dodje i ostavi svoje utiske. pri naslovu su i ID i lozinka i svako ima pravo da kaze sta misli.

znaci tu ljubav i dalje postoji. ako postoji ljubav onda postoji i sansa da se ovi dvoje, malo zreliji, vrate jedno drugom da ne mora slavoljub da slusa te krike.

Arsa said...

NIKAD!

jao, bas nisam hteo da pisem o ovome ovde... nocas me je nova devojcica zapitkivala na istu temu pa evo mogu nesto da zvrljnem dok mi je sveze.

ja sam zavrsavao studije i radio istovremeno, jer sam poceo da zivim solo. bilo mi je heavy sa poslednjim ispitom i sa kintom, pa se godina cekanja pretvorila u dve. to razvlacenje valjda ide meni na dushu. svoja osecanja sam "konzervirao" kad je otisla i spremao se samo da nastavimo gde smo stali. ona nije. iskljucivala se postepeno. novi ljudi, obaveze, okolina, zivot. mene je svaki jebeni atom ovde podsecao na nju i to me je izgleda drzalo.

nisam niti u jednom trenutku posle raskida pricao lose o njoj, sto je mnoge iritiralo oko mene, ali mogu reci da jeste emotivno prekratka, kao i veoma sebicna, sto mi je i smetalo dok smo bili zajedno. taman sam sve to prihvatio i kopacka :)

mene je bre u celoj prici skenjalo samo to sto je ona bila jedina stvar u koju sam bio siguran do tada. loseg samopouzdanja, kilave odlucnosti, smatrao sam da sam barem tu na "cvrstim nogama".
zatim je dosao i domino efekat u vidu trenutnog ispusha za bezanje iz ove shugave zemlje kao i vojska u koju nikad nisam hteo da idem iz principa!

krik je bio jeziv, priznajem. medjutim, vise kao momentalno preispitivanje zasto bi neko i pomislio da tu nesto i dalje postoji!? ne postoji i na zalost se sve vise pitam kako je i postojalo. Sve u svemu, simpatican studentski period, cije se mudrosti ne mogu primeniti u svetu odraslih :)

svakome je svoja muka najveca, ali ovo sto se meni desilo je porpilicno smesno u odnosu na ostala moguca scenarija.

zahvalan sam, kako da ne. postao sam svesniji sebe i poceo da se postujem malo vise.

jedino sto zalim i sto me cini malo nervoznim jeste da li cu ponovo naci kombinaciju velikih sisa i pameti :)))

strpljen spasen!

Andjelija said...

"mene je bre u celoj prici skenjalo samo to sto je ona bila jedina stvar u koju sam bio siguran do tada. "


ovakve reci cujem od mnogih ljudi. ne znam odakle vam ideja da budete sigurni u druge ljude. u sebe ajd i nekako, ali ni tu ne mozete cak da garantujete.
ovo pricam mozda za tvoje dobro a mozda zato sto je stvarno tako.
ni od najblizih ne treba imati bilo kakva ocekivanja niti biti 100% siguran u njih. mi smo na prvom mestu ljudi.


ljubav nema veze sa svim tim. to to ti pricas su vasi obostrani interesi i strasti bile.


ne brini se arso, cak i ta nova devojchica ako nema sise mozda je talentovana u necem drugom :))

good luck :)

Arsa said...

sve ja to znam sada i uveliko citiram Leonard Cohen-a: "Let's be alone together" :)))

samo strasti. skolska ljubof.

zezam se na temu sisa. vecina devojaka mi je bila krshna po tom pitanju pa sam stekao reputaciju obozavatelja. vec duze vreme se lozim na dupence.

sa ovom novom sam u poslednjih par dana shvatio koliko nemam pojma ni o cemu! dozivljam momente koje za jebenih 30 godina nisam ni pretpostavio da postoje. E za to sam najvise kivan na sve bivse. Sve do jedne!

:)))

Odoh, ceka me...

Lidija said...

pa ovo je enverovatno sta se sve desilo sa ovim blogom u tako kratkoj 2007... golotinja na slikama, umetnicke sklonosti, otvaranje raspuklog srceta... ma ludilo... vidim vi se ovde manje vise poznajete, dok ja samo autora i to povrsno... al kolko mogu da osetim, sve ovo zvuci odlicno i obecava. srecno :)

Andjelija said...

lidija, da te ohrabrim

i ja ovog decka samo povrsno znam. nikad ga nisam videla, niti cula...od pre mesec dana dolazim na njegov blog i to je to.
niti on zna mene.
ali eto dopunjujemo se :)))

Arsa said...

znaci prva poseta u novoj godini. zabelezeno i adekvatna kazna biti ce izabrana :)

sad ti smeta povrsnost, a kad sam ja nudio detalje, onda si se neckala :) moram malo...

Lidija je devojaka koja veoma brzo i lepo razmislja, tako da bi ogroman doprinos ovom blogu bio neki njen komentar s vremena na vreme :)

kako odoleti, a?

Lidija said...

mozemo da se zahebavamo s tim, al meni nesto nije, i pre bih rekla da mi drago sto te poznajem uopste :)
a doci ce nam i spajsi uskoro a ako ne, nema frke, napravicu opet zur :)
a za ono na kraju, bice da si me s nekim pomesao jer.. pravih se rijeci uvijek kasno sjetim ;)

Arsa said...

jos par godina upoznavanja i sve ce leci na svoje :)

sto se tice zura, sada je na mene red!

~ dirty danny ~ said...

Dugo me nije bilo, morala sam da spremam ispit :( Arsice, dala sam organizaciju, imam jos samo proklete investicije!

Moram i ja da kazem nesto, posto Arsu znam 10-ak godina. Ne vidjamo se cesto, ali dovoljno da znam kakav je covek. "Krik" devojka vise nikad nece naci takvog decka, a ako nije svesna toga, onda nema i mozak i sise, vec samo sise.

Arsa said...

Bravo Dano!!!
Za ispit, naravno.
Mada se slazem i za ovo drugo, ali ne smem javno da kazem :)

i da zaokruglim celu temu grafitom preko puta njene bivse zgrade:

Snoopy, rest in peices!!!

"obrati paznju na poslednju star"

p.s. nisam ja piso, neko me preduhitrio :)

poslednji put said...

Da,

Ona nikada vise nece naci decka koji je sa njom zbog: 1) manjka samopouzdanja , 2) da bi otisao u inostranstvo i 3) da bi izbegao vojsku (vidi arsin komentar 26/1/07 17:45 cetvrti pasus)– toliko mozga valjda ima!

A kad je Arsa vec 10 godina bio tako strava decko, pa sta onda ti cekas, Dano? Ili je, Ivane, opet rec o ‘veselko’ situaciji?

Isto tako, procitaj, Ivane, ponovo sve svoje komentare ovde pa razmisli malo o onom NIKAD is komentara 26/1/07 17:45.

A da, hvala na obavestenju o uzasima bivse veze. Nisam znala, pa sam do sada besomucno lagala nevine ljude o velikoj ljubavi sa specijalnim momkom, ali smo se zbog nesrecnih okolnosti rastavili. Sada mnogo bolje znam sta da kazem, tj. da zaboravim i vise nikad ne spominjem.

Ja vas vize ne bih zadrzavala.

Vasa,

In peaces.

slavoljub said...

bambuca, majo!
:-)

~ dirty danny ~ said...

Naljutili smo Maju

Lidija said...

E bre ovo je otislo predaleko. Kasnim s komentarom tako da sumnjam da ce osim Arse ovo iko procitati, a i sto bi. Pitala sam se cemu blog ako se prica o licnim stvarima... O gluvim telefonima da ne govorim... Sad su povredjene emocije na obe strane, i njemu i njoj... Mislim da Arso nisi u pravu u vise stvari, sve zavisi samo od nas samih, onaj drugi ne treba da se posmatra kao "kriv", o detaljima ako nekad bude prilike... Zapravo, ima jos puno stvari da se nauci, o sebi i kroz sebe o drugima... Samo treba paziti, reci nisu za bacanje, ne treba ih trositi olako... znas kako kaze miljkovic, "ubi me prejaka rec" a sve ti ovo pisem jer si mi drag i mislim da nisi zlonameran vec samo malkice ne-znam-kako-da-kazem.. nezreo ili sta vec... neiskusan.. nemam pojma... :)