23.1.07

Portfolio #4

Grčka! Prepoznajte cicu sa prve slike :)




8 comments:

~ dirty danny ~ said...

kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss

Arsa said...

Pozeračice moja, napravicemo čudo!

:)

Andjelija said...

ni ja nigde ne idem bez pederushe :)
kazu ovi fashionistas da je to najgori dodatak ali meni brate najprakticniji.imam dve tasne ukupno (ne racunam onu za skolu), jedne se ni ne secam kako izgleda, a drugu sam kupila skoro u sarenim neznim nekim bojama od prevrnuto koze je...nova novcijata (verovatno pre godinu dana sam je kupila)...
novcanik uvek nosim u jaknama ili samo vozacku i karticu u pantalonama, a leti u pederusi da moze lepo da mi stane sve a da ne moram da imam nista na rukama.
toliko od dame :D

~ dirty danny ~ said...

Andjelija mi se sve vise svidja :)

To je fotka iz 1997.god., ali pederusa zaista jeste najprakticnija, na putovanjima ubacis pasos, parice i ne ramisljas da li ce neko da te odzepari.

I sad, kad kupim neku malu torbu, sve imaju dodatak da se stave i oko struka...

~ dirty danny ~ said...

Bitan detalj na slici i razlog zbog koga je i zabelezen momenat, je srce na kori drveta!

Andjelija said...

da nisi rekla za to srce ja ga ne bih ni primetila....pa mogla si da uperis prstom u njega da ga vidimo :)

inace nista ne smem da nosim u rukama jer izgubim. jednostavno otvorim ruke i ispustim.
jednom davno kada sam tek dosla u ameriku radila sam za tip....otprilike sam skupila oko 120$ tipa za tu noc...decko me je cekao ispred hotela. od hodnika do izlaza ja sam izgubila tih 120$!
uvek uvek uvek izgubim pare ili bilo sta sto imam u rukama. kako to ne osetim samo to mi nije jasno!!! popizdim od toga.

Arsa said...

danny naletela na srce koje ne može da slomi :)

~ dirty danny ~ said...

heheheh! simpa