11.1.07

Ponosan na sramotu

Ko o čemu, baba o uštipcima!

Tešim sebe da su svi muškarci isti po pitanju sexualne opterećenosti. Uplašim se sam sebe više puta u toku dana, ali misao da tamo negde postoje neki poput mene mi daje mira :)

Kao što ste već do sada mogli zaključiti ja sam veoma skroman momak. Ne tražim mnogo. Zli jezici bi sad dodali da i ne dajem baš mnogo, ali neka im. Uvek je za moju sexualnu satisfakciju postojao izvestan minimum od kojega se nisam nikad udaljavao. Znao sam da budem mesecima solista koji čeka pravu priliku pre no što bi srljao u međuspolne odnose. Izgovor, hm... Znači, kad naletim na simpatiju, sama njena pojava igra veliku ulogu kod mojih "emocija". Kod mene sve kreće prvo od fizičkog. Retke su izuzetkinje, koje su me kupile pričom, a tek kasnije izgledom. Mogu da trabunjam, uz nadu da se ovde neće prepoznati :)

Posle tog prvog poljupca kreće neko privatavanje, pipkanje, istraživanje. Jebe me činjenica da sam prestao da izlazim i muvam ribe pre 6-7 godina kad su još bile u čednim godinama. Uglavnom sam jurio vršnjakinje, čisto da znamo o kojim generacijama je reč. Ostala mi je nekako urezana šema: prvi poljubac, nedelju dana ne diram sisu (mmm), a sex posle dve nedelje. To je neki ritam koji je fino funkcionisao tada. Možda sam jednostavno samo naletao na te "fine". Ili sam ja previše "fini". Uh, uopšte mi se ne sviđa što mi ovo pada na pamet...

Danas sam skapirao da će se svaka uspaničiti ako je ne napadam odmah. Kako bre? Mislim super je to, ali ja se još ne snalazim sasvim. Eto, duga veza mu dođe kao neka vrsta robije. Ispadneš iz fazona, pa se snalazi kako umeš na slobodi. Kako beše ono sa dugogodišnjim robijašima? Stalno ih nešto vuče natrag :) Taman kada uđem u fazon, eto opet lanci...

Bio to deseti poljubac, stoti il' hiljaditi, mene radi kao prvi. Uvek erekcija kao da je prvi put. Kolega hoće da poludi. Čak i kad u glavi odlučim da je momenat apsolutno romantičan, emotivno nadahnut i da nije mesto znojavim radnjama, eto njega dosadnog! Mr. Hyde! Pretpostavljam da je vama curicama neprijatno da osetite prisutstvo trećeg lica u prvim provedenim trenucima sa novim dečkom.

Jedino rešenje koje sam mogao da smislim jeste upotreba extra uskih gaća! Znači neke ćega koje će držati stvar pod kontrolom. Vakum ćega! Nema vazduha, nema ni vatre :) Sećam se kompleta slip gaćica koje sam nosio isključivo za prve sastanke. Bile su to one slip varijanta. Kakav je to samo smor bio za mene koji sam otkrio blagodeti bokserica još u ranim tinejdžerskim danima.

Šta je tu je! Problem je bio delimično otklonjen. Kontakti sa miljenom nisu odavali nemire donjeg doma. Misija ispunjena. Posle uvek saznam da to odmah provalite i da na to gledate kao na kompliment. Hvala vam! :) Međutim, na samom početku, nije mi svejedno. Pa stvarno, ostavljam tu neki utisak, obećavam kule i gradove, kucim se i macim, izigravam čas zver čas veštog latina... Samo mi još fali Ahilovo koplje koje ranjava i leči.

Te slip ćegice sam odavno presrastao. Prošlog rođendana sam dobio jedan par koje su spadale u tu vakum kategoriju. Hvala ti Vaso! Čak na prednjem delu imaju nacrtan lenjir. Naravno, sa premalo podeljaka za moje potrebe :)

Moja pokvarena mašta i prljave strasti od tada ordiniraju bez brige!

19 comments:

Andjelija said...

meni nije jasno ko se vise folira...da li muskarci sto kao se prave dzentlmeni pa nece odma' da se private sise, ili pa ribe koje se sastro neckaju...sta ima da se razmislja, sve je jasno u prvih pet minuta.
a i dobro je sto zene nemaju kitu, verujem da bi nam bile tvrde skoro non stop.

Arsa said...

:)
To grome!

Sta je usotalom poenta tog neckanja? Kao raspricacu selom da mi je dala odmah, da me je zaskocila cim smo se upoznali.

Krije neiskustvo? Pa kakva je razlika dal cu da pobegnem sad ili za par dana ako mi to smeta?

Kakvu glupost ja treba da zakljucim iz tog njenog stisnutog ponasanja?

Evo skoro, izvinjavao sam se x puta ako sam bio napadan, da bi mi ona x puta rekla "ma nisi" i opet nastavila da se prenemaze.

Nikad se nisam lozio na sankcije...

Andjelija said...

ja sam imala problem sa tipovima upravo oko toga.
prvo obicno mi je odmah jasno sta hocu sa njim.
jednom me najbolja drugarica naterala da izadjem sa drugom njenog decka. cim sam se rukovala sa njim (imala sam taj fetish da se rukujem prvo) dve minute nije proslo, ja sam morala njemu da kazem da nema nista od nas, nego ajmo na kafu da blejimo ako hoce.
on je danima bio sokiran.
isto tako, tog decka, moju prvu ljubav, 5 dana sam dala fore da se smuvamo (jer posle 5 mi je jasno da nema sanse da mu se svidjam)...4 dana je trebalo i odmah sam mu rekla da je on my first love and I am ready to die for him.
onda mi je jedan izronio dok sam plutala dusekom po bokokotrskom zalivu, zaspala stoka, i dosao princ da me spasava. tu istu noc odmah sam ga zaskocila, mada sam to jos znala dok me vukao na obali...imao je dobre proporcijalne misice.
prema tome, sve je u stvari u samopouzdanju. oces ili neces...nisam neki romantik da mozes na cvece da me kupis, ali na neki sladak suprise tipa skakanja po krevetu, jurcanja po kuci ili cesljanja mi kose posle kupanja...jao brate to je to! kraj.

Andjelija said...

zaboravih meni je najvazniji taj konkretan odnos izmedju mene i tipa.
sad da se tu natezemo,gubimo vreme na foliranje....ma ajde...
nista lepse nema kada dvoje spavaju goli zajedno zagrljeni. meni se to ponekad desi, majke mi vise nista mi se ne trazi od zivota. savrseno ispunjenje svega je tom trenutku. sve ostalo postaje nevazno.

probaj.

Arsa said...

VRH!
"savrseno ispunjenje svega je tom trenutku."

ubode me opet!!! :)

koliko ja volim da maltretiram za taj fetis. sva sreca pa se i one navuku brzo.

cak i na kratko, kad mi dodje devojka, ja je zamolim da samo tako lezimo goli, grlimo se i pricamo. ne mora uopste da padne sex.

nocu me neki put probudi njeno okretanje. moja ruka, noga na njenom telu. stomak uz ledja. ukrstene noge. komunikacija prsticima. njena glava na mom stomaku, ledjima. osetim da mi je ruka na njenim grudima. promuljam samo malo prstima i pozdravim se sa njima. ruka mi spustena na njena ledja, butine, medju nogama. njen dah osetim na svom vratu, a kosom mi pokriva lice i ramena.

zatvaram oci i nastavljam da spavam. topim se. kraj.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jos sam na poslu :(

Andjelija said...

umri :))

Andjelija said...

kazi onom slavoljubu tamo da otkaci restriction ko moze da ostavlja postove...jer ne mogu da mu posaljem pesmicu, morala sam preko mejla sto je ostavio.

slavoljub said...

mislim da devojke kapiraju da je preskakanje nekih delova upoznavanja kao preskakanje prepona: cesce moraju da se sire noge :-)
meni se svidja da dobijem i odmah, ali ako ume lepo da ne da, to je jos lepse
(a)ko razume, on(a) i ume :-)

Andjelija said...

slavoljube koji je tvoj problem?
mali ti? nedostatak samopouzdanja?

pa cekaj da li bi bio sa tebi izuzetno dragom osobom losom u seksu? i zasto se na kraju krajeva te stvari uslovljavaju?
treba da glumim i foliram se kako bi neko o meni mislio bolje? ..a ja sam btw, zivo zlato...bolje od vrdzina i whores zajedno.
preskakanje prepona?! covece, ako imas mozga znas tu osobu u prvoj minuti od upoznavanja. nasi instikti ne lazu.

Andjelija said...

ta idealizacija, mastanje, sanjarenje, nazovimo predigra (koja ne moze nikom normalnom dugo da traje jer smo ljudi sa potrebama) je crta onih koji se plase da se sve to realizuje u stvarnosti (sto zbog toga da se oni ne razocaraju, sto da oni ne razocaraju druge).

sve to mozes da radis i dok si sa osobom ti dragom...i mnogo vise :)

Arsa said...

jeste, mali mu je :)

Andjelija said...

znala sam cim nece odma' da se da :D

slavoljub said...

kako, bre, sa mnom uvek dodjete do mog kurca
(vidi prethodne strane)
:-)
e svasta
je l treba da zakacim foto da se uverite da gresite?
posebno pitam tebe, arso, idiote :-)

slatki ste :-)

slavoljub said...

andjelija
evo opklade:

ako si ti lepa i meni je mali

Arsa said...

Alo bre!
Ovo je moj blog i ako neciji qrac ne treba da se vadi iz ustiju onda je to moj.

Dosta vise :)

Posalji jos samo tu sliku i zavrsili smo :)

slavoljub said...

"ako ne mislis kao ja
ili su psihicki ili fizicki retardiran"
ako nesto ne volim onda je to ta radikalska logika

obecavam, necu vise o ovome reci ni rec

Arsa said...

predizborni recnik :)

ne namecemo svoja misljenja vec samo provociramo kako bi nam uz argumentaciju pojasnio svoja i samim tim postao siguriniji u njih!

:)

Andjelija said...

bolje da ne ulazi dublje...uuuu


argumentaciju,

izvrsice harakiri :)

Arsa said...

sinoc zaboravih u zurbi da navucem moje magicne vakumuše!

uh kako je bilo zajebano :)