29.1.07

Ne zajebavaj se sa starosedeocima

From: [cica@gistro-shatro-net]
Sent: den 18 januari 2007 14:05
To: [Ja@gistro-shatro-net]

"Ne samo da su se potrovali već završili i u bolnici, mater im izbegličku! Ja sam, im malo samo poprašila, a ovi ovi u hitnoj im jebali kevu:) Vodili ih na ispiranje stomaka zbog prevelike doze alkohola (pretpostavka), pa im dali još malo nekog čarobnog napitka da ih protera.... Mislim i meni bilo muka, samo kad su mi rekli šta im napraviše. Dvoje su pušteni kući. Moji iz hitne cepaju viski, a ko jadan bude došao sa sličnim simptonima: najebao je! Ovaj doca je opaljen. Bosanac, a još i mrzi izbeglice :) Javim ti se..."

Objašnjenje: nedeljama nepoznati počinioci vrše noćne berbe u Cicinom stakleniku. Poslednja berba je izvršena nakon redovnog prskanja povrća i došla im je glave, da ne kažem dupeta. Pajtosi iz hitne su zamoljeni da je obaveste ukoliko se pojavi neko sa simptomima trovanja. Malo su samoinicijativno bili i kreativni u celoj priči... Otišla je tamo i pitala komšije da li su dobro.

Objašnjenje 2:

Koliko li se samo priča krije iza ovog nazovi izveštaja!?

9 comments:

Arsa said...

Nisam hteo da izbacim ovo "izbeglice" zbog autentičnosti. Nemam ništa protiv istih. Ljude delim na dobre i na đubrad.

Bes, doktori, drzava, lenjost, drskost, siromastvo, ideja, suludost, solidarnost, krađa, srbija, bedak...

Andjelija said...

izvini, mnogo me kopka sta cica to ima tako primamljivo u stakleniku?

Arsa said...

Pa gledaj sliku Andjo!
Šta jede mornar Popaj?

potrovali se da bi uštedeli 2 eura.
suludo, a?

Andjelija said...

svakakvih ludaka ima.

slavoljub said...

znam ja
marihuana!

Arsa said...

vidi stvarno!

navukao Peru zderu na zamotavsice, dobija ih na vreesiju i ponedeljkom vraca dug. klasik dzanki.
Oliva mu je lepa samo kad se uradi.
Badza ga juri kao diler konkurenat!

zeleno...

slavoljub said...

brate, je l tu ima neko ko nije prekrsio zakon?

Andjelija said...

brate ljudi ovde organic spanac i do pet dolara po kile.

Arsa said...

Mislis da beru ovde, pa izvoze tu kod vas? Moguce!

sve je to po zakonu moj cvrle!
Znas i sam za reci ministra od pre par dana: "...ljudi mnogo kradete, da kraduckate po malo pa da tolerisem."

A spanac nije radioaktivan... on je malo radioaktivan :)