12.1.07

Lud ko kolega... uh ovaj, struja

"Da li će da se nešto uradi povodom problema statičkog elektriciteta; Problem postaje sve veći i nepodnošljiviji, možda to nije izraženo toliko u tvojoj kancelariji, ali kod nas struja drma nonstop kad god bilo ko dotakne bilo šta metalno."

Pismo upozorenja upućeno glavnom i odgovornom uredniku naše male poslovne mašinerije. Pošiljaoc je sindikalni predstavnik kolektiva, a ime mu neću pominjati iz bezbednosnih razloga :)

Negde od Oktobra meseca traje naša agonija za koju pomenuti čelnik nema razumevanja. Situacija je ozbiljna. Sama ulazna vrata nam požele dobrodošlicu svakoga jutra. Ja sam prestao da palim svetla u hodniku kako bih uživao u prizoru male munjice koja me opiči kako se latim kvake. svaki sto ima aluminijumsku lajsnu koja nas opici bez upozorenja. Zanimljivo je da drmaju samo tuđi stolovi. Valjda smo se s našim izjednačili po nadrkanosti elektrona. Odlican zaštitni mehanizam.

Prozori piče ko ludi. Izgubili smo želju za svežim vazduhom. Kao u logoru, samo priđemo staklu i čežnjivo gledamo u dvorište. Slučajni ili namerni međusobni kontakti zaposlenih, da ne kažem dodiri, stvaraju stereo jauk sa obaveznom zdravicom "u pičku lepu materinu!".

Najveći trip su IVICE ZIDOVA, jerbo su korištene gipsane ploče koje se na tim spojevima ojačavaju metalnim lajsnama kako gips ne bi najebavao.

Tražio se jedne nedelje jonizator i jedva ga nađosmo po oglasima, ali.... Uzdrmao bi nam budžet zasigurno, a mi izgleda nismo spremni da se odreknemo sokića, voća, sladoleda, opijata i alkohola.

Počinjem da sumnjam da nam je smisleno instalirana ta "slobodna struja". Poznata mi je u medicini elektro terapija za razne boljke. Poboljšava cirkulaciju, eliminiše bakterije, podstiče regeneraciju, održava nas budnim i skoncentrisanim, povećava nam prag izdržljivosti i samim tim povećava mogućnost prekovremenog rada.

Za sada bez dobrog rešenja. Jedino što smo naučili, kao dresirani majmuni, jeste da sve metalno dodirnemo prvo laktom! Tako manje boli. Pre neki dan smo se smejali kako svi do jednog i van posla, pomenutom metodom, pristupamo kvakama! Smej od muke.

Šta je problem? Samo nagađamo. Dvadesetak kompova koji rade bez prestanka već 7-8 meseci. Zatim sintetički tapison površine 80-ak metara kvadratnih. Po meni su u pitanju loše instalacije ili oštećenje neke od žica prilikom bušenja zidova. Bez obzira što je fensi zgrada, majstori su i dalje domaći, a ko je imao posla s njima zna o čemu govorim.

Samo je pitanje dana kada nam osvetljenje više neće trebati. Svako će od nas zasijati u mraku i obasjavati svoj radni prostor!

zzzz

22 comments:

m1k4 said...

SAMO UJEDINJENI, UDRUŽENI U SINDIKAT, MI ĆEMO POBEDITI.
ODUPREĆEMO SE I POBEDIĆEMO !

Odličan tekst (kao i većina na blogu), uz koji dajem klasičan sprski komentar:

Da nije tužno, bilo bi smešno.

U svakom slučaju, pošto sam skeptičan oko razvoja situacije, sledeće nedelje pokrećem peticiju na internom wiki-ju našeg preduzetja, pa bih da te zamolim za dopust da linkujem ovaj artikal.

Arsa said...

samo ako ja mogu da linkujem tvoj :)

"u can always ride on mine"

Andjelija said...

tepih je problem.

Anonymous said...

treba ga skloniti ili zameniti

Andjelija said...

treba vam staviti parket ili linoleum, ili ne znam kako se kod nas zove ali lici na parket a nije parket...ovde se zove laminated floors.

Arsa said...

Jos jedna srpska rec koja se koristi u svetskim razmerama!

Laminated floor = Laminat :)

znaci polako se blizi kraj mojoj bosonogosti na radnom mestu...

P.S.
Kao fora zaboravlja language, jer proslo je vec toliko years van rodne grude :)))

Andjelija said...

a kad smo imali mi laminat?!
imali smo parket i linoleum koliko se ja secam.

chuti, chuti, do pre dve godine sam na pragu bila da zaboravim da pricam srpski..gadno to krenes da pricas pa ne mozes da se setis rechi...da popizdim! a onda se bacila na internet intezivno...sada zaboravljam engleski :))

Andjelija said...

moj prvi posao u zivotu je bio u jednoj firmi sto je uvozila racunare.
svi smo imali racunare, ali ja kako sednem tako padne sistem u celoj firmi.
gazda firme je profesor (vanredni) astronomije bio .... svaler...i onda mi je doneo neku kutiju koju sam morala sa sobom da nosim kada sednem za racunar. ta kutija je sprecava padanje sistema.
glupaca, nisam znala da moze u svakom trenutku da pogleda sta radimo na racunaru, pa me je tako uvatio jednom da igram igrice....
ali isto sam i slucajno upala u njegov bankovni racun. nikada vece razorogacene oci nisam videla.
za malo da me proglasi spijunom. l

Andjelija said...

arso a jel ti dobijas neke pare od ovog bloga?
sto ti tamo pise koliko ti je worth?

Arsa said...

to mije m1k4 prodao fazon. nisam ulayio u detalje, ali cena govori koliko vredim na trzistu. koliko sam primamljiv za reklame i tako to...

ti si duplo skuplja od mene!
znas pos'o...

:)

Andjelija said...

kako to kada je vracam onaj counter non-stop :)

Arsa said...

mislim da je ovo dole presudno :

ti
* Industry: Arts
* Location: United States

ja
* Industry: Engineering
* Location: Srbija


Inace, zanimljivo :)

Andjelija said...

ja bolje da nestavim da se ne razocaram :)

uvek mislim o sebi previse visoko...i nisko :)) ..i u sredini :) ...u zavisnosti od raspolozenja.
sta radis za vikend?

pa cekaj, ti sad imas devojku zar ne?

Arsa said...

jedva cekam da otspavam malo! od ponedeljka mi je ludo. niti jedno vece nisam legao pre 02-03h. arcim ovaj mladi organizam samo tako.

devojku? odakle si to zakljucila? iz one price o erekciji, a? :)))
napokon i meni da se digne.

samo trajne svalerke :)

ispadoh sad ja leršva na njihov racun...

slavoljub said...

znam ja!
vi imate struju jer je srbija puna struje jer je
tesla tajno poslao struju da je imamo zauvek kad svi budu propali
je l tacno?

Arsa said...

poprilicno si u pravu.
sve one restrikcije strujne su bile samo namestaljka ne bi li agresor posumnjao u to nase nasledstvo ;)

let the force be with us!

slavoljub said...

tesla najbolje zna!

Mita said...

Arso, a jel se ti i Andjelija muvate?

Andjelija said...

ne muvamo se, previse smo slicni :)

Andjelija said...

ovo je gore odgovorio arsa!



nije nego andjelija, arso!


e nije nego arsa!

Arsa said...

Ma jok Mito.

Ona jeste ona prava, ali kao što pravilo nalaže: više hiljada kilometara daleko i sa drugim tipom.

Za sada mi je dovoljno samo da znam da postoji :)

Šliht pod rednim brojem 127.

Geg Halfrunt said...

Xaxa, super! To me podseća na scenu svaki put kada izlazim iz kola:

Otvorim vrata, leva noga - asfalt, desna noga - asfalt, desna nadlaktica - metalna ivica vrata, pec, sve OK - radi šta hoćeš...