16.1.07

Hej Andjelija, vidi, ovaj, slušaj, gledaj, pazi...

Ljubavi!!!
Tu li si?

Ne mogu ti opisati koliko sam tužan danas. Sve tone...
Nisam ni slutio da će me ovako strefiti tvoja pretnja o odlasku :(
Reci mi da nisi ozbiljna!

Ne prepoznajem ovaj osećaj kod sebe. Ja tebe ne znam, a toliko mi već nedostaješ. Kakav virtuelni apsurd!

Zbog tebe se radujem večernjem paljenju kompa pred spavanje, kao i jutarnjem uz kaficu, kad dođem na posao. Koliko su me pre par minuta samo obradovale poruke u Inboxu, koje mi govore da si mi ostavila 3 komentara na neki od post-ova.

Nemoj nestati!
Svi ovde uživamo u tvojim pričama i komentarima. Stalno me pitaju "ko je ona grom riba sa onakvim komentarima?"

Koliko sam se samo pogubio, a ti izgleda samo testiraš moju ljubav :)

Ne idi, ne daj se...

P.S.
Okačiću svoju golišavu sliku ako ostaneš!


*objašnjenje: htela Andja da se povuče iz blognog života.

8 comments:

Andjelija said...

stvarno?!

nisam znala da vam sinjor bas tako prijatno ...lepo sam iznenadjena :)

ajde, ajde ....dugujem ti ovo kada upadnes u krizu

sta si rekao malopre, da si tuzan? sto? :))


ali ce sad da mi se digne ...nos!!!


"grom riba" hahahahahaaaa :))))))

Andjelija said...

iju..nisam procitala u brzini tvoju zadnju recenjicu pod p.s....oces stvarno!??!?!?!?!?

zvala bih i neke drugarice ako nemas nista protiv :)

Arsa said...

obecanje je obecanje!

~ dirty danny ~ said...

E, Arso, smekeru! Nekada si meni pisao "ne, ne idi, ti mi najvise pises, volim da citam tvoje komentare"... Nekad sam bila i jedina, medju prvima, ako ne i prva koja je pisala i ti mi ovako vratis! Mogao bi i meni jedan text da posvetis, nije fer :)

~ dirty danny ~ said...

I poruka za Andjeliju:

Slazem se sa Arsom, imas odlicne komentare!

Andjelija said...

mene je vec blam sto ovo stoji tri dana da svi vide...arso kada ces da obrises?

eee dirty...mora se to shibom da bi te volelo :)

Arsa said...

uuu, boli guza. strsh!

Dano, ja kukam i molim, ne stidim se da kleknem, ali kad me jednom napustis...

Sve mi pricate da ne dramim, da se sve to sredi samo od sebe i da ce uvek naici neka druga. Da li je to pocelo da mi ulazi u glavu? :)

Inace, ne brini. Bices na Internetu, radim na tome :)

Andjo, nista se ne brise! Za par godina kad neko bude listao ovaj blog (ha, ha), videce moje patnje sa pocetka ove godine :)

~ dirty danny ~ said...

"Dano, ja kukam i molim, ne stidim se da kleknem, ali kad me jednom napustis..."

Istina je, napustila sam te na neko vreme, priznajem. :(