22.1.07

From "Snupi" [she@yugoslavia] To: "Svaba" [he@germany]

Date: Fri, 22Jun 2000 12:23:47 +0100

"Jeli, što se ti javljaš tako retko? Samo da znaš, ja sam se sinoć
vratila iz grada u pola šest. Pa se ti i dalje ne javljaj! Mislila sam da sve ispite zbudžim u ovu nedelju i onda da budem slobodna, ali nalazim se na ivici nervnog sloma pa ću da ih razvučem i u sledeću nedelju. Kako bi ti rekao - opusti se, polako! Što se tebe tiče, još samo sutra mogu da ti prijavim ispite. Sastavi spisak i šalji ga što pre, jer moram da kupim prijave sutra do 15h u skriptarnici. Već sam ti kupila soda - bikarbonu, ali jebi ga, zar toga nema tu da se nađe? Mnogo si bre komplikovan. Doneću ti ja i preko sedam mora i preko sedam gora...

Želim što pre da te vidim. Naričito želim da te mirisim po dlakama. Ne mislim da te mirisim mirisom, nego svojim nosem, naravno. Zato, nemoj da te sanjam da se kupaš mirisnim kupkama kad ja treba da dođem. U obzir dolazi samo neki što manje mirisan sapun! I obavezno hoću da spavamo zajedno. Ako ne bude tako ima da se skinem gola i da stojim ispred tvog prozora celu noć. Znači, to da središ dok ja ne dođem!

Tako sam se raspisala, jer kad prestanem da ti pišem, ponovo se vraćam ovde, u ovaj posrani grad koji je, svi kažu, svake noći pun ljudi, a samo ja nikaako ne mogu da se snađem i izađem. Nikada u životu nisam bila u ovolikoj frci da izađem među ljude i samo tako da budem tu, da slušam muziku, igram, pevam. Stalno čitam onaj tvoj poslednji mail. Super mi je. Brojim dane kad ću te videti! Ne peri se! Ne gledaj, ne pipaj i ne misli o drugim devojkama! Ponovo sam sanjala ono što ti voliš kad sanjam.

Jedva čekam da dođem kod tebe!
Jedva čekam da dođem kod tebe!
Jedva čekam da dođem kod tebe!
Jedva čekam da dođem kod tebe!"

14 comments:

Andjelija said...

ne diramo ga sestro samo je tvoj :)
ali mozemo da mu kazemo i ukazemo :)
trazi co'ek paznju a mi smo zaludni/e ko i on.

no hard feelings hon, samo je tvoj i ovo malo sto nama da nash.

slavoljub said...

e moj arso...
je l si to resio da se roknes?
kad bih samo mogao da napisem onaj glas koji si ispustio kad sam te pitao da li je jos uvek volis ...
:-)
(za ostale, taj glas mozete proizvesti ako vas neko iz zaleta zabode zidanusom u grudi :-))
otvaraj prozore i luftiraj svakodnevno (sorry majo, ali mrtva si kokosko :-))

Andjelija said...

znate vi da meni moj decko nikad nije rekao da me voli?
jel to normalno?
ali zato kada god prodjem pored njega on me shlepne po dupetu i kaze 'kolika ti guzichetina' ...meni to dodje isto ko da mi kaze da me voli.
jeste da mi je guz'ca crvena malo ali svaka ljubav boli.

Arsa said...

Pokazuje na sebi svojstven nacin. Reci mu da bi ti prijalo s vremena na vreme da cujes te reci i trebalo bi da te iznenadi ako je fini :)

Andjelija said...

arso nemoj da si ozbiljan tako...danas si ti zvezda...pusti mene sta baljezgam :)

Arsa said...

e moj slavoljubu...

taj krik mi ne izlazi iz glave danima! kako smo se samo zesce ismejali nakon istog :) kako objasniti svima sto su nas bledo gledali?

kao tresnjica na to moje stanje bio je komentar moje ljube sa Severa, prekjuce dok mi je listala fotke i naletela na doticnu:
-"Jel provaljujes koliko smo slicne. Cak i mladez iznad usne..."
Pogubljen sam je pogledao i ona veoma mudro promeni temu.

za ostale, Snupi je odavno shvatila da ja nisam "dobitna kombinacija".

Ovaj mail mi je drag iz jedinog razloga što me podseća na taj divni osećaj kad si tako željen!

Andjelija said...

pa jes prezalio doticnu ili ne?

[ovaj arsa ko da je iz spanskih serija :)) ]

Arsa said...

Morace Slavoljub jos malo da opise taj krik, da bi nam svima bilo jasnije :)))

slavoljub said...

krik...
nije to bio krik
uzdah...
nije to bio uzdah
jauk...
nije to bio jauk
to je...
(da izvinete na poređenjima)
kao kad cigančetu šamarom istreseš i sline
kao kad neće da te puste u klub
kao kad bereš višnje, a voda ti se sliva niz podlaktice
kao kad provališ da su te pokrali na kasi
to je stanje u kome možeš orah da slomiš grlom
užas, a želja
neću, a ne dam
idem, a čekam
nema slova za taj glas, pošto on pripada svim jezicima
ma
dosta zezanja!
arso, vataj se za stolicu
ostali slušajte:
to je onaj glas koji je ispustio adam kad mu je bog iščupao rebro i napravio evu

Arsa said...

amin...

Arsa said...

zamisli u kom je kurcu lik koga je tek ostavila trenutno obradjivana cica sa tvog bloga!

mene biste se secali sa slika i mahnuli u desno pri izlasku iz beograda dok idete kolima na more...

mrzim te!

:)

Arsa said...

niko ne provaljuje link sto slika ima...

:)

~ dirty danny ~ said...

Evo, ja provalila link! Cudo si ti Arso, sve uklopis, svaka slika, naslov, boldovane reci, sve ima smisla!

Arsa said...

Jes' videla, a?
Sve bre poveyano k'o u Dinastiji :)