19.1.07

Autoportret

U fazi otkrivanja svojih talenata malo sam se mlatio i sa fotoaparatom. Nisam se nešto bitno dokazao. Par zanimljivih ukradenih momenata, što od prirode i oblikovanog kamenja, što od prijatelja, i to je sve. Koliko sam samo ideja imao. Skoro sam naleteo na jednu knjižicu gde sam ih beležio. Kratak opis i skica! Blejahu to prvi dani studija, puno entuzijazma, ali i lufta u novčaniku, a umetnost skupa zajebancija.

Još me nisu zarazile digitalne spravice. Nema tu šmeka za mene, a i snimci su previše realni :)

Uglavnom sam pucao na sve oko mene. Dosta slika imam sa prozora svojih soba. Dok sam učio, jelte... Prirode i ljudi ponajviše. Ima i ženske :) Samo su one na svu sreću sa ove strane prozora. Drugar Mlađa je jedne nove godine prodavao te fotke u Knezu uz novogodišnje razglednice. Ko zna koliko toplina porodičnih domova krasim :) Vrhunac karijere mi je bilo slanje par fotki francuskom časopisu Photo i nakon toga izlazak u istom. Doduše, samo ime na spisku učesnika! Moša :)

Naslovna fotka ima svoju malu priču. Tijana i Miljka me čekaju na Adi, a ja se pre tuširanja pogledao u ogledalo i odlučio da zabeležim momenat i zahvalim svom zmijskom telu što je uz mene. S obzirom da je u aparatu ostao samo jedan snimak, sve je trebalo prethodno detaljno isplanirati. Potrošio sam oko sat vremena na ovu glupost. Sećam se da sam je i poklonio Sekuli za rođendan posle par nedelja. Mogao sam i nekom sa većim sisama doduše, ali takve su navraćale kod njega pa je to i bio dobar marketinški potez. Serem... Možda je ima i još neko.

Eto moje slike obećane.
Rekoh da ubacim neku žvaku u pozadinu da ne bude previše jeftino i droljasto :)

12 comments:

Andjelija said...

ostadoh bez teksta!

:)

kakav si lik arso :)) ...svaka cast na ideji i pozi..obzirom da si imao samo jedan shot!!!

ostadoh bez teksta jer nisam navikla da je tip tako otvoren i sto na um to na drum...ja sve nesto moljakam ove moje devojke (decka i jednog druga) pa ispadnem veci muskarac od njih.
svidja mi se tvoja smelost, sigurnost, nema toga vise medju muskima. sjebale ih feministkinje motherfuckers!

Arsa said...

necu spavati za vikend posle ovog komentara!

odoh na bazen da se ladnem :)

prijatan vikend zelim!

mjuza za opustanje:
Koop (Koop island 2006)

slavoljub said...

:-)
pada mi na pamet johnny

"...a zvali su je krvava meri
nikom nije dala olako
voljela je dlakave zvijeri
gonila ih strasno dan i noć..."

Anonymous said...

A jel bi voleo ti da na internetu nadjes ovakvu sliku tvoje mame ili tate?

Al kad moze Madonna, valjda mozes i ti!

:)

slavoljub said...

ovo je neki roditelj napisao (la)
:-)
mladi

Arsa said...

koji je u medjivremenu i "naleteo" na elektronsku formu svojih roditelja :)

Tijana said...

Dakle :)
Nisi kasnio SAMO sat vremena, ali to sam ti odavno oprostila... i to samo zato sto sam u medjuvremenu i ja postala ponosni vlasnik jednog primerka ovog dela :)
Drago mi je sto je konacno MOJA omiljena TVOJA slika posala dostupna siroj javnosti!

~ dirty danny ~ said...

Ludilo!

Ja se pre dve godine slikala na Adi Bojani bez kostima, ali tako da se nista ne vidi. Slike ispale fantasticno, ja sva ponosna pokazala drugaricama, a one mi rekle da sam nemoralna. Sad mi je lakse kad vidim da i ti volis da se igras.

Nego, ta fotka za francuski magazin, da li je to ona iz Grcke, sa Micom? Daj da vidimo te najbolje slike.

Jelena said...

Htedoh da prokomentarišem, ali je Tijana već sve rekla. Mada je moje skromno mišljenje da ova slika treba da krasi naslovne stranice časopisa za žene širom Srbije, a možda i EU.

Arsa said...

mislim da je sledeci korak da mi osnujete klub obozavateljki i lobirate medije gde izlaze liste najpozeljnijih nezenja!

:)

sjajni ste. mozda me ohrabrite pa dobijete jos nesto iz kolekcije...

slavoljub said...

evo predloga:
sad arso ista takva poza samo bez i jedne dlačice na sebi
:-)
mislim da bi to bilo to

Arsa said...

ma sledeca je bez aparata :)