19.12.06

One pre drugih pahulje

Što bismo pre x godina rekli, čak i sastav napisali, eto nama "prvi sneg" ili "dođe zima i u naše krajeve", "pršti, pršti bela staza...", "zima, zima, e pa šta je..." itd. Nekako su ovi predstojeći praznici mnogo lepši kad je sve belo. Možda zato što nam je ovaj grad toliko siv i ružan da mu je dovoljno samo jedno krečenje, pa makar i privremeno. Bilo bi fino kao u onim snežnim gradovima u Skandinaviji, odsečenim od sveta, da se i kod nas svaka kuća / zgrada, farba u neku drugu drečavu boju! Šerpa crveno, šerpa zeleno, plavo, žuto...

Ustao sam posle 6-7 snooze-ova. Na kraju sam ugasio telefon i leškario još malo. Imam utisak da još nije ni svanulo, a došlo vreme da se radujem poslu. Kad sam bacio pogled na dvorište i video sneg odmah sam se "obradovao". U momentu sam poželeo da se vratim natrag u krevet. Za divno čudo stigao sam na posao u rekordnom roku! Sugrađani su se ili poplašili vožnje po kijametu ili su našli još alternativnije puteve ka matici.

Sećam se još na početku studija da je par godina sneg počeo da pada u kasno popodne i da je već oko ponoći sve bilo zavejano. Kako odoleti? Uživao sam da prvi prođem krajem i slušam škripu istog pod stopalima. Obično je do tada već prestao sa padanjem, a svetlost uličnih svetiljki mu još više pojačava sjaj. Valjda ću večeras imati priliku za taj svoj mali ritual. Makar u pripitom stanju u povratku sa neke od slava koje me čekaju.

Radim u stambenoj zgradi i imam pogled na prozore i terase komšijske. Ne izlazi niko, spuštene roletne, navučene zavese. Nema svetala. Ne izlaze žene ni veš da pokupe. Toliko lenjosti s kojom moram izaći na kraj.

Na poslu se polako okuplja ekipa. Svako sa svojom pričom. Flore došao pre 8h i smara se bez nas ostalih uz dilemu da li se danas radi. Zi Zi ušetao odmah za mnom. Mika provaljuje nove munje u Skype-u. Stojko još nadrkan što je juče bušio gume vozilu NN lica, jer ga drži blokiranog na parkingu od vikenda. Ivane još nema, mora da je u banci haos. Mita i njegova procedura kako počinje dan. Dolazi do stola, ostavlja ranac, odlazi da okači jaknu, vraća se i seda kako bi izuo cipele i obuo papuče. Odnosi ih u šok sobu. Loguje se i odlazi da pravi kafu. Andrija uz pozdrav seda za računar i još polu pospan počinje sa radom. Joca dolazi malo ranije no inače i zatiče nas par. Čudno i njemu što nas je tako malo. Vlajko javlja da se malo zaneo noćas i da ga ne čekamo. Juče smo ga Mita i ja razbili u COD2 pa ga blam na oči da nam dolazi. Već udubljen u današnji zadatak primećujem da je gospodin Jović prošao pored nas pre par sekundi, javio se i uhvatio krivinu ka svom mestu. Još jedno okasnelo zdravo sa naše strane. Kompjuteraši. Eto i Škipe, nasmejan od ranog jutra i sa večitom brigom da li je opet poslednji došao :) Ostalih nema. Slave ili pomažu domaćinima u tome.

Joca pali komp, Winamp počinje da svira i na opšte odobrenje ostavlja pesmu da svi čujemo. Pojačava. Sneg sipi, a mi "kao" skoncetrisani na šarene laže ispred sebe pevušimo uz Džonija.

dijete u noći
kao ti i ja
stranac u prolazu
kao ti i ja
svijeće na granici
tone u san

žena u krevetu
kao ti i ja
dodir usana
oznojena tijela
daleko od ljubavi
kao ti i ja

jutro na obali
kao ti i ja
napušteni brodovi
plivaju lijeno
rastočene olupine
kao ti i ja


10 comments:

Andjelija said...

kod tebe peder bal u ofisu?

hmmm...lep je sneg, lepo ti tvoj putopis kao sam tamo.

Arsa said...

Pazi kad sam bas hteo da dodam to PEDERBAL u tekstu, ali samo da procitam ovaj jedan usamljeni komentar :)

Kako sad to da uradim :)

Imamo Ivanu, nemoj tako. Devojka grom koja vredi ka deset drugih :)

Tuzna je sudba nas kompjuterasa :)

Andjelija said...

cujem se sa mojom mamilic (mama) juce, koja inace zivi u vegasu....i kaze da su deca izasla napolje da se igraju, pipaju sneg prsticima posto vecina njih prvi put vidi sneg u zivotu.
da, da, pao sneg u las vegasu beleive it or not.

pozdravi ivanu i kazi joj da joj zavidim na takvom grupnjaku...sto jes jes u centru je paznje UVEK :)))

Arsa said...

Secam se ja jedne godine kad je pao sneg u Puli (Istra). Sace belogradjani da vi pokazu kako se grudva i snesko cini :) Bio sam glavni baja!

Pozdravljena Ivana grom!

Imala je konkurenciju do pre par nedelja, ali smo je najurili. Ruzno sad da ogovaram, ali dosadilo joj po ceo dan da testira Skype i Internet Explorer :) Uvredila se sto sam je jednom prilikom pitao zasto li joj je posao toliko smesan. Kad god prodjem il bacim pogled ona nasmejana kucka...

Bas sam zloca :)

Arsa said...

Zasto idioti sirom grada kada ciste sneg bacaju isti na put?
Teorija: pre ce da se otopi kad vec vozila ucestalo prolaze?

Bice da ce pre da se izgine...

P.S. Malo optimizma da pridodam i pohvalim ih sto uopste ciste, jer druga vrsta idiota koji cekaju da se otopi je jos gora.

Andjelija said...

i kod nas bacaju na put...

i ako je sneg veci od dve inche, otprilike 4cm, onda ne smes da parkiras na vecim ulicama.

Andjelija said...

a koji je raspon godina u tom vasem ofisu?

ssp said...

vidi nema odgovora o rasponu godina :)

Arsa said...

pardon za zakasnjenje!
raspon i nije neki. najmladji ima 25 godina, a nasjtariji 33.
ja mu dodjem zlatna sredina.

da vidimo, sta kome treba? rasprodaja!

:)

P.S. SSP dobrodosla!

Mita said...

Zaboravio si jednu stvar, posto izujem cipele, i obujem papuce, odem do kupatila i operem ruke, a zatim ih u kuhinji obrisem, ne mogu da se logujem mokrim rukama :)