12.12.06

3K

Razne su asocijacije na 3K! Treći kanal, "Tri kurve" - kultni kafić u kraju, Ku Klux Klan, treći milenijum itd.Danas ćemo pričati o sasvim drugačijoj stvari, a to je pređena kilometraža i način obeležavanja iste!

Hiljadarku sam overio sa Kumom. Beše 999 kad smo se vratili sa proslave 10 godina mature (obrnuta đavolija), te napravismo mali krug po parkingu i JUBILEJ! Nije moglo da prođe bez njegove zabrinutosti oko mog ulaska u tu lizing priču. Opire se Srbijanac do posledjeg daha. Samo da ne počne još i glađu da mi štrajkuje.

2K iliti 2000 km sam proslavio na Fruškoj gori. Malo romantičnije. NS kao na dlanu, blješti u mraku svaka sijalica, zvezdano nebo, Mesec prži. Našao sam manu autu, kao i svima do sada koje sam vozio. Da ne budem skroz jasan samo ću reći da prosto saosećam sa avanturistima kod Hajdučke česme i sličnih zapizdića. Nije to za nas razmažene...

3K sam overio sa Vlajkom. Ovoga puta nesvesno. Nismo se ni poljubili :) Samo da vidim čita li ovo :) Lagano ustajanje, preko Plavog mosta do Bulevara, u povratku sa posla na bazen, povratak kući u večernjim satima, viđanje sa društvom. Kolotečina, šta ćeš.

Dok sam čekao kola vrtela mi se po glavi muzičko instrumentalna numera "442 do Beograda" i moja osetljivost prema glavnom gradu zapadnog nam susjeda. Maštao sam da nađem cicu sa akcentom pa se kao vraćam sa burnog nam vikenda. Vidiš, pretpostavio sam da ću putovati, ali ispade ne zapadno no severno. Opet glavni grad, ali ovaj put "hope soon to be foreign country". Zaražen separatizmom, gotovo :) Ma jok, više lični interes. Imaću koji hektar obradive površine u Evropi. Dobro, nije loše.

Konačan ishod: delimično ostvaren san i to već, da ne kažem tek, na 3K!

Ja imam krvotok od benzina
pred mojim očima ravan put
ovo je žestoka mašina
nebo mastilo mesec žut

Nisam blesav da brojim zvezde
brojim znake i linije
psi laju na karavane
a karavani prolaze

Kao tanak snar šušti prašina
442 do Beograda
gume skripe bluz kilometara
442 do Beograda
442 do Beograda


P.S. Ne, neću ići na koncert...

No comments: