15.11.06

Svadbeni mit

Mislim da je ove godine završeno sa svadbama. Barem s onima na kojima ću ja prisustvovati. Uključujući i svoju :) Bilo je udarno, moram priznati. Prvo Sekula i Tina, pa onda Petar i Jelena, zatim Cvetin i Nada, da bi se evo ovog vikenda uzeli Nives i Marko!
Uzeli, ha, ha :) Ja uzmem tebe, a ti uzmeš mene. Onda onaj koji drugi uzima, uzima i samog sebe, jer je već u vlasništvu uzimanog! Tu je mnogo bitno ko prvi uzima, jer će drugi onda uvek biti u prednosti za sebe ili onoga koga uzima. Eto beskonačne petlje. Već na početku nerešivi imovinski odnosi :) Možda je rešenje da se uzimaju istovremeno?

Svadba je bila u Subotici odakle je, sad već gospođa, Nives. To su nam porodični kumovi, ali i više od toga. Usmenom analizom familijarnog stabla došli smo do zaključka da je u pitanju treće koleno srodstva. Znači, ona mi je sestra, a Igor brat. Barem smo se mi tako dogovorili pre par dana. U redu je kumstvo, poštujem, ali brat i sestra mi lepše zvuče :) Tako da smo za vikend udavali sestru, Igor rođenu, a ja trećekolonašicu. Pardon, trećekolenašicu :) Dobro, dobro, neću više :)

Sa Igorom sam se družio u više navrata minulih godina. On je kompjuteraš poput mene, te je često svraćao do BG-a na stručne seminare. Sećam se da mi je jednom prilikom na moje pitanje da čemu onaj Access u Office paketu, rekao da će mi to možda nekad trebati, ali u tom trenutku jok. To je onda bilo baš davno :) Izašli smo jednom i u bivši Aquarium, kada sam ja imao priliku da se pohvalim svojom četiri godine starijom devojkom. Bio sam i ostao klošar :) Ej majstore, kao da je juče bilo, a?

Zanimljivo u celoj priči je to što sam Nives upoznao prošle godine na Igorovoj svadbi. Slušam priče o njoj već godinama, njenom životu, studijama, zaposlenju i sl., ali nikada nisam imao tu priliku da je sretnem. Od samog početka je bilo kao da se znamo od malih nogu. Neverovatno kako smo se zbližili.Izđuskali smo se tada, ispričali, smejali do suza kao da smo nadoknađivali sve te propuštene godine. Bilo je sjajno! Sve smo to ponovili i ovaj put.
Kako sam samo bio sav važan sad u Subotu. Imao sam zaduženje za donesi-odnesi sve što treba iz apartmana mladenaca. Znatiželjni pogledi, upiti, moja ponos i uobraženost... Odlazak svatova pešice glavnom ulicom do Gradske kuće. Stara građevina u kojoj se obavilo venčanje je fascinantna. Iscrtani zidovi, vitraži, svećnjaci, stolovi, klupe i zidovi u rezbarijama, ukrašen svaki pedalj prostorije, u pozadini prijatan zvuk električnih orgulja koje pevaju klasične, a i moderne melodije podjednakim šarmom. Potom sama ceremonija, reči matičarke i način na koji je sve izvedeno. Mislio sam da neće imati takav efekat na mene posle proživljenog osećaja od prošle godine, ali sam se prevario. Smireni mladoženja i prekrasna mlada sa sve šnalicama "za one koji i nemaju previše kose" :) Svečanost u svakom atomu atmosfere. Stvarno, kao u bajci.

Neobično mi je i ovaj put bilo to što sam skakao i ludovao pred svojim roditeljima :) Nije mi valjda smetalo, samo mi je bio trip. Zatim, par poruka koje sam razmenio sa ljubavnicom koja mi saopštava da pazim šta radim i da je njen školski među gostima. Ha, ha, mene našla da vozi. Đavola! Ladno je bio tamo! Saznadoh sutradan. Snimio me i nije se javio. Kesa. Čekao trenutak da se pokažem kao prava drolja i raportira školskoj. Ipak sam bio fin. Počeo sam u sebi da zahvaljujem svim ribicama koje su odlučile da i dalje budu same ili da se dave u svojim trenutnim vezama. Kenjam i ja, nisam kurcem mrdnuo po tom pitanju. Zakucao sam se sa novim drugarom Milančetom i uz vince vršačkih vinograda sjajno se proveo.

Zaključio sam da priče tipa "krenuo na svadbu bez one stvari" imaju nekog smisla za mene. Mislim na akciju navatavanja ribica dok su pod utiskom venčanice i eventualno ufaćenog bider majera.

Kod Sekule beše "Toga jutra sam stigao putničkom klasom, pa kući sa stanice časom...". Još sam služio armiju i vraćao sam se iz Zagreba. Krivično delo :) Na svadbi je bila devojka koju sam hteo da imam posle zakletve, ali nisam ispunjavao uslov dostupnosti tih dana, te ostade samo na htenju. Naravno, nije bila mlada u pitanju kao u pesmi :) Napih se i pustih suzu kano pička uz misli gde je neko za koga sam mislio da će uvek biti tu, onda iznenada još jedna nedostupnost (ovog puta realnija) zagrebačke dame koja me je očarala neki dan pre, malo mašte kako bi mi možda bilo sa devojkom koju gledam dok pleše ispred mene. Uspešno sam izbegao posle da odgvorim na pitanje šta mi bi tada :) Jebi ga, skupilo se svašta u glupom trenutku. Eto kad ne pijem lekove par dana :)

Na Cvetinovoj svadbi sam napao neku Autrijanku koja me otkači, jer joj mnogo ličim na tipa koji bi da se ženi (!?). Dotukla me činjenica da su je ubrzo posle pronašli u kupatilu kako se spava, ubivena od alkohola. Pa kad je nisam u tom stanju zbario, kad ću? :) Oteo sam tada orkestru električnu gitaru odsvirao kriminalno šta sam hteo, drao se sat-dva na mikrofon sa Anom i Vesnom uz karaoke. Tek onda mi je bilo bolje :)

Kod Petra je bilo društvo koje godinama nisam viđao, te mi je švalerski instinkt bio potisnut. Pederaši :)

Ovaj put, takođe ničevo! Ostala mi je u sećanju devojka koja je kitila svatove sa mladoženjine strane. Nasmejala se na par mojih šala, dovoljno za pobediti strah i pozvati je na ples kad dođe vreme. Međutim, kako nas je okitila tako je i nestala. Bila mi je tu i jedna imanjakinja sa kojom sam se sjajno ispričao pred fajront i tek posle svega čuo da joj dečko ubiven od alkohola spava u sobi hotela gde smo slavili. Isti onaj s kojim se grlim na jednoj slici uživajući u trenutku. Nemoralno, priznajem.

Kako stvari stoje izgleda da ću ja navatati nešto jedino na svojoj svadbi :) Uf, al' ću se načekam... Ne kukam, ne ložite se. Samo konstatujem da meni izgleda ona stvar na svadbama i ne treba! :)
Ja sam se odavno pomirio s tim. Sad je na vas ostale red.

Dovezao sam svoje do BG-a, spakova par sitnica, seo natrag u auto i skoknuo do NS-a. Naravno, pazio sam da mašina ne prelazi 3000 obrtaja.

"E moj Petre, kako je lepo živeti...", Deda


Veliki poljubac za sve moje sestre!

Slika1,

8 comments:

Vladimir said...

Sta je bre ovo Arsice!
Nema ramena, pa places nad tastaturom!Picko jedna! :)
Nije to sve tako strasno kao sto izgleda :), Malo je gore.
Nije ti los taj kompjuteraski literarni stil

Arsa said...

De si Vaso "puska te ub'la" :)

Treca tastatura u polsednjih mesec dana! Sve kratki do kratkog spoja. Pocelo bre i monitor da nagriza...

Andjelija said...

upsss....a ja bas o vojvodjanima lose kod mene :))

ma nisu te interesovale ribe to je ono, da jesu, povalio bi ti bar jednu.
bila na svadbi dva puta u zivotu. jednom kao mala jednom pre 4 godine kada se bivsi drug zenio skotom ....i kao pravi pravoslavci sto su drkali da sam djavo, a ovamo napravise pravu americku svadbu sa onim deverusama, obucem sem u crno kao jevrejka. seksi bilo sto jes jes..ali gde crno mi na svadbi nosimo ....i tako.
ne podnosim te formalne stvari, pogotovu kada se dete zakaci pa kao zbog njega. ljubav je esencija i ne treba mi papir zbog toga...mozda ima veze sto niko u nasoj ludoj familiji nije izdrzao u braku ...neki i u vise. cak i baba moja se prva razvela u svojoj ulici pre pedeset i kusur godina.

Arsa said...

Govorio moj deda: "Jebes coveka koji nije bio u zatvoru i nije se dva puta zenio" :)))

To zbog deteta, s brda s dola, i meni malko bode oci. Ja na brak gledam cisto sa prakticne strane: poreske olaksice, razni popusti...

Sekula said...

Gde ima popusta za oženjene?

Alisa said...

Ma kakvi popusti, to na planeti Srbiji nema. Ali zato kad se razvodiš boga mi košta, te zahtev za razvod te razne takse i taksice...a da i ne pričam ako si glupo žensko pa si promenila prezime, a onda bi svoje da povratiš: za svaki doc te zasebno rebnu, plus se maltretiraš pred šalterima silnim. Ukratko, neisplativa rabota:)

Arsa said...

Nije da podilazim, ali meni je ta promena prezimena malo heavy.Naravno da bih kao musko voleo da zena uzme moje, ali potpuno razumem da je zajebano da ti si odjednom identitet menja. Kao da nisi postojao do vencanja :)

Moja je sestra nakon povelikog neckanja uzela zetovo prezime, ali samo pod uslovom da ga mete gde njoj odgovara. Cilj je bio da inicijali nove strukture daju njeno ime: Ana Nikolic Arsic (ANA).

:)

Arsa said...

Ej Nives, morao sam da stavim sliku nashu, ne zameri novostecenoj popularnosti :)

Gledaj samo kaki smo... Milina za gledanje :)