24.11.06

Nakon 2 godine na planeti Zemlja


Kako je meni do jaja!

Spavam kad hoću i koliko hoću. Diktiram tempo matorcima. Klopa nije loša, na trenutke bljutava, ali daleko od pomisli da treba dizati pobunu. Malo mi sisa nedostaje, ali tu je mesište da me uteši. Nije srećna samo moja keva kad napunim pelene. Hvata me panika pri pomisli da ću uskoro to sve morati sama da rešavam. Kad pomenuh kevu, nešto mi se razvlači, neće da radi, pa me smara po čitav dan. 'Ajde, možda je i bolje tako, čisto zbog nekih trauma o kojima čujem tu i tamo. Mada, bilo bi cool malo razmeniti iskustva sa drugim marsovcima.

Idemo svaki dan u neke šetnje, 'bem li ga zašto. Mislim, prolazimo sličnim putevima svaki dan, kako im ne dosadi? Možda traže nešto, ne pitam. Jes, da se izlanem pa da provale da umem da pričam. Malo morgen. Možda me navlače! Vidiš... Sve mi je potaman, zašto bih se cimala i trošila energiju na reči. Mumlam, mlataram rukama, slažem face na koje oni reaguju i sve fino funkcioniše. Pokazujem dobru volju tako što izgovaram prva dva slova svih reči. Ma, ta, de, ba...

Prolazimo često pored Meka i onih šareno plastičnih skalamerija. Imam fetiš na njih. Ludilo! Kad uđem ne znam šta je dosta. Odvajaju me pijucima. Malo glumim ludilo, ali se smirim brzo, jer znam da me za par minuta čeka onaj gore-dole automobilčić kod pijace. Ubaciš kintu i ona zapleše. Sjajna masaža za moje mlađane mišice.

Baba i deda su mi odlepili. Samo se keze i unose u facu. Mislila sam do skora da je to normalno ponašanje, ali sada se već brinem dokle će tako. Gotivniji su od mojih, jer kod njih je sve moguće. Ma gde god poželim da idem, da se popnem, da dohvatim, srušim, zafijučim... sve može!!! Turbo. Pokažem prstom i sekunde su u pitanju. Poslednja stvar za koju su me dresirali je da odgovorim na pitanje "Šta deka pije?". Kad odgovorim "Pivo" svi odlepe. Euforija! Pa ajde opet, pa kako je slatko, pa ovo - ono. Dobro, priznajem da volim biti u centru pažnje.

Tu je i onaj šašavi uja. Naučila sam da izgovaram to "uja" i sad se on loži svaki put kad ga dozivam. Ne treba mu mnogo da se primi. Ne viđam ga nešto redovno, kaže keva da dosta radi, a i našao neku cicu pa mu valjda zabavnije da nju bacaka u vazduh, golica, prevrće, okreće, drži naopačke, zatrpava jastucima, igra se žmurke... generalno: maltretira. Mislim, prija to, ali na momente. Nije on sasvim čist. Doneo mi bre za rođiš neku mečku duplo veću od mene. Pretrnula sam. Nisam joj prilazila danima. Mentol. Dao sestri (kevi) neke crtaće za mene, kad ono South Park. Šta dalje da vam pričam. Za sada balavim na Nodija i sunđer Boba. Reklame da ne pominjem. Može oko mene potop da se odigrava, ali one se moraju ispratiti.

Imam i neke ortakinje po zgradi. Povremeno se viđamo, u zavisnosti od količine živaca kojima raspolažu naše keve. Smorno bre i meni da se prepirem oko igračaka. Družićemo se kad krenemo u školu.

Šta ću sad? Jesam žedna, gladna? Ne baš... Daj da prevrnem onu korpu sa igračkama da matora malo zakoluta očima. Možda malo doradim onaj crtež na zidu što sam juče započela. Kad će i taj ćale s posla, treba se kupam, već me sve žulja. Odoh da prilegnem malo na onu mečku. Sutra ionako idem kod babe i dede u prirodu, valja biti odmoran. Hiljadu čuda me čeka...

Ma kažem vam, do jaja!

Evo nekih slika dok me keva juri aparatom po ceo dan:

slika1, slika2, slika3, slika4, slika5

Mentol i ja:
slika6, slika7

17 comments:

~ dirty danny ~ said...

Mala je pravi SLATKIŠ! Sećam se kad je bila bebica, čini mi se da jako liči na tvoju sestru, tj. na Arsiće!

A što se uživanja tiče... blago njoj!

Andjelija said...

prelepo napisano...bas sam se smejala :))))


mala je secer

Arsa said...

HVALA!!!

juce sam se nauzivao u njenom drustvu. okacio sam i 2 nove slike.

da ste samo videli kako sva kaljava opisuje da je zatrpavala rupu u basti sa babom :)

Andjelija said...

obozavam da se u isprljam. jedino me nervira ko sad na primer, kada imam malo duze nokte na rukama (pa jos belo ofarbani) i onda mi se sve umaze od ulja i prljavstine pa ponovo moram da mazem.

jednom sam, jer sam zaboravila da se obrisem, posle cokoladne torte isla tako musava po city hall (opstini) i na raspravu u cook county za takse sto nam udaraju na nekretnine. i jos se razmisljam zasto mi se ljudi smeskaju :))

nista ne pricas za tu novu cupi sto imas :))

Alisa said...

E, jeste, sjajno napisano...opet se budi literata, a jenjava hroničar dnevnih događanja:)

Arsa said...

meni nedostaju celodnevne zajebancije sa auticima. pravio sam prave male gradove u babinoj basti. puteve, parkinge, stanice, garaze... Uglavnom sam, da me niko ne ometa u kreativnosti :) znao sam do iznemoglosti tako da uzivam. Kad se sve lepo utaba, pa milina proterati makinu s jednog kraja grada u drugi. Cuvam sve automobilcice. U pravu je moja majka sto kaze, sad za vikend na histerican napad moje sestre i strokave Mine, da dete treba malo osetiti zemlju! :)

A cupi nije nova. polovna :) 2-3 meseca presla. To je ona iz price "Cokolada".

Arsa said...

Vidis Alisa, kako inspirativno na mene deluje samo jedno vece provedeno u drustvu vas sjajnih ribica :)

ne mogu ti ispricati koliko se kajem sto sam propustio Subotu vece. Al' kao sto rekoh, vise volim sigurnog seksa nego onog u najavi :) Nesto i ja da naucim po tom planu...

Jel bila veterinarka?

neke stvari ne zasluzuju da budu pretvorene u pricu, a moram da ih podelim sa drugarima...

i nije mi neki izgovor

Andjelija said...

dacu ja tebi polovna 2-3 meseca :)))

to se zove ovde MINT condition

Andjelija said...

ja ne mogu da se ulogujem na moj blog i da pisem nove gluposti...jel to normalno?

Arsa said...

Nimalo normalno!

Mora da je blog predosetio zesce gluposti, pa te ne pusta iz predostroznosti :)))

Arsa said...

Mint condition is an expression used in the description of pre-owned goods. Originally, the phrase comes from the way collectors describe the condition of coins. As the name given to a coin factory is a 'mint', then mint condition is the condition a coin is in as it leaves the mint. Over time, the term "mint" began to be used to describe many different items having excellent, like-new quality.

When describing trading cards, perfect condition is used to describe the condition as it is when pulled from a pack, mint would be new but opened.

Mint condition is often used to describe a collectible item such as a model figure, doll, or toy that has never been removed from its box, or in some cases is as good as new without any scratches or other. The term is also very widely used in record collecting.

Andjelija said...

"Mora da je blog predosetio zesce gluposti, pa te ne pusta iz predostroznosti :))) "

ma nemoj...zloco! :)))


a, svidza li ti se izraz taj? :))

sve sto se ovde valja je a da se ne bi reklo used (jer tu pada cena), onda kazemo mint.

Andjelija said...

a gde ti baka zivi? bas lepo veliko dvoriste.

Arsa said...

Baka i deka su u Sopotu, podno Kosmaja. Prosto im je sjajno...

Da pozelis penziju sto pre!
Nikako da overim dvoriste nekom zurkom. Zavrsio fax, otisao i vratio se iz vojske, a nista nije obelezeno.
Na prolece definitivno velika zurka. Tri u jednoj :)

Ko god procita ovo pozvan :)

~ dirty danny ~ said...

Da da, jos si i mape slao za tu zurku, secam se da sam se spremala da napadnem Milosa da mi da seminarski... Sad moram da spremam 450 strana!

Onda na prolece! Da i ja napravim kilometrazu kad kupim auto... Naucila sam da vozim konacno! Nisam polagala jos uvek, ali vise nisam najgora u istoriji saobracaja!

Alisa said...

E, da znaš da nije bila veterinarka...dobro si ti to namirisao da se više isplati na sever zapucati;)
Al biće valjda dana za megdana...

A nemoj se izgovarati za hroničarenje, samo ti sipaj sve slojeve duše ti... nije ni to dosadno, samo nije tak inspirativno za komentarisanje...

A za tu vekovima najavljivanu žurku držim za reč!

natasa said...

neverovatno kako si usao u psihologiju detete, i meni kao iskusnoj kevi si skrenuo paznju na neke stvari.hvala,super si