9.11.06

Ajajaja ja ja...

Razvlačim neke bakterije u sebi nedeljama. Evo drugi put da me je skucalo za krevet u poslednja dva meseca. Sisam tablete, šmrčem praškove i gutam kapsule. Odgledao sam i novog Supermena, ali mi nije ni malo bolje. Sustigao me je raskalašan vikend. Petak veče u Šidu, Cvetin postao tata. Udri do zore! Subota veče, Tijana me vodila u bioskop i extra provod. Udri do zore! Nedelja veče, Vasina i Natašina dečija žurka, koja se, čim smo oterali klince, pretvorila u tešku pijanku. Barem meni :) Udri do (pola) zore! Ponedeljak na poslu - pakao. Utorak - reboot system...

Razbole se lisica suši se k'o grana
lečili je brižljivo nekoliko dana

Ali bolest neznana sve je jače steže
zato lisac zečeve u fijaker preže

Da ti draga nađem lek prećiću sto gora
i odvažno preplivati dvesta plavih mora

Krupne suze lisici padoše u krilo
kad bih gusku pojebo lakše bi mi bilo

7 comments:

Arsa said...

preziveo sam. pocrkajte dušmani :)

~ dirty danny ~ said...

... preziveo si do sledeceg odlaska u bioskop! Cula sam kako si se razboleo, Arsice! :)

Andjelija said...

ester-C vitamin od 1000mg svakog dana pa nek pocrkaju dusmani sto ne mogu da te lece :)

Arsa said...

Ester :) Jel to bese bila neka podvala kevi umesto pravog leka?

Cetverac...

Arsa said...

Nemam "koke" u sebi...

Vladimir said...

Mozda da te prihvati neki "pet'o" mesto koke, guske...
Moro bi da bude "pravi djavo". Nisi ti baš lagan-a roba!
Mozda bolje neka masaža, imam dobar "link" za Zepterove masažere. :)
A kako si se to razboleo, drolju?

Arsa said...

Spavao bez carapa pa se razboleo :)
E masazere... Erke, bre, Erke hocu!