30.10.06

WWW tacka JEBOTE tacka KO tacka JA

Izvesna pomenuta je prevarila svog dečka! Kresnula se sa trećim licem i to mu priznala! Iju, kakve li greške. Momak polude. Oterao je u kurac, naravno, ali se tu nije zaustavio. Napravio je web sajt sa naslovom "FUKSO ODUVEK SI ŽELELA WEB SAJT, EVO TI GA SADA". Pored kratkog opisa tragedije povređenog, tu su i prozivke svima koji mu prete, kao i pičkaranje novinara koji su brže bolje poitali da ovu bruku pomenu u svojim člancima. Pored slike ima i predloga bilborda koji bi se uskoro mogli naći na izvesnim tačkama našega grada, kao i dizajn majice :) Poseban trip odaje pesma, specijalno snimana za tu potrebu, koja se čuje u pozadini. Usput, momak mail-om šalje škakljive slike i fimliće iz bogate kolekcije kreirane tokom tih srećnih šest godina!

Ključne reči: A = razumem B = ne razumem,
C = odobravam, D = ne odobravam.

Koja je tvoja dobitna
kombinacija?AC, AD, BC ili BD.

5 comments:

~ dirty danny ~ said...

Ma bila sam na tom sajtu, decko je kreten. I zao mi je sto sam bila, ali jako sam radoznala...

Ne kazem da su prevare super, ali se desavaju. Ne bih prevaru nikad oprostila, ali se ne bih ni tako svetila. Strasno. Klinac ni ne kapira da je javno pljunuo i po sebi, ako sam dobro razumela bili su zajedno 6 godina. Ma jako sam se iznervirala, ta mala treba da plati nekome da ga prebije, da se klinac smiri malo.

Moja kombinacija:
A - ne razumem
B - ne odobravam

arsa said...

Ispljuvao je sebe samo tako, tu se slazem! Jadan mu je nacin, vidi se. Moglo je to da se odradi sa mnogo vise šmeka :)

Promenio sam kombinacije. Da ispravimo Dirty Danny je za AD!

Necu odmah reci sta ja mislim, da ne bih sugerisao.

~ dirty danny ~ said...

I retard jos pise kako je mala dlakava, nije mu smetalo 6 godina, sad mu smeta. Ma ja da poznajem tu devojku, stavrno bih poslala nekoga da ga nalupa.

Arsa said...

dobro, evo i sta ja mislim.
AD.

m1k4 said...

AD