3.10.06

Solo per te

Nešto sam razmišljao, koliko je pametno deliti ovo što ovde pišem baš sa svima . Na primer, prosledio sam link i jednoj devojci koja mi se đasvi. Sad, da li me izbegava zbog toga ili... :)

Koliko je pametno nekome pružiti mozak na tacni i predočiti mu/joj čemu da se nada, šta da očekuje? Da li se gubi zadovoljstvo postepenog otkrivanja i upoznavanja ličnosti? Doduše, ni ja ne stižem ovde da obradim baš svaku glupost koja mi je na pameti. Napisana reč se uvek drugačije tumači od izgovorene. Nema ovde šanse da se nasmejem, izvučem situaciju nekom opaskom, preusmerim loše protumačen stav, pojasnim nešto što ja mislim da se podrazumeva i sl. Na neke stvari čovek postane tolerantniji vremenom, kako prihvata osobu u celosti, dok bi to u početku mogao biti samo šok. Bla, bla...

Ma bre ja štedim vreme! Pišem ovo, zabavljam i možda nešto više (ha, ha), kratim vreme upoznavanja, smanjujem kalkulisanja, otklanjam dileme i izazivam mentalno svoju simpatiju! Naravno, moje zmijsko telo je odradilo pola posla :)

Samo vas čikam.
Stoli me bojko šta ko misli...

7 comments:

~ dirty danny ~ said...

Dok cekas devojku kojoj si prosledio link, mogao bi da objavis komentare koje ti ostavljam. Cak sam stavljala i html tagove, a ni neces da objavis. Sram te bilo. I treba da te izbegava :)

arsa said...

Opet je kompjuteras u meni zatajio. Jebeni virusi pa mi neki antivirus okupirao Outlook te ne moz' proveravati mail na Google, gde mi stizu obavjesti o komentarima. Problem otklonjen.

IZVINI!!!
cmok

Anonymous said...

"Poceo si sebe ozbiljno da shvatas i publiku na patetiku da hvatas..."
Tijana

arsa said...

Oho, gde si ti? Voajerišeš iz prikrajka :)
Neće taj dan skoro svanuti...

Sekula said...

Ma bre ti gubiš vreme!
...al dobro zvuči, jebiga.

Sekula said...

...a, da. I skloni taj jebeni aproval!
A, šta? Mnogo psujem?
Jebiga...

arsa said...

Jebi ga, moram da opičim odobrenje. Malo mi smor, ali nema druge. Naravno, bez cenzure do daljnjega!!!
jebi ga...