18.10.06

Samoga sebe


...sam nasmejao dolazeći na posao. U Resavskoj ima noćni trezor moje banke sa sve bankomatom unutra. Prostorija se otvara elektronskom Visa karticom. Preko dana je tu stvarno ekspozitura sa sve osobljem (kafane) i šalterima, preko koga se uveče navlači neka gvozdena zaštita. Automatik.

Kad god obavim neku transakciju karticom, stiže mi sms poruka koja me o tome obaveštava, kao i o preostalom iznosu na računu. Za poruku sam, na telefonu, stavio audio fajl iz gotivne pucačke igrice Counter Strike u kome pandur obaveštava svoje saborce o opasnosti. Tako ti ja jutros uđem u trezor, podignem kintu i kako sam zakoračio na trotoar eto poruke iz ranca: "Get out of there, it's gonna bloooow!".

Zašto imam utisak da bi me sad masa vas gledalo bledo da ovo uživo pričam :)

1 comment:

~ dirty danny ~ said...

Meni je smesno!

A da stavis poruku "ovo je pljacka, sve cu vas pobiti", pa da ti se to ukljuci dok je osoblje tamo!