16.10.06

Prvi poljupci


"Izvini, ja nikad nisam bio dobar u tome... da sačekam ili prepoznam pravi momenat. Tako da sam odlučio da to bude sada :)"

To mi je bila žvaka pred poslednji prvi poljubac. Pokušaću da se setim još nekih.

Prvi-prvi poljubac sam doživeo na Adi. Ciča zima, a mi šetamo li šetamo. Negde na pola jezera, pitoma strana, cap! Verovatno kad mi se od zime mozak skvrčio i mislio samo kako da što pre bega odatle. Tako je i bilo, čim se poljubismo, ajd natrag, bežanija. Pre neki dan sam sreo Milicu, tu svoju prvu kiss devojku. U banci. Ugasio sam stari račun i eto nje u redu. Prvo pitanje je bilo viđam li Baneta, mog drugara iz detinjstva koji nas je i upoznao. Rekoh jok. Jel si se oženio, ona će. Još jednom ti ja joknem. Važi, vidimo se. Ćao.

Prva seks devojka je mene poljubila. Čitam ja nešto na nemačkom i nerviram je. "Izgovoriš li još nešto na tom nemačkom poljubiću te!". Nije mi trebalo dva puta reći :) Nisam bio siguran šta mi se dešava ceo dan, sve dok je nisam posle škole otpratio do tramvaja. Nisam više pričao stranim jezikom. Nisam uopšte pričao...

Tu su bile i fore tipa: imaš nešto na obrazu, ček da vidim, cap. Najbleđa akcija, ali je posle veza najduže trajala. Sećam se komentara "kako će sutra da me gleda u oči"! Nisam je zvao sutra, ali narednih cirka 2000 dana sam bio redovan.

Prošle jeseni: "Vidi, ja sam saznao sve što me je interesovalo o tebi. Još samo da vidim kako se ljubiš i to je to :)". Odakle mi hrabrost za tako nešto, pojma nemam. Valjda takve izjave možeš sebi priuštiti kad nisi propisno odlepio za nekim.

Zatim, nakon što mi je jedan par pravio zazubice, rekoh devojci "Ne znam kako ti, ali ja ono više da gledam ne mogu. Ili ćemo i mi onako ili da se razilazimo." Opet je upalilo.

Ostalih se i ne sećam. Znam samo da ih je bilo na Kališu, u pozorištu, na nekim stazama u kraju, mojoj sobi, Petrovaradinskoj tvrđavi...

Svaki put stvarno kao da je prvi.

6 comments:

Andjelija said...

hmmm :))

very nice za pocetak nedelje



moj prvi poljubac je dosao iznenada, neocekivano i totalno nepojmljivo: da on mene poljubi a da osetim njegove vlazne usne. sta sam ja mislila samo mi nije jasno da su poljupci bezvlazni?

mislim da je bilo romanticno sem sto sam bila pod stresom 'sta ako'...

arsa said...

Eh da... volimo mi muskarci da balavimo. Andjelija izvini za naslov, tek sam posle komentara provalio da ga nisam prepravio. U pitanju je prvi poljubac sa nekim novim, a ne prvi prvi! ne mari, sledeca prica ce biti na tu temu.

Andjelija said...

ma ja citam samo sto mi odgovara :)


znas sta taj poslednji prvi poljubac mene mnogo kosta!
eto.
vi ne treba da znate da se ljubite. mi smo labilne i lako padamo na to.
damn women!

~ dirty danny ~ said...

Moj poslednji prvi poljubac je bio meden. Danima sam okretala glavu kad je on hteo i kada sam konacno bila spremna, povukla sam ga, rekla da mi je hladno i... kiss...

A od jednog prvog poljupca sam dobila alergiju! Potpuno sam se osula, pa je to bilo i posle drugog, a treceg naravno sa njim nije bilo, moja koza to ne bi prezivela! A decko je pravi slatkis!

arsa said...

Tako znaci. Sigurno ste onda godinama razvile instinkt prepoznavanja onih likova koji bi vam doneli alergiju ;)

arsa said...

Kako bre Andjelija ne treba da znamo da se ljubimo? Toliku sam literaturu prelistao, filmova gledao i vezbao sa ping pong lopticom u lavoru punom vode!!!

Sad treba da saznam, na pocetku zrelog mi doba, da je sve bilo uzalud :(