19.10.06

Oporuka

Pavla Vuisića rođena od majke Radmile i oca Miša, koji dana prvoga Novembra 1982 ga godišta, pri čistoj svijesti i zdravoga uma sastavlja(m) ovu oporuku: Mirjani - ženi mi, sve što imam - za slučaj da odapnem (umrem) - ostavljam... s ciljem: da razumno rasproda ili otuđi imovinu moju odnosno svoju, a ako to ne bude u stanju da imovinom raspolaže da to samo Sud može uraditi.

Mirjana (ako posle mene ostane) ima me sahraniti sa svijem adetima i čestima Crkve Pravoslavne, sa šest popova, da se pred mojijem tijelom vide i čuju. Sahraniti me ima u grobnicu našu. Govor posmrtni ili slično, da se čulo nije. Ovijeh šest popova (koje za inat hoću) da se ono što se oko groba radi, rade i šute (ćute). Neka u sebi pjevaju.

Pošto mnijem mreti - a što bih ionako ovo sve pisao, još da vas zamolim da mi nikakav komunist ni govora, ali niti jedne riječi ne progovori jerbo u grobu ću se prevrnuti, i ne samo prevrnuti već i ustati iz groba da ga noću morim i da mu, i ne samo njemu nego i svima njima koliko ih je na svijetu jebem mater.

Pavle Vuisić, pred smrt kad - tad

Žalosno aliti tužno saopštavam: ako ja ove, iliti ma koje druge noći odapnem, neka sve moje nasledi moja supruga Mirjana: a da mojemu pogrebu ne prisustvuje niko do nje (Mirjane) i da ne bude ničega od sranja kao što su govori, priče... molim samo Ona i Ja.

Pavle Vuisić
22.02.1987.

Molim, smrt objaviti: najmanje tri dana posle pogreba (stvarnog)
P.J. Pisano 22.02.1987, a važi za sva vremena P.V.

5 comments:

Anonymous said...

Odlična ideja koja mi se i samoj vrzma već duže.. lepo crno na belo, a ne posle da rade ko šta hoće...

arsa said...

Samo da ne bude kao Pantelija sto ostavlja sve samom sebi :)

arsa said...

Anonymous potpise se!!! Svidjaju mi se tvoji komentari, daj si neko ime.
Hvala

ana said...

Ma nije da neću već sam tehnički neuka i malko lenja, tzv. stupid user compjutora, pa mi lakše samo kliknut...al evo probaću...bivša anonimuska:)

arsa said...

To ribo!
Nadao sam se da si ti.

Ako si to ti :)