19.10.06

Mljac

Koje žvake žvaćete? U kom sam ja fazonu kad mi je muka od Orbita i ostalih govana tog kalupa? Seća li se neko dobrih starih vremena kad je vrvelo od nezdravih šećeruša? Seća li se neko marki poput Big Bubble, Bazooka, Softi? Seća li se neko onog bola u vilici kad turiš dve tri žvake odjednom u usta. Seća li se neko ribolovačkih priča kako su Pera ili Mika stavili svih pet žvaki odjednom. Prestala prodaja pa i proizvodnja, jer nisu zdrave! Ajte molim vas.

Na qrac mi više idu reklame i o pastama za zube. Zašto su odjednom zubi nešto što u poslednjih par godina treba najviše zaštititi u našem telu? Jetra, pluća. Ništa.

Kako nikog ovaj monopol nad zanimacijom žvakanja ne zabrinjava? Retko gde ima da se pronađu i čuvene žvake u vidu listića. Zeleni i beli Brooklyn ili Wrigley's. Pa tek onaj fini šećerni prah preko njih kad su baš sveže. Doduše, to je ovde bila retkost.

Alo bre!!! Seća li se neko ili je ukus hibiskusa počeo da radi svoje?

2 comments:

Sekula said...

Jel tebi Mile Tranzicija nešto u rodu?

arsa said...

Moram priznati da mi rodja nedostaje :) Ima li neko sve epizode? Mozda su na sajtu. Sac' vidim...